Stereo +/- 30k

DarkMag

New member
Nie znam się na stereo, zawsze chodziło o KD.
Zawsze też sprawdzałem sprzęt w zasięgu swoich możliwości finansowych.
Szukam stereo dla ojca, finansowo 30+ za fronty plus wzmacniacz, z dużym plusem jeżeli warto.
Całość będzie służyć w 80% do oglądania wiadomości w TV, 20% muzyka (Pink Floyd, Metalica, Enigma) ale mam nadzieję, że to się zmieni (zawsze chciał porządne stereo), mam Silver 500 zasilane z RZ 840, dla mnie gra to fajnie, chociaż sam szukam jakiegoś wzmacniacza pod fronty z funkcjami sieciowymi.
Na stereo się kompletnie nie znam.
Ma to być wpięte pod TV i współpracować z TV, Tidalem, itp
 

akbmicro

New member
Przy takim budżecie to spojrzałbym na kolumny Cube Audio
https://www.cubeaudio.eu/
Co prawda wystarczy to na ich tańsze modele, ale i tak warto.
Co do wzmacniacza to powinien mieć dobrego DAC do Tidala, ale kupując dobre kolumny warto dobrać wzmacniacz do kolumn nawet bez DAC i dokupić zewnętrzny streamer z DAC.
 

DarkMag

New member
Obecnie posiada Dali Zensory 5.1 z Denonem. 10 lat temu (jak sam mu je doradzałem) był to całkiem spoko zestaw w tych pieniądzach - na tamte czasy. Poszedł w KD bo podjarał się jak ja kupiłem jakąś budżetówkę. Wpadł ostatnio do mnie i posłuchał Silver 500 i postanowił, że chciałby kupić sobie stereo bo z KD nie korzysta (stąd napisałem, że 80% to TV). Osobiście kolumn słuchałem głównie na amplitunerach bo zawsze patrzyłem pod siebie. Nie musi być to wcale 30k bo zaczniemy pewnie od przesłuchania Silverów z Audiolabem 6000A Play bo sam rozważam jego zakup, ze względu na możliwość pracy jako końcówka mocy i funkcje sieciowe (patrzę głównie pod siebie). Pytam tylko o kilka polecanych sprzętów w tym przedziale, które są warte przesłuchania.
 

Henry

Active member
Bez reklam
Zerknij na maleństwo od NADa - M10, jak to mówią mały ale wariat ;)
Słyszałem B&W 703 pod niego podpięte i grało to naprawdę świetnie.
 

Pakolo

Active member
Bez reklam