TCL przedstawia nowy flagowy telewizor X2 w technologii kropek kwantowych (QD). Lepszy od Oleda ?

DLUGI321

New member
To żeś teraz kiki pojechał z tym modułem CI że dla ciebie i twoich znajomych nie jest on problemem to nie znaczy że dla innych też tak jest. Nie każdy korzysta z tunera gdyż moduł CI jest pod wieloma względami wygodniejszy i nie pisz że jak ktoś chce korzystać z modułu to kupuje inny model bo to jest totalnie głupia odpowiedz żeby tylko dla tego kupować inny TV. Moduł taki jest jedną z podstawowych opcji by mieć dostęp do telewizji i powinien działać idealnie a nie kolejny nowy telewizor i ciągle ten sam błąd. Jeśli chodzi o grubość to zdaje mi się że właśnie ją zaliczasz w swoich testach do wyznacznika jakości więc coś tu jest nie tak z twoją wypowiedzią
 

Desverger

New member
@kiki: Ja nie mówię, że grubość jest wyznacznikiem jakości (spojrzyj na moje posty, tam piszę nawet "ciekawe jakie ma bebechy) ale już w kwestii szeroko pojętego designu jak najbardziej tak. Wszak wszyscy producenci TV (oraz smartfonów, laptopów, tabletów) dążą do tego aby ich sprzęt był jak najcieńszy. Sam chwalisz TCL za 7,8 mm (i ja też to chwalę) więc widzisz,że jednak ma to znaczenie. Co do tego czy się znają to jest podobnie jak u nas przeciętny zjadacz chleba kupuje i ogląda z tym, że jak widzisz na przykładzie TCL USA ładują im 100Hz matryce czyli na starcie mają lepiej i ludzie się do tego przyzwyczaili. Ale zdziwisz się gdy powiem, że na podstawie moich obserwacji podczas pobytu w np. BestBuy to nie jest tak, że przychodzi Murzyn i bierze jak leci. Oj nie. Ludzie zadają mnóstwo pytań, szczególnie ws tv na Androidzie, Roku, jak chodzi, jak się łączy z telefonem, jak pracuje z Netfixem, NAS, czy jest judder w filmach. Już pomijam fakt, łatwości zwrotów - sporo sprzętu jest zwracane bo nie spełnia wymagań. Widać to po ofercie tzw. Open Box czyli sprzętu kupionego, otwartego i chwilę używanego. Ma niższą cenę bo pudełko rozerwane, styropiany połamane ale sprzęt de facto jest nowy. Czasami można niezłe cacka w dobrej cenie wyhaczyć (z czego nagminnie też korzysta personel sklepu jak i klienci). Wracając do tematu - sprawa modułu. Piszesz "jak dla kogo". Skoro Ty i Twoi znajomi nie korzystają z modułu to nie jest to wyznacznikiem. Jak widzisz po wpisach bardzo dużo ludzi z niego korzysta (sam jestem zdziwiony, że aż tylu) i będzie więcej bo jedno pudło w domu mniej. Dziwne, że mówisz "Kto chce korzystać tylko z CI kupuje iny model i to nie jest dla niego". Zdecydowana większość nie czyta forum i nie wie, że on kiepsko działa z CI. Kupują i becelują grube tysiaki bo wiedzą, że to ma działać. A tu lipa. Idąc Twoim tokiem myślenia to powinno być info na pudle i w opisie na stronie producenta "TV nie współpracuje poprawnie z CI" - sprawa jasna dla klienta. Widzi i kupuje albo nie. Kupujesz samochód ale potem się dowiadujesz, że wycieraczki nie zbierają deszczu. Ale przecież nie ma problemu powie diler. Ja i moi znajomi nie jeździmy w czasie deszczu i zakończy Twoim stwierdzeniem "Komu się nie podoba też nie kupuje". Tyle, że na samochodzie nie było naklejki "wycieraczki nie zbierają deszczu" :)
 
