Specyfikacja telewizorów Ultra HD firmy Sony KD-65XD9305 i Sony KD-55XD9305.

sihborx

New member
Wejdźcie na SC sklep online. Tam dają 5 lat gwarancji od 900 do 1500 zł.
Masakra jakaś. Przy takiej cenie za TV to przy dokonywaniu formalności powinni zaproponować private room i coffee
 

piteron

Active member
Bez reklam
Potwierdzam
W.wawie 5 lat gwarancji za free
Co podzialalo.......... ceneo
Kiedyś można było sie można potargowac w SC odkąd jednak SC sa feanczyzowane ceny są nieugiete. Ale zawsze można wyrwać gwarancje extra lub jakies akcesorium
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ja w tamtym roku jak kupowałem pokazałem im cenę z saturna jak mieli promocję :) i gwarancja za 1 zł :) można można.. natomiast jak w 2013 kupowałem to tam bez żadnego targowania 1 zł tylko to był droższy tv .. plus upust od ceny.. plus 2 smycze, kabel 2 m HDMI, którego nie używam przy sprzęcie bo mam lepsze ale przy PS3 chodzi - a cena kabla w sklepie o ile pamieć mnie nie myli to to bodajże 99 zl.. oczywiście wtedy tyle kosztował.. i darmowy przywóz i zainstalowanie tv..
 
Ostatnia edycja:

vvv

Well-known member
Bez reklam
Kolego to nie są dyrdymały w Warszawie na 3 ostanie kupowane tv w dwóch dostałem za 1 zł a jeden jak dobrze pamiętam 200-300 zł ..
W Katowicach jak i w Krakowie też sprawdzone przez znajomych i również w cenie można wyrwać taką gwarancję ... W Gdańsku nie przeczę że nie ma takiej możliwości ale to nie oznacza że w innych miastach nie jest to możliwe - bo jest..

Napisałem wyraźnie w niektórych więc to nie oznacza że w każdym SC.. Oni wszyscy są na swoim rozrachunku tak jak i każdy market np MM i w każdym panują inne zwyczaje.. i inaczej podchodzą do klienta..

Teraz teściowie będą kupować XD 8505 wstępnie coś około 6 tys razem z gwarancją 5 letnią i jeszcze jakiś mały upuścik zapewne będzie..
Lolek to Gdansk jest INNY bo za wszystko trzeba płacić !
I to jest kolejny przykład jak sony leci z nami w .....
A tak co mi po 5latach gwarancji jak mam robić konserwację TV pytam co to znaczy ?
Mucha To problem Klijęta to % lat to SCIEMA !!!
To po co się podniecacie tymi LATAMI !
Z tego co widzę to jak Kolega Pisał tylko do Londynu !!!! z Gwarancją
i jak widzę Lolek to Jesteś Szczęsliwcem bo wszystko u Ciebie jest OK !
Ale i tak spuszczasz z TONU !
Proszę nie pisz nigdy że u nas w PL to >>>>>>
Bo tylko sobie wystawiasz bardzo złą opinię jak byś był sam niewiem kim na pewno nie Polakiem ! A przeczytałem to KILKADZIESIĄT RAZY !!!!
Mieszkamy TU i mamy Tak jak mamy !
Jesteś jedyną osobą na Forum co tak PLUJE na to co jest w POLSCE !
Musiałem to w koncu Napisać bo z Tego widzę to wszyscy olewali Twoje zdanie o PL !!!
To taki Moje ale >>>> w temacie FORUM !
Wiele Osób Cię toleruje z Twoimi opiniami !
Pomyśl jednak czy Twoje Pisanie jest Merytoryczne !
Na koniec napiszę że lubię czytać co napiszesz ...ale nie zawsze :)
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Oczywiście na każdy temat można mieć swoje zdanie i dobrze .. co do gwarancji Sony tak jak psiałem wiele razy że nie jest to idealna gwarancja i dużo jej brakuje do idealnej ale i tak jest lepsza od ubezpieczenia w marketach... tak jak napisałem jak się wie gdzie kupić taką gwarancję dostaje się za 1 zł albo za naprawdę śmieszne pieniądze.. Pytasz się po co mi taka gwarancja bo wielu osobom taka gwarancja pomogła plus kilku moich znajomych skorzystało.. oczywiście są tacy którzy średnio na tym wyszli - dlatego od jakiegoś czasu pisze że w życiu nie kupiłbym przy takich zapisach gwarancji tv za powiedzmy 20-30 tyś... niech sami sobie kupują do czasu kiedy pewnej rzeczy nie zrozumieją.
Oczywiście też pewnie przyjdzie ten moment że coś mi czy w mojej rodzinie rozleci się od Sony w ciągu gwarancji ale to tak jak pisałem jak postąpią źle ze mną to pożegnam firmę Sony - pytanie co kupić innego ale wtedy będę się zastanawiał.. kiedyś ten pierwszy raz nastąpi :) kiedyś szczęście się kończy..
To nie wina Sony wg mnie jest że w SC w Gdańsku jest tak, a nie inaczej - to wina tego konkretnego Gościa który zarządza tym sklepem skoro w kilku innych da radę się dogadać, a w tym konkretnym SC piszesz że zawsze tak nędznie jest to niech spadają ... jest kilka innych w których naprawdę można się dogadać.
A co do marudzenia o PL to ja marudzę na serwis i to bez względu czy to rtv czy agd , bądź serwisy samochodowe - nie będę się rozpisywał bo to nie ten temat ale to jak jest na zachodzie, a jak jest u nas to szkoda aż pisać.. szkoda na to czasu i pod tym względem to jesteśmy - wiadomo gdzie..
A generalnie to ja bardzo szanuje swój kraj w nim się wychowałem, wykształciłem, dziękować Bogu żyje mi się w nim dobrze a nawet bardzo dobrze i ie mam powodów do narzekania.. a bywało rożnie tak jak pewnie i u Ciebie i u wielu ludzi... tylko ja jestem z tych co najpierw szukają winy u siebie dlaczego tak jest, a nie inaczej (jeśli chodzi o życie prywatne tj. praca - dom) ,,, nigdy nie zwalam na Rząd, na Prezesów, Dyrektorów itp tak jak to u nas lubi się mieć do wszystkich żal tylko nie do siebie.. Uważam że to co robimy i to jak nam się żyje to w 70% zależy od nas samych, a 30 % to szczęście i znajomości ... chociaż pewnie znasz takich co na tych 30% żyje im się całkiem dobrze :) ale takie mamy życie.. czasem jest niesprawiedliwe.. ale znajomi się kończą w pewnym momencie i trzeba pokazać co potrafimy..
Pozdrawiam i życzę dobrej nocy.
 

