TCL Seria C70

sulko

Member
Zastanawiam się czy jest sens zwiększać prędkość internetu. Mam 100 i za niewielką dopłatą mogę mieć 300. Pytanie tylko czy telewizor to wykorzysta.

Do korzystania z internetu(netflix, Kodi, i.t.p) to 100mbit w zupełności wystarczy. Miałem na myśli szybkość po lan, w tym wypadku prędkość internetu jest bez znaczenia.
 

wojo2000

New member
dzisiaj po włączeniu tv powitały mnie takie o to paski na ekranie
attachment.php

Telewizor kupiony w Maju 2018

Tydzień temu również mi się pojawiły po 1,5 roku użytkowania. MASAKRA
 

bielikk

New member
Bez reklam
wojo2000 - to żadne zmartwienie - oddać na gwarancji i "modlić" się aby serwis odpowiedział, że nie da się naprawić - odebrać kasę od sprzedawcy i kupić coś markowego - TCL to nie TV, to jedno wielkie badziewie ...
 

wooky35

New member
Wczoraj przewiozlem ten tv do siebie od rodziców bo kupili juz nowy i zamiast pasków jest kompletnie czarny ekran :( . Podświetlenie działa.Serwis napisał na podstawie przesłanych zdjęć,że uszkodzenie mechaniczne i nie podlega gwarancji.
 

Attachments

  • IMG_1641.JPG
    IMG_1641.JPG
    558,9 KB · Wyś: 38

DLUGI321

New member
Wczoraj przewiozlem ten tv do siebie od rodziców bo kupili juz nowy i zamiast pasków jest kompletnie czarny ekran :( . Podświetlenie działa.Serwis napisał na podstawie przesłanych zdjęć,że uszkodzenie mechaniczne i nie podlega gwarancji.
Sorki nie ze bym byl za serwisem TCL ale na zdjeciu ewidentnie widac ze jest zbita matryca wiec wcale mnie to nie dziwi ze nie przyjeli na gwarancje

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
 

Silverek

New member
Dokładnie, to jest uszkodzenie mechaniczne, a takich uszkodzeń gwarancja producenta nie obejmuje (chyba, że masz wykupioną dodatkową gwarancję na uszkodzenia mechaniczne).
 

Pneumat2

New member
Wczoraj przewiozlem ten tv do siebie od rodziców bo kupili juz nowy i zamiast pasków jest kompletnie czarny ekran :( . Podświetlenie działa.Serwis napisał na podstawie przesłanych zdjęć,że uszkodzenie mechaniczne i nie podlega gwarancji.
pytanie jak mogło powstać? Rodzice nie mają żadnych zwierząt itp.Wieczorem tv działał normalnie a rano już nie.
Może jakiś zły duch ?;)

Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
 

Silverek

New member
Mam do Was pytanie ponieważ nie daje mi to od jakiegoś czasu spokoju... Zauważyłem ostatnio przy dolnej krawędzi ekranu jaśniejszy pasek podświetlenia. Na czarnym tle go praktycznie nie widać. Widoczny jest wyłącznie w jaśniejszych scenach. Czy też tak macie? Pasek jest również widoczny po wciśnięciu przycisku "Guide" na pilocie. Będę wdzięczny jeśli ktoś by się pofatygował i wrzucił zdjęcia jak to u niego wygląda.

Załączam zdjęcia poglądowe.



 

potu94

New member
Cześć,

Chciałem zaktualizować telewizor do V8-MT58T04-LF1V373. Włączyłem aktualizację wg instrukcji i już od paru godzin telewizor załącza się do napisu android i od razu się wyłącza i załącza z powrotem i tak w kółko. Proszę o pomoc.
 

firefl

Active member
Bez reklam
Cześć,

Chciałem zaktualizować telewizor do V8-MT58T04-LF1V373. Włączyłem aktualizację wg instrukcji i już od paru godzin telewizor załącza się do napisu android i od razu się wyłącza i załącza z powrotem i tak w kółko. Proszę o pomoc.
Z jakiej wersji aktualizujesz?

Wysłane przy użyciu Tapatalka
 

ronin78

New member
witam
wczoraj otrzymałem "automatyczną" aktualizacje przez OTA (TCL C70)
aktualizacja z wersji v353 do v511
wszystko na razie działa jak należy, ale w wersji v511 pomimo zaznaczonej opcji szybkie uruchamianie w menu zasilanie telewizor a w zasadzie android po wyłączeniu startuje od początku (logo TCL potem Android itd). W wersji v353 po zaznaczeniu tej opcji telewizor wchodził tylko jakby w stan uśpienia, tak jakby tylko wyłączał matrycę i uruchomienie go trwało co najwyżej 2 sekundy, a teraz (v511) mimo zaznaczenia opcji - szybkie uruchamianie za każdym razem android startuje "od zera".
Jest jakiś sposób na szybszy start. Czy u Was też tak to wygląda?
(po aktualizacji wykonałem przywrócenie ust. fabrycznych i RESET SHOP).
 

Modrzej77

New member
Mam tak samo jak pisze Potu. Zadzwoniłem na infolinię i Pan kazał mi pobrać oprogramowanie. Uczyniłem to rozpakowalem dwa razy zrzucilem na pena podpiął em, poszła instalacja i zonk. Pojawia się napis tcl startowy potem android i tak w kółko? Ile może trwać instalacja z pendrive? Proszę o pomoc bo niewiem co robić już
 

firefl

Active member
Bez reklam
Mam tak samo jak pisze Potu. Zadzwoniłem na infolinię i Pan kazał mi pobrać oprogramowanie. Uczyniłem to rozpakowalem dwa razy zrzucilem na pena podpiął em, poszła instalacja i zonk. Pojawia się napis tcl startowy potem android i tak w kółko? Ile może trwać instalacja z pendrive? Proszę o pomoc bo niewiem co robić już

Napisałem co zrobić w poście tuż nad Twoim, czy zrobiłeś to co napisałem?
 

ziolkopl

New member
Mam to samo. Po aktualizacji sieciowej za każdym razem tv startuje od początku. Dramat. Aktualizacje powinny zapewnić najlepsze funkcjonowanie, a jest katastrofa.
Pojawiły się 2 opcje:"brak migotania" i "wyrazistość ruchów" - włączenie jednej opcji wyłącza drugą. Brak migotania musi być koniecznie włączone bo tv ogląda się jak stroboskop...


witam
wczoraj otrzymałem "automatyczną" aktualizacje przez OTA (TCL C70)
aktualizacja z wersji v353 do v511
wszystko na razie działa jak należy, ale w wersji v511 pomimo zaznaczonej opcji szybkie uruchamianie w menu zasilanie telewizor a w zasadzie android po wyłączeniu startuje od początku (logo TCL potem Android itd). W wersji v353 po zaznaczeniu tej opcji telewizor wchodził tylko jakby w stan uśpienia, tak jakby tylko wyłączał matrycę i uruchomienie go trwało co najwyżej 2 sekundy, a teraz (v511) mimo zaznaczenia opcji - szybkie uruchamianie za każdym razem android startuje "od zera".
Jest jakiś sposób na szybszy start. Czy u Was też tak to wygląda?
(po aktualizacji wykonałem przywrócenie ust. fabrycznych i RESET SHOP).
 
Ostatnia edycja:
Do góry