Ostatnia edycja:

urania-marek

New member
@kiki: Ja nie mówię, że grubość jest wyznacznikiem jakości (spojrzyj na moje posty, tam piszę nawet "ciekawe jakie ma bebechy) ale już w kwestii szeroko pojętego designu jak najbardziej tak. Wszak wszyscy producenci tv (oraz smartfonów, laptopów, tabletów) dążą do tego aby ich sprzęt był jak najcieńszy. Sam chwalisz tcl za 7,8 mm (i ja też to chwalę) więc widzisz,że jednak ma to znaczenie. Co do tego czy się znają to jest podobnie jak u nas przeciętny zjadacz chleba kupuje i ogląda z tym, że jak widzisz na przykładzie tcl usa ładują im 100hz matryce czyli na starcie mają lepiej i ludzie się do tego przyzwyczaili. Ale zdziwisz się gdy powiem, że na podstawie moich obserwacji podczas pobytu w np. Bestbuy to nie jest tak, że przychodzi murzyn i bierze jak leci. Oj nie. Ludzie zadają mnóstwo pytań, szczególnie ws tv na androidzie, roku, jak chodzi, jak się łączy z telefonem, jak pracuje z netfixem, nas, czy jest judder w filmach. Już pomijam fakt, łatwości zwrotów - sporo sprzętu jest zwracane bo nie spełnia wymagań. Widać to po ofercie tzw. Open box czyli sprzętu kupionego, otwartego i chwilę używanego. Ma niższą cenę bo pudełko rozerwane, styropiany połamane ale sprzęt de facto jest nowy. Czasami można niezłe cacka w dobrej cenie wyhaczyć (z czego nagminnie też korzysta personel sklepu jak i klienci). Wracając do tematu - sprawa modułu. Piszesz "jak dla kogo". Skoro ty i twoi znajomi nie korzystają z modułu to nie jest to wyznacznikiem. Jak widzisz po wpisach bardzo dużo ludzi z niego korzysta (sam jestem zdziwiony, że aż tylu) i będzie więcej bo jedno pudło w domu mniej. Dziwne, że mówisz "kto chce korzystać tylko z ci kupuje iny model i to nie jest dla niego". Zdecydowana większość nie czyta forum i nie wie, że on kiepsko działa z ci. Kupują i becelują grube tysiaki bo wiedzą, że to ma działać. A tu lipa. Idąc twoim tokiem myślenia to powinno być info na pudle i w opisie na stronie producenta "tv nie współpracuje poprawnie z ci" - sprawa jasna dla klienta. Widzi i kupuje albo nie. Kupujesz samochód ale potem się dowiadujesz, że wycieraczki nie zbierają deszczu. Ale przecież nie ma problemu powie diler. Ja i moi znajomi nie jeździmy w czasie deszczu i zakończy twoim stwierdzeniem "komu się nie podoba też nie kupuje". Tyle, że na samochodzie nie było naklejki "wycieraczki nie zbierają deszczu" :)
witam jeżeli chcesz to powiem ci w czym leży problem.
Też korzystam z modułu ci nc+ i w żadnym tv z jakiego korzystałem nie działał poprawnie .jak chcesz porozmawiać na ten temat to zadzwoń 600059618 lub daj kontakt do siebie.pozdrawiam
 

Desverger

New member
Oczywiście wiem, że te moduły "kulawo" współpracują z TV ale jak widzisz ze zgłoszeń użytkowników w przypadku TCL jest naprawdę słabo. Generalnie chodzi o to żeby firma przesunęła tę sprawę na początek kolejki jeżeli chodzi o uaktualnienia bo korzystanie z CI jest tu wysoce upierdliwe i niepotrzebnie zniechęca do tego było nie było fajnego sprzętu. A odpowiedź kikiego w stylu "komu nie pasuje to niech nie kupuje" słabo się wpisuje w problem. Ot co. Jako potencjalny nabywca (kasa już odłożona :) ) chciałbym dostać produkt wolny od tego problemu. Pozdrawiam serdecznie.
 

profeta

New member
Podpisuje się pod wyżej wymienionym... Płacisz wymagasz a nie chcesz się wkurzac i żałować że nie dorzuciles trochę pieniędzy i nie kupiłeś np sony 65xe9005 nad którym mocno się zastanawiam...
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Ale naprawdę nie musisz kupować.
Tu nie ma nic na siłę.
Ci co kupili sami przysyłają następnych znajomych , rodziny - którzy u nich widzą i są... zachwyceni.
Jeden z klientów wymienił kabel zasilający na kabel z osłona ferrytową i kto go odwiedza jest w szoku. I jest kolejnym klientem na TCLa X2.
Jakość , wykonanie, dźwięk , skalowanie, obsługa - miodzio.
 

marioking

Member
Ja akurat planowałem X2, ale nowina z problemem CI temat dla mnie zamyka, bo tylko takowy dostęp jest dla mnie akceptowalny. Nie kupię żadnego TV który tego nie zapewnia!