vvv

Well-known member
Bez reklam
Lolek jak zwykle piszesz niestety /byłe co /
Nikt na Tym forum nie opluwa tego co mamy jak Ty !
Nie pisze dobitnie bo .....
Wszyscy piszą merytorycznie i nikt nie wciąga ciagle /bo żyjemy w takim Kraju /
Ale to tylko moje zdanie i nigdy na pewno nie będę pisał jak Ty ze jest złe bo to u Nas a
Na /zachodzie to są klijeci lepsi /
Uznasz pewnie ze jest inaczej i to jest problem!
Na pewno nigdy nie napisze jak Ty ze jest gorzej bo to jest PL
Ale co tam zawsze musi być ktoś co pisze złe o PL
I nie muszę stać za ruskim TV 3 miesiące
I ze mogę pisać złe i dobrze i ze jesteś Ty abyśmy wymieniali swoje Zdania :)
Pisze to bez urazy do Ciebie Lolek bo jesteśmy /kolegi/ z forum jak by to powiedziała moja wnuczka :)
Wymieniajmy dalej nasze opinie abyśmy byli mądrzejsi przy zakupie sprzętu RTV
Ps
Jak kiedyś napisałem czekam na Twoja recenzje Nowego Telefonu :)
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Tak jak napisałem że każdy ma swoje zdanie na pewne rzeczy i ja szanuje to co Ty piszesz i jakie masz poglądy - bo masz do tego prawo... ja jestem takim człowiekiem który broni tego kraju i nie raz o tym tutaj pisałem np w stosunku do tych którzy wyjechali za granicę i piszą jaka to jest nędza w tym kraju... a jak super jest tam.. Mi tutaj jest bardzo dobrze i nie muszę szukać szczęścia gdzieś tam... ale jest kilka rzeczy co mnie irytuje strasznie i to np są serwisy na które w taki, a nie winny sposób się wypowiadam i do czasu kiedy to się nie zmieni to tak będę o nich pisał ....bo traktują Polaków jak byśmy byli drugą kategorią, a ja na to się nie godzę bo tak się nie czuje ..jestem Polakiem - dumny z tego jestem bo z historii jak wszyscy wiemy zasłużyliśmy sobie na szacunek ... dlatego np wspomniane serwisy również powinny nasz szanować.. bo w Niemczech, w Anglii czy w USA na takie traktowanie żaden serwis nie pozwoliłby sobie.. A u nas w tym temacie jest jak jest.. Ale jak to śpiewa P. Markowska ..." to jest Polska tu się ciężko oddycha..." ale ja pomimo kilku rzeczy jakie mnie irytują w tym kraju to nie wyprowadziłbym się.. To jest moja POLSKA...

