TCL Seria C70

artb71

New member
U55C7026 i soft v511 - problem

nie masz uruchamiać wielokrotnie tylko wgrać aktualizację jeszcze raz.
Jeśli miałeś android 8 to downgrade do 369 i dopiero potem 373

Nie wiem co jest na stronie TCL, teraz tylko aktualizacje z plikiem Update.pkg


A skąd można pobrać soft 369, bo po aktualizacji mam to samo co Wojtek84.
Z góry dzięki
 

firefl

Active member
Bez reklam
A skąd można pobrać soft 369, bo po aktualizacji mam to samo co Wojtek84.
Z góry dzięki

Ogarnij się trochę. Odrobinę inwencji, zajrzeć do początkowych wątków w tej samej grupie tematów...
Albo Proste nie ?

Jest to mój 500 post i zamierzam ograniczyć zaglądanie na forum.
Polubiłem to forum za dużo informacji. Wiele się nauczyłem i starałem się podzielić na forum.

Moje główne zalecenia do wszystkich, nie tylko do autora tego pytania:
- :szukaj: szukaj, większość informacji już tu jest. Poświęć własny czas na szukanie a nie czekaj na na to, że ktoś znajdzie za Ciebie, albo poda po raz x-dziesiąty tą samą informację
- :arrow: jak nie znajdziesz to podaj dokładnie co zrobiłeś i/lub jakie są objawy. Kula-zgadula słabo pomaga jak nie wiadomo co autor miał na myśli...
- :blagam: Pytania powinny by możliwie precyzyjne, np. Czy wszystko działa w nowym sofcie.... hmmm czy ktokolwiek sprawdza WSZYSTKO w sofcie? Mam wrażenie, że nawet autorzy i wykwalifikowani testerzy nie potrafią WSZYSTKIEGO sprawdzić. Jak zapytasz: czy działa wifi/Amazon/... - to jest szansa na odpowiedź.
- :sad: trochę szacunku do pomagających - nawet jeśli odpowiedź jest niepełna, podpowiada alternatywne rozwiązania lub zawiera nieprecyzyjne informacje.

Mam telewizor produkowany przez TCL i jestem zadowolony.
Prawdopodobnie pomaga mi moja smykałka do zagadnień technicznych i chyba niewygórowane wymagania. Zdaję sobie, że każdy soft zawiera błędy. A telewizor jest wart swojej ceny.

pozdrawiam serdecznie wszystkich forumowiczów i właścicieli forum :)
 

piotrj74

New member
Ten telewizor to najgorsze uzadzenie ktore miałem moge powiedziec ze nie mozna na nim zrobic nic zawsze problem ,dlatego chyba istnieje to forum.xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Programisci ludzie którzy zajmują sie androidem na codzien nie podołali.Nie piszcie ze jest wart swojej ceny bo nie jest szkoda kasy . Nie ma dnia zeby cos sienie wysypało potrafi nawet zgubić apki nie mówiąc juz o ustawieniach.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

firefl

Active member
Bez reklam
Ten telewizor to najgorsze uzadzenie ktore miałem moge powiedziec ze nie mozna na nim zrobic nic zawsze problem ,dlatego chyba istnieje to forum.Jezeli ktoś mówi że wszystko mu działa to poprostu kłamie . Programisci ludzie którzy zajmują sie androidem na codzien nie podołali.Nie piszcie ze jest wart swojej ceny bo nie jest szkoda kasy . Nie ma dnia zeby cos sienie wysypało potrafi nawet zgubić apki nie mówiąc juz o ustawieniach.Podejrzewam że ci którzy piszą ze wszystko ok to sprzedawcy lub sztab ludzi z TCL Nie kupujcie Tego złomu .

Mam wrażenie, że piszesz częściowo w odniesieniu do mojego komentarza powyżej.
Co do Twoje opinii o telewizorze i jego oprogramowaniu to Twoje prawo.

Podejrzenie, że jestem sprzedawcą lub sztabem z TCL mnie obraża. Bo ma kontekst oszustwa. I tyle... Zwłaszcza z konkretnym zarzutem kłamstwa. To co używam u mnie działa. To nie oznacza wszystkiego co można zainstalować i używać. Tylko to co ja używam. Trzeba czytać ze zrozumieniem.
Nie masz prawa tak pisać o mojej osobistej opinii.
Teraz sam sobie pozwolę na nieuprzejmy konkret: telewizor jest chyba za trudny dla niektórych. "sienie" "poprostu" mówi wiele o autorze i umiejętnościach...

Nie pochwaliłeś się jak poszła Ci reklamacja? Pochwal się jak sformułowałeś reklamację i jaką dostałeś odpowiedź.