A fakt że x2 ma CI, jest w specyfikacji, i TCL ludzi nacina, to jest dla mnie nie trzecia firma na rynku tylko klasa NONAME! Bo tak się składa że chwilowo jestem w trakcie zmiany operatora telewizji i moduł bym miał po TV i obudziłbym się z reką w nocniku, po wydaniu prawie 7k, bo to cos, co nie kwalifikuje się na gwarancjie i szarpanie nerwów

Ps. Twój tekst kiki jest mocno nieprofesjonalny, parafrazując "mi nie potrzeba to nie ma problemu" czy tez moim klientom. Powodzenia, dla mnie taki seller= "BLACK LIST" i fakt nie będę twoim klientem który by miał z tym problem. A skoro jest to w specyfikacji, to jest problem! Czy już może oszustwo?
 
Ostatnia edycja:

DLUGI321

New member
Lepiej będzie jak zajmiecie się faktycznym problemem z modułem CI a nie głupotami że ktoś zmienił kabel z filtrem ferrytowym i nagle ma super obraz to jest dosłownie śmieszne i na pewno nie ma żadnego wpływu na jakość obrazu
 

DLUGI321

New member
Uwielbiam jak ktoś pisze głupoty a wcześnie nie sprawdził !
Do kogo napisałeś - zajmijcie się... ?
Było to do ciebie Kiki zgodził bym się jak by to było na kablu antenowym ale nie na zqsilajacym chyba że u tej osoby są bardzo duże zakłócenia w sieci ale to na prawdę musiały by być duże zakłócenia by miały one jakiś wpływ na obraz uwierz mi wiem co pisze

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam

Desverger

New member
To nie sprzęt HIFI, żeby "wygładzanie" przebiegów napięciowo-prądowych miało sens. Zbaczamy z kursu. Do brzegu: czyli sprawa CI powinna iść na TOP spraw do usunięcia w ramach poprawek Androida i to top absolutny. Podejrzewam jednak, że nie będzie to tak hop-siup do zrobienia ale zrobić się da. Kwestii obrazu (vide uwagi pablo_pawo) nic się już pewnie nie da zrobić (a może software-owo coś ten upłynniacz podciągną) i to już kwestia nabywcy czy akceptuje mankamenty matrycy 50Hz. Tak na marginesie to jeszcze raz powtórzę, że producent sam sobie strzela w stopę nie pakując 100Hz do flagowca. Przy dużych matrycach jak widać jest to konieczne i nie ma co dywagować.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nie widziałem - nie wiem .

Wszyscy z zakupu bez wyjątku są zadowoleni .
Chcesz 100 Hz kupujesz dwa razy droższe Qledy Samsunga.
Flagowiec dopiero będzie i będzie 100 Hz.
Model 75c 70 jest 100Hz.
 

DLUGI321

New member
a co mi po lepszym TV skoro każdy jaki do tej pory wyszedł TCL ma te same błędy chodzi mi tylko o oprogramowanie bo do samego telewizora i jego wykonania nie mogę się w najmniejszym stopniu przyczepić główny problem to oprogramowanie i za każdym razem te same błędy.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
W każdej marce jest tak samo.
Najbardziej niezadowoleni są Ci ... którzy ich nie mają!
Ostatnio zakupiły panie i są zachwycone i wyglądem i jakością obrazu. I nic nie nie możesz zrobić. Są zadowolone i tyle ...
 

DLUGI321

New member
Każdy ma inne wymagania i jednemu będzie wszystko pasować a drugiemu nie mi ogólnie TV przypadł do gustu i nie mam zastrzeżeń do niego gdyby nie to moim zdaniem niedopracowane oprogramowanie uwierz jak będziesz widział za każdym włączeniem ten komunikat o podłączeniu CI lub że kanał jest kodowany to wtedy zrozumiesz dlaczego tak to ludzi wnerwia i ciągle o tym piszą.
 
Do góry