@kiki
Mam 55C7006 kupiony od Ciebie w październiku. Wszystkie problemy, które opisali koledzy wyżej, a także inne, które już kilkukrotnie opisywałem, występują od wielu wersji oprogramowania i nie są poprawiane. Ja mam moduł Cyfrowego Polsatu i on też nie działa, podobnie jak wszystkie inne. Chyba nie powiesz, że CP to mała sieć, jak Inea? Mam też dekoder nc+ i to wcale nie uwalnia od problemów, bo telewizor potrafi się podgłośnić sam na 100%. Często zresztą przy ustawieniu na 50 słabo słychać, a innym razem przy 10 jest zbyt głośno. Regulacja czasem wygląda, jakby w ogóle nie działałaProfil dźwięku też sam się przestawia i wraca do standardowego. Telewizor resetuje się, jak straci połączenie z internetem, uruchamia się ponownie, jak resetuje się router. Jak zostawi się podłączony dysk twardy i wyłączy telewizor, to żeby go znów włączyć, trzeba wyjąć i włożyć znów wtyczkę... HDR HLG jest wyprany z kolorów, HDR10 potrafi się zawiesić i rozwalić ustawienia obrazu SDR. Pilot głosowy co kilka dni się rozparowuje, słuchawki nie działają bez resetu telewizora... Szybki start działa, jak chce - raz tak, raz nie... Wymieniać dalej? Czasem naprawdę żałuję, że go kupiłem i gdybym tylko mógł go jeszcze oddać i odzyskać pieniądze... A wystarczyłoby, żeby firma tylko naprawiła błędy, które wałkujemy tutaj od samego początku. Nie jest to normalne...
Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka