TCL Seria P60

Status
Zamknięty.

akhil

New member
Podoba mi się tcl, możemy cofnąć do niższej wersji, jeśli nam się nie podobało Teraz mam zamiar wrócić do wersji 173
,
Nie wiem, dlaczego tcl wydaje aktualizację, gdy nie jest w pełni stabilny :(,

Widziałem, że wydawanie aktualizacji nie ma związku z Google.
Jestem sprawdzany na serwerze aktualizacji tcl Android tv. To jest jakiś chiński serwer "huan.tv".
TCL tworzy oprogramowanie i przesyła je za pośrednictwem własnego serwera aktualizacji.

Google tylko niewiele pomaga, a większość pracy wykonuje sam Tcl.

Z mojej analizy wynika, że ​​TCL nie przyspiesza aktualizacji sieci.
Oczywiście każdy producent wydaje aktualizację w partiach tylko wtedy, gdy jakieś problemy dotyczą tylko niektórych.
Jeśli naprawdę mam jakąkolwiek aktualizację sieci, złapię plik zip i dam ci wszystkie :), aby każdy mógł aktualizować bez utraty danych. Ale moja telewizja nigdy nie otrzymuje aktualizacji sieciowych. Nie znam powodu.

TCL powinno co najmniej obudzić się, brak odpowiednich ustawień dla trybu PIP, a ktoś musiał zainstalować na to aplikację kanałów na żywo :( ale Sony Android TV ma dedykowane ustawienie dla PIP ..

TCL powinien również dodać zegar uśpienia. Mój telewizor włącza się automatycznie, gdy nastąpi gwałtowny wzrost mocy, gdy nikt w domu się nie włącza i nie wyłącza się automatycznie w przypadku gwałtownego wzrostu napięcia.
 

DLUGI321

New member
No niestety tak to jest też się dałem naciągnąć na kupno tego TV przez dobrą opinię którą miał ten TV a teraz czas pokazał że jednak ta firma pozostaje daleko w tyle za innymi producentami i tak już chyba pozostanie i nie warto ulegać opinią pewnych osób bo można tego żałować. Znam kilka firm które zaczynały gorzej ale staneły na wysokości zadania przez to że słuchały opinii swoich klientów i potrafiły swoje błędy naprawić i teraz są naprawdę dobrze prosperującymi firmami
 

romeczek7

New member
akhil, did you try to change settings HDMI 2.0 on Auto or off (Settings/Sysytem/Advance settings)? Change it and then check audio Dolby Digital. I have had simiral problem and it helped.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nie wiem czy i jak będą rozwiązane , ale są zgłaszane.
Ostatnimi dniami, pierwszy raz sami z fabryki zadzwonili i pytali jakie są problemy.
 

Pneumat2

New member
Jak zainstalowałem android 7 to ciagle miałem problem z wydajnością tego systemu, miałem wrażenie że strasznie jest niestabilny i muli. Wziąłem odpaliłem tv guard i jak ręką odjął. Nie mówię że to niweluje problemy które mają różne osoby ale na płynność i stabilność pomogło i nawet włącza się normalnie w trybie szybkiego uruchomienia. Niech ktoś spróbuje i napisze czy jemu też pomogło.
 
Ostatnia edycja:

DLUGI321

New member
To gdzie były zgłaszane dotychczasowe błędy że dopiero teraz się zainteresowali i postanowili zadzwonić. Zgodzę się z pierwszą częścią zdania "
Nie wiem czy i jak będą rozwiązane" oczywiście że nic z nimi nie zrobią skoro od tak dawna wszyscy trąbią na około na temat błędów oprogramowania a oni teraz się zainteresowali śmieszne podejście producenta który chce być w czołówce
 

DLUGI321

New member
Użycie TV GUARD pomoże ci tylko na jakiś czas już to sprawdzałem faktycznie po użyciu Smart trochę żwawiej działa ale to przez wyczyszczenie pamięci która z czasem znów się zapełni śmieciami
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Proponowałem wizytę aktywnym członkom forum wątku TCL w fabryce gdzie mogliby sami zgłosić , spotkać się z inżynierami.
Na 10 osób jeden wyraził chęć.
A dla jednego nie jest opłacalna taka organizacja wizyty.
Będziemy próbować latem.
 

Pneumat2

New member
TCL hajs ma napewno więc prawdopodobnie problemy kadrowe, to tym bardziej nikt z nas w tym nie pomoże. Z gówna bata nie ukręcisz więc słaby inżynier-programista nie wiele zdziała. Rozumiem, że ciężko stworzyć dobry zespół odpowiedzialny za oprogramowanie[emoji4] tak sobie myślę, że każdej firmie zależy na tym żeby ich soft działał super ale jednak rzadko się tak dzieje to znaczy, że przyczyna musi leżeć po stronie pracowników. Rozumiem, że firma Google wydaje oprogramowanie Android a inne firmy na podstawie ich licencji mają prawo dłubać przy ich wynalazku i wkładać do swoich zabawek. Sprawa się komplikuje kiedy się okazuje, że oprogramowanie które było pisane przez setki najdroższych programistów z Google nie jest do ogarnięcia przez zespół TCL który jak się okazuje jest cienki jak siki pająka[emoji6] nie potrafią okiełznać potwora[emoji6] tak sobie to wymyśliłem[emoji6]


Osobiście problemów jako takich nie posiadam, ponieważ nie mam żadnych dodatkowych sprzętów podłączonych do tv oprócz konsoli. Słuchawki mam podłączone do Sabaj D3 który jest coaxialem podłączony do tv a w nim ustawione PCM. Bangla mi to wszystko elegancko. Napisy poprawili w android 7 a na tym mi zależało najbardziej więc zaliczam się do grupy tych zadowolonych [emoji6] przy PCM kompletnie żadnych problemów z dźwiękiem. Kablówkę mam podłączoną bezpośrednio bez żadnego dekodera i karty CI i działa Ok. Dzisiaj grałem pierwszy raz w Destiny 2 i muszę powiedzieć że obraz bajka, ten TV naprawdę potrafi pokazać pazura i potwierdzić naszą dobrą decyzję podczas wyboru sprzętu. Wiem, że jest trochę ale, ale plusów też nie brakuje i o tym należy pamiętać.
 
Ostatnia edycja:

akhil

New member
akhil, did you try to change settings HDMI 2.0 on Auto or off (Settings/Sysytem/Advance settings)? Change it and then check audio Dolby Digital. I have had simiral problem and it helped.
It works but not permanent,everytime I have to do when I turn on television, and problem occurs again when I clicked mute on my device remote connected to tv.. So I was only forced to use PCM audio .. So ,no problems with it.. But tCL should care something about this and fix dolby digital audio decoding issues
 
Status
Zamknięty.
Do góry