TCL 50s7806 test otwarty telewizora - czyli jaka jest realna wartość chińskich telewizorów na światowym rynku ?

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Dzięki za podpowiedź.

Jeśli mogę prosić wszystkich posiadaczy modeli o przesyłanie do mnie również konkretnych rzeczy do poprawki - byłbym bardzo wdzięczny. Bo będę ich "motywował" na bieżąco i to notorycznie.
I będę Was też informował czy wezmą się za dany problem, kiedy, czy nie chcą - albo nie dadzą rady.
 

gadach

New member
Witam,

Niestety nie przyjęli zwrotu TV, bo przekroczony 7 dniowy termin zwrotu (TV na firmę).
W tej sytuacji zgłosiłem reklamację. Po 2 dniach dostałem info z serwisu że problem teatru zniknie jeśli się wyłączy parametr MOTION ENCHANCED. Włączyłem wczoraj TV i zacząłem szukać tej opcji,
ale nic nie znalazłem. Czy ktoś może u siebie znalazł coś takiego?
Na razie mam włączony tryb gier. Obraz jest w miarę OK!

p.s. a odnosnie LG UF800 to sprzedawca pokazał mi kartę produktu jaką dostają z LG
i tam jest matryca 100 MHZ. Podobnie w przypadku LG 55UH668V.




Co do LG UF800, to sprzedawca albo się pomylił albo Cię okłamał. Ten model w wersji 55" ma na 100% matrycę 50/60Hz. LG matryce 100/120Hz w serii płaskich TV UF8xxx pakowało od przekątnych 60" w górę. Wyjątkiem w seri UF8xxx jest jedynie model 55UF860V / 55UF8607, który już w 55" ma matrycę 100/120Hz i to z poszerzoną paletą barw jak w najwyższym modelu LG na 2015 rok - UF950V.
Dodam, że modele niższe od UF860V / UF8607 nie posiadają wsparcia dla szerokiej palety barw.

W granicach 5000 zł masz świetnego Samsunga 55JU7000 (cena 5299 zł w MM/Saturn).
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
Witam,

Niestety nie przyjęli zwrotu TV, bo przekroczony 7 dniowy termin zwrotu (TV na firmę).
W tej sytuacji zgłosiłem reklamację. Po 2 dniach dostałem info z serwisu że problem teatru zniknie jeśli się wyłączy parametr MOTION ENCHANCED. Włączyłem wczoraj TV i zacząłem szukać tej opcji,
ale nic nie znalazłem. Czy ktoś może u siebie znalazł coś takiego?
Na razie mam włączony tryb gier. Obraz jest w miarę OK!

p.s. a odnosnie LG UF800 to sprzedawca pokazał mi kartę produktu jaką dostają z LG
i tam jest matryca 100 MHZ. Podobnie w przypadku LG 55UH668V.

Co do LG UF8000 i karty produktu, to papier przyjmie wszystko, na sąsiednim forum testowana była seria UF8xxx i poza modelem UF860 i UF8606 wszystkie niższe modele miały 100/120Hz dopiero od przekątnych 60" i większych.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Masz 14 dni w każdym dobrym sklepie.
Wiec nie pisz słów których nie rozumiesz.
U nasz jest 14 dni - i grzeczniej proszę !
 

abang81

New member
Czy ktoś wie z jakim przebiegiem tv opuszcza fabrykę? Mój jako nowy ma już przebieg ponad 16 dni z informacji zawartych w menu serwisowym?
 

admag

New member
Czy macie problem z YouTube?
U mnie od około 3 maja przy próbie włączenia wyskakuje błąd, że nie może się połączyć z portalem, oraz że mam sprawdzić ustawienia sieci.
Dodam, że inne aplikacje typy Netflix, ipla tvnplayer działają bez problemu.