Takie pomówienia utwierdzają mnie w decyzji o opuszczeniu forum
 

piotrj74

New member
Ty nie powinienes brac tego do siebie bo napisałes przecież że jestes mało wymagający , przyznaje że zmotyuwowałeś mnie do napisania tego co napisałem bo TCL nie jest warte swojej ceny a xxxxxxxxxxxxxxxx
. Głupota ludzka nie zna granic i dają sie wciągac w takie brednie.No widzisz czytam ze zrozumieniem dlatego myslałem ze i Ty zrozumiesz.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
"Mam telewizor produkowany przez TCL i jestem zadowolony.
Prawdopodobnie pomaga mi moja smykałka do zagadnień technicznych i chyba niewygórowane wymagania. Zdaję sobie, że każdy soft zawiera błędy. A telewizor jest wart swojej ceny."

Tylko TY masz rację inni nie mają prawa być zadowoleni.
Otóż mają i nie możesz im nic zrobić.

https://mediamarkt.pl/rtv-i-telewizory/telewizor-tcl-u55c7006
Tu też są zadowoleni i będziesz musiał z tym żyć.

To, że się Tobie nie podoba możesz zawsze wymieć na model inny .
To prosta sprawa.
 
Ostatnia edycja:

firefl

Active member
Bez reklam
"Mam telewizor produkowany przez TCL i jestem zadowolony.
Prawdopodobnie pomaga mi moja smykałka do zagadnień technicznych i chyba niewygórowane wymagania. Zdaję sobie, że każdy soft zawiera błędy. A telewizor jest wart swojej ceny."

Tylko TY masz rację inni nie mają prawa być zadowoleni.
Otóż mają i nie możesz im nic zrobić.

https://mediamarkt.pl/rtv-i-telewizory/telewizor-tcl-u55c7006
Tu też są zadowoleni i będziesz musiał z tym żyć.

To, że się Tobie nie podoba możesz zawsze wymieć na model inny .
To prosta sprawa.

@Kiki, nie rozumiem o co Ci chodzi? Telewizor poznałem dokładnie. Bardzo wiele problemów potrafię rozwiązać ale zdaję sobie też sprawę z ograniczeń. Podałem swoją własną opinię, nawet pozytywną, a Ty się czepiasz?
Niezależnie czy będzie odpowiedź - dla mnie EOT.

Edycja: wymiana telewizora może jest prosta, ale jednak kosztowna. I takie sugestie mi się bardzo nie podobają, nawet gdybym był niezadowolony to sugestia jest co najmniej dziwna...
 
Ostatnia edycja:

Crocodil

New member
Komuś działa szybkie uruchamianie z uśpienia po nowej aktualizacji sieciowej?

Jeśli spojrzysz 2-3 strony wcześniej to zobaczysz że niestety nie jesteś jedyną osobą z takim problemem... Mnie również on dotknął i jeszcze nie udało mi się tego naprawić.

@ligeza, @rafejo: Pisaliście, że Wam na 55C70 szybkie uruchamianie działa. Czy możecie potwierdzić proszę że wgrywaliście nowszą wersję z pendrive'a a nie przez aktualizację sieciową?

Czy jest ktoś komu szybkie uruchamianie działa po aktualizacji sieciowej?
 

Silverek

New member
@Crocodil
Sam osobiście nie korzystam z szybkiego uruchamiania, ale mam wrzucony soft V519 więc jak będę w domu to mogę sprawdzić czy działa ta funkcja.
 

Crocodil

New member
@Silverek: Będę bardzo wdzięczny :) W tej chwili sądzę, że to jakiś problem z aktualizacją sieciową rozsyłaną przez TCL.

O takim samym problemie czytałem też w temacie o P60, również u osoby która dostała aktualizację sieciową. Jeśli osoby które wgrywały z pendrive'a potwierdzą że u nich "Natychmiastowe włączenie" działa, to tylko jeszcze bardziej potwierdzi moje podejrzenie...
 

Silverek

New member
Raczej to nie ma znaczenia czy jest sieciowa, czy z pendrive'a. Tu raczej jest winna wersja softu, być może w V519 to wyeliminowali. Wieczorem sprawdzę i dam znać.
 

Crocodil

New member
@Silverek: Dziękuję, będę czekał na wieści :)

Co do oprogramowania, to sądzę że faktycznie jest identyczne bez względu na sposób dostarczenia (przez sieć, z pendrive). Natomiast samo jego wgrywanie chyba jednak przebiega inaczej - przy aktualizacji sieciowej część rzeczy dzieje się jeszcze na normalnie działającym telewizorze. Możliwe że tutaj pojawia się jakiś zgrzyt prowadzący do problemów z szybkim uruchamianiem.
 
Do góry