TCL u55p6006 / Thomson 55uc6306

pawol

New member
wiedza. osobiscie wystawilem usuniecie usterki w trybie gwarancji i zlali to cieplym sikiem.

Ponadto od czego sa testerzy?
 

Adam85Rbk

Active member
Bez reklam
a miałem kupić TCL-a i niestety chyba tego nie zrobię...jeśli nawet problem jest z tłumaczeniem to już to dyskwalifikuje tego producenta...a szkoda
 

pawol

New member
i bardzo dobrze robisz. teraz proponuje wyslac linka z ta dyskusja do jakiegos menadzera w tcl zeby pomyslal co narobil-stracil klienta
 

pawol

New member
wynalazlem soft na ryskim tcl
http://tcl.com***/support/download

model p6us ma opublikowany sprawdzony juz soft v231 a p62us ma soft leciwy soft v102. tego platforma jest ta sama.

Jak wiemy soft jest wspolny dla calej platformy i utwierdza mnie to po raz kolejny jaki burdel ma tcl publikujac starocia dla p62us. Oni chyba sami nie ogarniaja co do czego i dlaczego :)
 
Ostatnia edycja:

miskz

New member
Na polskiej stronie ten sam soft też opublikowany.

Miałem nadzieję na naprawienie błędu gdzie dla źródeł HDMI górna część ekranu (5%) potrafi być opóźniona o ułamek sekundy i powodować szarpnięty efekt. Na którymś z zagranicznych profili TCL na Facebooku ktoś wrzucił wideo pokazujące tą usterkę więc nie jestem sam. Też to macie?
 

miskz

New member
U mnie jest ok na sofcie v231 wiec to usterka sprzetu

To się dzieje tylko czasami, tylko na sprzętach w HDMI poniżej 4K (1080P/720P), na 4K nigdy. Wygląda na bug w sofcie bardziej, możliwe że zdarza się tylko przy konkretnych matrycach (bo wiemy, że TCL ładuje różne).
 

dagmara111

New member
TCL u55p6006 mam problem przy korzystaniu netflixa.podczas oglądania filmu cały czas przelatują pixele po ekranie.to samo jest gdy oglądam filmy z dysku USB
.za to z UPC z dekodera problemu nie ma. pomoże ktoś.
 

dagmara111

New member
wygląda na to że matryca nie daje rady w 4K i stąd przelatują te białe piksele UPC dekoder jest tylko w Hd i tu już nie ma problemów. choć telewizor z niskiej półki ale jest 4K i powinien działać a nigdzie nie ma informacji że innym tak się dzieje więc jest wadliwy i zostaje serwis i ból głowy
 

dagmara111

New member
Netflix

mam pytanie odnośnie netflixa a mianowicie gdy sprawdzam w tej aplikacji szybkość połączenia to nigdy nie przekracza 60Mb/s i to po kablu czy na wi-fi a mam internet 120Mb/s .druga rzecz to rozdzielczość podczas oglądania w 4k uzyskuje max.2160.czy wy też tak macie czy ja mam coś nie tak.proszę o wypowiedzenie się.
 

dagmara111

New member
szybkość neta w chodzisz w netflixie w ustawienia pomoc i tam masz test,rozdzielczość podczas oglądania wciskasz na pilocie przycisk i . po lewej górnej na ekranie masz informacje
 
Do góry