Po kontakcie z supportem dostałem takie info:

[FONT=&quot] Wskazywałoby to na problem z portalem/aplikacją (z reguły przejściowe), stąd zachęcamy do kontaktu z YouTube i/lub poczekania jeszcze kilka dni. Jeśli to nie przyniesie skutku, załączamy procedurę resetu, można także na nowo wgrać soft z naszej strony przez pen drive.[/FONT][FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Pozdrawiamy,[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]BOU TCL Thomson[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Reset:[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
Proszę wyciągnąć wtyczkę od TV z kontaktu na 30 sekund i podłączyć telewizor ponownie do zasilania, następnie proszę wykonać następujące kroki (po nich nastąpi cakowity reset i wszystko będzie trzeba ustawiać od początku):
Wejść w menu->obraz->kontrast (najechać na niego, tak żeby był podświetlony), wprowadzić płynnie na klawiaturze numerycznej pilota kombinację „6425”. Gdy pojawi się sekretne menu proszę wybrać „reset all” („zresetuj wszystko”). Natępnie powtórzyć instrukcję dostania się do sekretnego menu i wybrać opcję „reset shop” („zresetuj sklep”).

[FONT=&quot][/FONT]
Po tym resecie YouTube działa :)
[FONT=&quot][/FONT]
 

abang81

New member
Po kontakcie z supportem dostałem takie info:

[FONT=&quot] Wskazywałoby to na problem z portalem/aplikacją (z reguły przejściowe), stąd zachęcamy do kontaktu z YouTube i/lub poczekania jeszcze kilka dni. Jeśli to nie przyniesie skutku, załączamy procedurę resetu, można także na nowo wgrać soft z naszej strony przez pen drive.[/FONT][FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Pozdrawiamy,[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]BOU TCL Thomson[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Reset:[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
Proszę wyciągnąć wtyczkę od TV z kontaktu na 30 sekund i podłączyć telewizor ponownie do zasilania, następnie proszę wykonać następujące kroki (po nich nastąpi cakowity reset i wszystko będzie trzeba ustawiać od początku):
Wejść w menu->obraz->kontrast (najechać na niego, tak żeby był podświetlony), wprowadzić płynnie na klawiaturze numerycznej pilota kombinację „6425”. Gdy pojawi się sekretne menu proszę wybrać „reset all” („zresetuj wszystko”). Natępnie powtórzyć instrukcję dostania się do sekretnego menu i wybrać opcję „reset shop” („zresetuj sklep”).

[FONT=&quot][/FONT]
Po tym resecie YouTube działa :)
[FONT=&quot][/FONT]


Sprawdzałaś jaki tv ma przebieg?
 

lycone

Banned
Masz 14 dni w każdym dobrym sklepie.
Wiec nie pisz słów których nie rozumiesz.
U nasz jest 14 dni - i grzeczniej proszę !
Podaj przykład tych dobrych sklepów ;) Napisałeś do użytkownika, który zakupił TV w MediaMarkt / Saturn, a tam nie ma 14 dni na zwrot w przypadku zakupu na firmę. Nie znam sklepu, który by miał wpisane w regulaminie taki zapis. Stąd moja odpowiedź, że piszesz bzdury.

Inna sprawa to fakt, że da się to w łatwy sposób ominąć :)
 

lycone

Banned
Jeśli choćby jeden sklep daje możliwości zwrotu 14 dni to hasłu bzdury jest dowodem - na bark wiedzy.

Proszę przykład:
audiovideo.com.pl - Hi-Fi, High-End, Home Cinema (kina domowe), Home Theatre (domowe salki kinowe)
Brak wiedzy to pisanie, że każdy dobry sklep daje taką możliwość. Ja nawiązywałem do ustawy, a Ty do regulaminu swojego sklepu ;)

Edit:
Nawet regulamin Twojego sklepu mówi o zwrocie 14 - dniowym przysługującym KONSUMENTOWI. W przypadku braku zapisu o zwrocie dla osób prowadzących działalność gospodarczą próba zwrotu towaru to "chybił trafił".
Naprawdę popisałeś się teraz wiedzą :)
 
Ostatnia edycja:
Do góry