Sony XH9005, XH9077, XH9096 czym one się różnią?

pit237

New member
Ponieważ od prawie dwóch miesięcy nie ma żadnego nowego posta, to ponawiam pytanie kolegi zolci:

XH90 v6.1772

Czy ktoś może już zaktualizował swój telewizor i podzieli się informacjami na temat działania powyższego software, tzn.:

- czy nie ma żadnych problemów z nowym softem (bo na amerykańskim forum pojedyncze osoby się skarżyły na restarty),
- czy koledzy: zolci i sebol74 po wgraniu nowego softu robili przywrócenie ustawień fabrycznych ??
- interesuje mnie jak działa moduł CAM Canal+ na telewizorze Sony XH90 z nowym softem,
- może ktoś ma jakieś inne spostrzeżenia ?

Wiem, że jeszcze są wakacje, ale może ktoś się skusi na jakieś rozbudowane odpowiedzi związane z nowym software...
 
Ostatnia edycja:

arczi81

Member
Witam. Reklamuje telewizor 75cali xh9005 matryca,kurz pod nią. Dostałem odpowiedź z serwisu z Poznania Sony ,że tego nie czyszczą przy takiej wielkości,mniejsze tak. Napisali do Sony Polska o wymianę na nowy i dostałem odpowiedź,że wymienia ale na refabrisch czyli odnowiony.. co mam teraz zrobić? Gwarancji zostało 2 tygodnie
 
Ostatnia edycja:

arczi81

Member
To co mam zrobić ? Pani z serwisu z Poznania powiedziała ,że jak nie chce odnowionego tv to tak jakby rezygnuje z gwarancji..Powiedzieli mi,że tak mogą zrobić bo to jest w zapisie gwarancyjnej ponieważ tak dużego tv nie są w stanie wyczyścić.
Moja pomyłka gwarancji jeszcze jest 7 tygodni.
Taką odpowiedź dostałem od serwisu a serwis dostał ja od Sony Polska;
Zgodnie z ogólnymi warunkami gwarancji, Gwarant może zaproponować klientowi odnowione urządzenie. Jeżeli klient się nie zgadza, świadomie rezygnuje z naszej pomocy.

Sony i ACS zastrzegają sobie prawo do wymiany uszkodzonych części produktu, całego produktu lub jego części na nowy lub odnowiony. Wszystkie wymienione części i produkty stają się własnością Sony.
A i dostałem wiadomość,że na ten tv dostaje nową 24miesieczna gwarancję
Proszę o jakąś podpowiedź,tv jest media ekspert,już był od nich wysłany serwisant i olali sprawę powiedzieli ,że to na gwarancji się nie naprawia tylko odpłatnie za 800zl mogą zrobić , odmówiłem.
Zgłosiłem do serwisu Sony z Poznania a ten do Sony Polska i dostali odpowiedź,że odnowiony z 24miesieczna gwarancją,co mam robić?
 
Ostatnia edycja:

nagdob

Member
Bez reklam
To co mam zrobić ? Pani z serwisu z Poznania powiedziała ,że jak nie chce odnowionego tv to tak jakby rezygnuje z gwarancji
Ja bym brał, zwłaszcza, że chyba nie masz innego wyjścia. Dostajesz znów pełną gwarancję. A "odnowiony" nie znaczy, że był uszkodzony, czy coś takiego. Mógł być np. po zwrocie. Jeszcze nie wiadomo, czy na pewno mają ten odnowiony TV, bo znam wiele różnych blefów serwisowych. Ale jak się nie zgodzisz, to zgodnie z warunkami gwarancji zostaniesz z tym co masz.
 

arczi81

Member
Ja bym brał, zwłaszcza, że chyba nie masz innego wyjścia. Dostajesz znów pełną gwarancję. A "odnowiony" nie znaczy, że był uszkodzony, czy coś takiego. Mógł być np. po zwrocie. Jeszcze nie wiadomo, czy na pewno mają ten odnowiony TV, bo znam wiele różnych blefów serwisowych. Ale jak się nie zgodzisz, to zgodnie z warunkami gwarancji zostaniesz z tym co masz.
Chyba tak zrobię. Pani dzwoniła,że telewizor już przyjechał do nich .Mają mingo przywieźć we wtorek a tego co mam zabrać. Nie wiem,czy nie zadzwonić i zapytać żeby sprawdzili w menu serwisowym ile ma godzin przepracowanych,czy dać sobie spokój?
 

gitarrra

Well-known member
Bez reklam
@arczi81 ...
dowiedz się, najlepiej u rzecznika praw konsumenta ,czy takie wciskanie klientowi przez serwis odnowionych części jest zgodne z polskim prawem. Bo jeśli nie jest zgodne ,to gwarant może sobie zapisy w ogólnych warunkach gwarancji wsadzić w buty .Bo generalnie w gwarancji może sobie zapisać co tylko sobie wymarzył. Z jednym zastrzeżeniem. Te zapisy muszą być zgodne z polskim prawem.Jeśli taka gwarancja nie jest zgodna z polskim prawem ,a Ty ją podpisałeś to i tak Ty jesteś "na prawie".Niestety większość klientów nie zna prawa,bo nie musi.A gwaranci o tym doskonale wiedzą.I na tej nieznajomości bazują pisząc swoje gwarancje.
Generalnie polecam kontakt z rzecznikiem praw konsumenta.
A z takim wciskaniem odnowionych części to trochę tak jakby na serwisie samochodowym oferowano na wymianę przepracowany olej silnikowy.
"Panie,ale myśmy ten olej przez chlebek przepuścili".
 

arczi81

Member
Dzwoniłem do serwisu Sontronic w Poznaniu i pani powiedziała mi,że rozmawiali z serwisem głównym Sony Polska i mówili,że takiej usterki nie naprawia się powyżej 65 cali . Mogą to naprawić, wyczyścić oto ale do 65 cali, powyżej nie.
Także zgłosiłem reklamacje rękojmię do media ekspert o zwrot kosztów tv powołując się na Sontronic Poznań a nie ich serwisanta..
Tv odnowiony ,załatwiłem do środy jakby co będzie jeszcze w Sontronic a jak im zadzwonię to zwrócą do Sony Polska
 

Kleofas11

Active member
Bez reklam
Dzwoniłem do serwisu Sontronic w Poznaniu i pani powiedziała mi,że rozmawiali z serwisem głównym Sony Polska i mówili,że takiej usterki nie naprawia się powyżej 65 cali . Mogą to naprawić, wyczyścić oto ale do 65 cali, powyżej nie.
Telewizorów poniżej 43-cali już nie produkują, a powyżej 65-cali już nie chcą naprawiać.
Niedługo orzekną, że ten kurz za matrycą to prowokacja wrogich sił konkurencji albo efekt działania słynnej stonki ziemniaczanej z Colorado.
 

arczi81

Member
Wiem..ale co mam robić ,na razie to piłeczkę odbijam aż w końcu się gwarancja skończy. Ja żek rzekomo powyżej 65 cali nie naprawiają jak sami stwierdzili to zwrot kasy albo wymiana w sklepie do takiej samej kwoty jak ten kosztował ale ale na razie to jestem w czarnej d...
 

arczi81

Member
Witam znowu ...

Przyjechał odnowiony o okazał się wadliwy bo po jednym dniu nie chciał się załączać ,migał monitor i takie pasy kolorowe poprzeczne były. Migała 5 razy czerwona dioda i nie załączał się wcale a jak zaskakuje to jest dobrze chwilę i znowu potrafi obraz migać i nie chce startować..masakra.

Dostałem propozycję od Sony ,że wymienia mi tym razem na model Sony xr 75X90L ..warto czy nie? Ma ktoś ten model..oczywiście nowy..
 
Do góry