TCL Seria C70

wieslaw00

New member
Witam posiadam TCL U 55 C7026 mam taki problem do teraz korzystałem z dekodera satelitarnego który też ma DVBT naziemnej posiadam moduł polsatu który wsadziłem dziś do tv i antene do naziemnej wyszukuje mi kanały z Hod-bird i Astry natomiast z naziemnej nie gdy chce ręcznie dobić kanały naziemnej to czyści kanały satelitarne natomiast kanały polsatu nie mają żadnej listy czy ktoś miał taki problem i co z tym fantem zrobić
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Matryca - jeszcze nie sprawdziłem.
Sprawdzę jak przyjadą.
=================================

wieslaw00 - nie wyszukuje Ci w ogóle naziemnej ?
 

wieslaw00

New member
Matryca - jeszcze nie sprawdziłem.
Sprawdzę jak przyjadą.
=================================

wieslaw00 - nie wyszukuje Ci w ogóle naziemnej ?

Wyszukuje gdy chce tylko naziemną, gdy puszcze na szukanie sateltarne i zaznacze wszystkie to już naziemnej mi nie wyszuka, gdy chce dobić naziemną to tych satelitarnych to kasuje satelitarne i zostają same naziemne i można dostać pier......ca
 

kiko1980

New member
Witam mam pytanie do użytkowników tcl serii C70 czy jest możliwość zamontować nóżki do tv odwrotnie tzn tak żeby schodziły się do środka a nie na zewnątrz?
 

xernes

Member
Mój znajomy tak zamontował, ale wymagało to ingerencji szlifierki bocznej kątowej :) Z tego co wiem za bardzo nie było to skomplikowane.
 

Desverger

New member
Prawdopodobnie jest tak jak w TCL DP660, tj. są tam takie wypustki (które wchodzą w zagłębienia), które trzeba odciąć i można wtedy nóżkę obrócić.
 

seaner

Member
Witam, TCL C70, najnowsza wersja oprogramowania.

W ustawieniach androida -> Wejścia -> CEC, mam zaznaczone Automatyczne wyłączanie TV przy pomocy HDMI (dekoder CP). Jednak nie działa. jakieś rady??
 

Wild Zenon

New member
Szanowni użytkownicy C70!

przymierzam się do kupna 75 cali - czy polecilibyście teraz ten model? (jak z perspektywy czasu oceniacie zakup?)

Oglądam głównie filmy (HBO GO i Netflix po zmroku) z dość dużej odległości, więc rozmiar jest priorytetem ;)

(Cały czas jeszcze zastanawiam się nad nowym Philipsem)

Jestem użytkownikiem 75 od pół roku i mam już pewne doświadczenie. Nie jest tak różowo jak się wydaje i ten TV ma pewne problemy.
Jeżeli oglądasz HBO Go to po chromecast nie idzie - cały czas zacina i wyłącz aplikację.
Netflix - niestety aplikacja się zacina, dźwięk również przycina. Ta sama Aplikacja uruchomiona z Xbox One podłączona pod ten TV - działa bez błędnie.
Płynność obrazu - niestety zarówno przy szybkich akcjach w filmie jak i sporcie widać rozmazanie czy też smużenie. Niestety ale tak jest!
W grach przy szybko poruszających się postaciach widać rozmazane kontury.
HDR - całkowicie nie widoczny.

Ten TV daje radość z wielkości ekranu,a jakość obrazu jest tylko zadowalająca.
Jedynie przy filmach z płyt BR i 4K - obraz jest dobry a niekiedy bardzo dobry.

Podsumowując TCL 75 - kupuje się dla wielkości a nie jakości.

Uwaga:
Gdybym miał wybrać 65 cali i lepszą jakość to po tych 6 miesiącach na pewno bym wybrał gorszą ale 75. Pytanie czy byłby TCL? Chyba bym raczej dołożył kilka złotych i dla samego siebie zamówił prezentację w domu.

Pozdrawiam
 

DLUGI321

New member
Święte słowa lepiej bym tego nie opisał te telewizory tylko mogą zachwycać wielkością matrycy nie koniecznie jakością obrazu wyświetlanego na nich a niedopracowane oprogramowanie pokazuje jaka jest faktycznie jakość tych TV.
-Obecnie większość chce korzystać z Netfilx-a oczywiście w TV są z tym problemy
-Ludzie chcą oglądać HBO GO oczywiście są problemy w tym TV
-Chce skorzystać z chromecast i HBO GO oczywiście nie ma takiej opcji bo chcromecast w tym TV praktycznie nie działa
-Włączam TV a tu za każdym razem komunikat że podłączono moduł CAM po kiego grzyba to info skoro moduł jest cały czas w TV
-Dźwięk który aby się pojawił na wyjściu słuchawkowym muszę włączać i wyłączać kilka razy TV by dźwięk zaskoczył.
-Szybkie uruchamianie sprawia problemy z zapamiętaniem ustawień i WIFI
-TV gubi ustawienia wprowadzonych przez użytkownika.
-Po wyjściu z trybu HDR obraz sam zmienia ustawienia na jakieś dziwne.

Jeszcze trochę by się znalazło tych błędów ale kto naprawdę chce kupić TV to dwa razy niech się zastanowi zanim dokona wyboru między TCL a inną firmą
 

rossoneri

New member
Nie ma co kupować kota w worku. Jestem przed zakupem lg 65sj800v lub samsunga mu8002.
100hz to 100hz! Przez te forum które liczy sobie prawie 400 stron błędów, zastrzeżeń, zażaleń postanowiłem zrezygnować z tak awaryjnego ale za to b. taniego sprzętu na który bym non stop narzekał.
 

DLUGI321

New member
Dobre posunięcie lepiej brać coś sprawdzonego niż kota w worku. Ja niestety dałem się namówić na ten TV i zaczynam żałować już za pózno by go zwrócić i muszę się teraz męczyć. Więc lepiej brać coś sprawdzonego od pewnego producenta który może w danym TV też będzie miał błędy ale nie tak rażące jak w tych modelach od TCL-a
 

Kraczykruk

New member
Nie chce się tu bawić w adwokata diabła bo sam mam sporo zastrzeżeń do tego TV, ale chciałbym byście zrozumieli jedno: ten telewizor jest śmiesznie tani! I właśnie przez pryzmat ceny trzeba na niego spojrzeć.
Co do zarzutów jakie się pojawiły odnośnie Netfilxa i HBO GO. Ten pierwszy działa poprawnie i niezależnie od tego na jakim jest sofcie. Może przywrócenie ustawień fabrycznych Wam coś da?
W HBO GO nie działa chromecast, ale to nie jest wina telewizora. Poczytajcie opinie w Google Play na temat tej aplikacji: ona jest po prostu zepsuta.
HDR w God of War jest spektakularny i zastanawiam się jak by to wyglądało gdybym miał TV z wyższej półki.
Nie zmienia to faktu, że lepiej brać Samsunga - nie ważne jakiego - błędy w oprogramowaniu TCL całkowicie ubijają ten TV :(
 
Do góry