A co do tel. to kilka rzeczy napiszę Ci na priv. pozdro.
 

piteron

Active member
Bez reklam
A można wiedzieć o jakiej konserwacji podczas 5 letniej gwarancji pjszemy
Mam telewizor, lustrzankę, lampę, 2 obiektywy na 5 letniej gwarancji extra i nigdy na żadne przeglady nie dawałem
Aparat i szkło oddawalem pol roku przed koncem 5 letniej gwarancji na kalibracje i zrobiono w.ciągu jednego dnia w ramach serwisu gwarancyjnego
W905 trafiło rok przed końcem gwarancji na wymianę modulu ci+ i tez nikt o żadnych pregladach nie wspominał
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Kolego chodzi o to że jeśli coś ci wpadnie za matrycę lub jakiś brud się dostanie to z gwarancji wychodzi tak że konserwacja nie podlega gwarancji a pod konserwacje można wiele podpiąć.. podobnie robi samsung i pewnie inne firmy.. trzeba byłoby zadzwonić i się spytać.. i to jest właśnie to o czym pisałem że nasi dystrybutorzy i serwisy to naprawdę daleko odbiegają od tego co jest w Europie zach czy za Oceanem..
A propo czyszczenia to kwestia gustu ja aparat i kamerę oddaje co rok a co dwa to zawsze do czyszczenia, tak robi wiele osób.. Znam ludzi co czyszczenie klimatyzacji robią co dwa lata ja sobie tego nie wyobrażam - ale są tacy..
 

piteron

Active member
Bez reklam
A czy ja wspomniałem choc słowem o czyszczeniu aparatu?
Czy my rozmawiamy o gwarancji extra firmy Sony? Czy o sytuacji konsumentów na różnych rynkach?
Sorka ale sie pogubilem
Z własnego doświadczenia napisze ze nie istotne czy naprawa jest w pierwszym czy piątym roku trwania gwarancj rozszerzonej firmy Sony sprzęt podlega takiej samej obsłudze serwisowej jak w przypadku standartowej gwarancji 24 miesiecznej
A co do samej jakiejś tam konserwacji to napisze tak znajomy przez nieuwagę włożył odwrotnie moduł ci+ do telewizora. Efekt wiadomy pogiete i wylamane piny. Naprawa odbyła sie jak w cywilizowanym świecie bez ponoszenia kosztow
Nie wiem może dlatego ze to byl jeden z droższych tv w tym okresie a może dlatego że zakup byl realizowany w centrum sony na karte członkowska klubu Sony
 

accu

New member
Bez reklam
Witam uprzejmie,

Dwa rzędy po 34 pinów w każdym , w telewizorze . Ponieważ używam moduł CAM+karta chipowa w telewizorze firmy Sony W905A , to dziwię się , jak można na "siłę" wsuwać moduł CAM+karta do slotu CI+(PCMCIA jak kto woli). To bezmyślność bez dwóch zdań . :| To nie powinna być naprawa w ramach gwarancji , bo to była przecież ewidentna wina użytkownika .

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Zobacz Accu jakie to jest dziwne coś co wydaje się że powinien serwis zrobić na gwarancji nie robi tego bo jest zapis w gwarancji o konserwacji pod którą można wiele podpiąć , a tu przypadek gdzie ewidentna wina użytkownika tv i robi się to w ramach gwarancji.. świat jest pełen niespodzianek :) inny dziwny przykład znam z laptopa Sony sprzed kliku lat gdzie Gość dał do reperacji bo niechcąco zalał klawiaturę ale również w tym laptopie było uszkodzone wejście usb bo po drinku gościu wkładał pena :) i uszkodził je o dziwo tamto uszkodzenie (zalanie) zostało zrobione za jego kasę - wiadomo użytkownika wina ale usb naprawili w ramach gwarancji ;-) pomimo że też wina była tego Gościa...nie zrozumie nigdy serwisów w RP...
 

piteron

Active member
Bez reklam
accu
Oczywiscie ze była to wina usera,baaa nawet nie staral sie tego ukryć. Serwis jednak przyjął (nieistniejące juz Sony center obok hali Mirowskiej w Warszawie) i wykonał usługę za.free
Ogolnie ten serwis słynął z tego ze pracują tam pasjonaci z ludzkim podejściem do tematu. Zawsze miałem wrazene ze userzy serii QS ES czy topowych kamer lub TV sa tam traktowani priorytetowo
 

barburian

New member
Bez reklam
Jak wejdzie do sprzedaży ZD9 to wszystkie TV stanieją pewnie jeszcze o kolejny tysiąc. Ciekawi mnie ile spadnie cena DX900 i KS9500 po wejściu ZD9
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Tak jak piszesz jest duża szansa że o kolejne 1000 zl poleci w dół - to dobra wiadomość dla potencjalnych klientów..
 

Felixo

New member
Czy coś wiadomo, aby w Polsce występowały modele z krzywym ekranem, bad pikselami czy cloudingiem zbyt mocnym? Bo takie problemy są w usa.

W jakich sklepach odpakują mi przed zakupem tv i pozwolą sprawdzić? W media markt w poznaniu w king kross nie zgadzają się.
 
Do góry