TCL 50s7806 test otwarty telewizora - czyli jaka jest realna wartość chińskich telewizorów na światowym rynku ?

redkca

New member
dżięki działa , tak dysk pod usb.

ponawiam pytania/prośby z poprzedniej strony.

Proszę o najnowszy soft.
Jak go najlepiej ustawić żeby grał tak wspaniale jak niektóre osoby go opisują.?
 

mamir

New member
dżięki działa , tak dysk pod usb.

ponawiam pytania/prośby z poprzedniej strony.

Proszę o najnowszy soft.
Jak go najlepiej ustawić żeby grał tak wspaniale jak niektóre osoby go opisują.?

Soft jest na stronie producenta,wersja 498,wydaje mi sie ,ze nowszej nie ma.Co do ustawien to kalibracja od kikiego sporo zmienia.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Dziwię się, że ktoś kupuje produkty firmy, która nie potrafi powiedzieć, już od paru miesięcy, jak wyglądają ich warunki gwarancji.
Jak Wam pisałem mnie najpierw ich ,, specjalista'' od załatwienia gwarancji obiecywał że się dowie i oddzwoni. Nigdy tego nie zrobił. Ja do niego wydzwaniałem przez dwa tygodnie i nie znalazł odpowiedzi. Obiecał, ze jak się dowie to oddzwoni. Oczywiście do dzisiaj cisza.
Raz, że skandalem jest, gdy główny fachowiec od gwarancji nie potrafi powiedzieć na czym ta gwarancja polega, a dwa skandalem nie mniejszym jest taka zlewka klienta.
 
D

Deleted member 121090

Guest
kiki dobrze wiesz o kim mowa, bo rozmawialiśmy już w tym temacie na ten temat.
Zresztą w tej firmie jest chyba tylko jeden pracownik od tych spraw, bo ilekroć nie zadzwoniłem to rozmawiałem zawsze tylko z nim.
To ten sam, który wprowadzał w błąd @Maciej_Ka, przy realizacji naprawy jego TV.
Popatrz na wpisy w końca września, października.
Nawet twierdziłeś wtedy że:

,,Napisał kiki Zobacz post

,,Firma mieści się w Polsce i podlega polskiej jurysdykcji.
Również serwisowej.''

HQ150:

,,Możesz podać dane tej firmy?
Ja usłyszałem od pracownika TCL całkiem coś innego.
Produkty TCL sprzedaje firma chińska, TCL Macao. Nie ma przedstawicielstwa w Polsce.
Pracownik przez tydzień nie był w stanie odpowiedzieć jakiej jurysdykcji podlega.
Wedle mojej wiedzy jak nie ma przedstawicielstwa u nas w kraju to nie ma też osobowości prawnej przed naszym wymiarem sprawiedliwości.
Ty widzę masz inne dane niż pracownik TCL. Możesz w takim razie doprecyzować swój wpis?
To bardzo istotne dla nas forumowiczów
Gdzie jest siedziba ich przedstawicielstwa, podaj jej dane.''

Do dzisiaj też nie odpowiedziałeś na moje zapytanie.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

gadach

New member
Kiki

Możesz podac namiary na konkretnego BOX'a z Androidem?
POzdrawiam

Ten model nie jest już produkowany, więc ciężko ich namówić na nowe aplikacje. Tym bardziej, że nowe modele 2017 w marcu będą już na Androidzie 6,0.
A w klasie 4K i 100Hz jest najlepszą ofertą.
Box z Androidem jest super rozwiązaniem.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Napisz proszę na PW - dostaniesz kontakt do kolegi on nawet pomoże Ci go skonfigurować właściwymi wtyczkami.
 

lorak86

New member
Napisz może wszystkim, który ten BOX ma być taki dobry do tego TV.
To co dzieje się z tym TV podczas używania SMARTA TV to jakaś KPINA.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Oczywiście, że Box z Androidem jest lepszy niż najlepszy smart na świecie.
Napisz proszę na PW dostaniesz info.
 

redkca

New member
Ostatnio zauwazylrm ze mam na tym tv biale jasne plamy , znajduja sie nie daleko krawedzi matrycy. Widoczne tylko na czarnym tle.
Czy to normalne?
 
D

Deleted member 121090

Guest
A to już raczej Ty powinieneś znać odpowiedź na to pytanie.
Czy w momencie zakupu byłeś poinformowany o możliwości występowania tej wady?
Jeśli w instrukcji masz takie informacje, jeśli przekazał Ci je sprzedawca to jest to jak najbardziej normalne.
Jeśli jesteś zaskoczony tym faktem mimo przeczytania instrukcji to już to normalne nie jest.
To co opisujesz to chyba nierównomierne podświetlenie matrycy.
 

redkca

New member
Nic nie wiedzialem wczesniej o takich problemach. Jesli wyslal bym na gwarancje to naprawia czy zwroca kase ?
Bo wolal bym naprawe bo kupilem go za 1890zl
 
D

Deleted member 121090

Guest
Nic nie wiedzialem wczesniej o takich problemach. Jesli wyslal bym na gwarancje to naprawia czy zwroca kase ?
Bo wolal bym naprawe bo kupilem go za 1890zl
A czytałeś warunki gwarancji?
Wiesz czy nie wyklucza ona świadczenia gwarancyjnego w tym przypadku?
Moim zdaniem na gwarancji nie załatwisz nic. Zwłaszcza w tej firmie. Usłyszysz, że to tani produkt to czego się spodziewałeś?
Jedynym sposobem jest reklamacja na podstawie ustawy.
Nie widzieliśmy zdjęcia tego cloudingu więc ciężko się wypowiadać konkretnie o Twoim TV.
Jednak tak jak Ci napisałem poprzednio. Jeśli w momencie zakupu nie zostałeś poinformowany o tym, że to tani produkt i ma wady m.in. mocno nierównomierne podświetlenie matrycy ( takie jak u Ciebie), to możesz żądać reklamacji u SPRZEDAWCY.
Sprzedawca może Ci jej odmówić w tym wypadku jeśli udowodni, że byłeś poinformowany o możliwości wystąpienia tej wady w momencie zakupu TV.
Plus tego rozwiązania też jest taki, że gdyby Ci sprzedawca odmówił tej reklamacji, to możesz jej dochodzić przed sądem w tym wypadku krajowym. Przy zakupie TV tej firmy z gwarancją takie rozwiązanie raczej się nie uda. Ta firma nie ma osobowości prawnej przed naszym wymiarem sprawiedliwości.
 

chomiczki

New member
Jaka jest różnica pomiędzy U58S7806 a U55S7906? Oczywiście pomijam różnicę 3 cali. Bardzo dobre opinie ma ten większy stosunek jakość/cena. Jakie opinie ma ten młodszy?
 

lorak86

New member
Czy ktoś używa zamiast ANDROID BOX coś takiego jak:
Intel Compute Stick bądź KIANO Slimstick
Wydaję się to dobrą alternatywą (ten drugi kosztuję 300zł)

Nie chciałbym w ciemno kupować, a nie mam gdzie przetestować takiego sprzętu.
 
Do góry