SONY 55XD9305, czy nadaje się do gier?

odoja

New member
A jak tam android na tym tv? Chodzi płynnie ? Testowałem netflixa 4K?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Witam,

wgrałem KODI i Spotify, wyszukiwanie aplikacji, youtube, nie mam zamiaru go zapychać żadnymi grami albo większą ilością aplikacji póki co. Do teraz działa wszystko dobrze, płynnie. Nie mam wykupionego netflixa 4k, za słaba przepustowość łącza (7 mega), więc nie sprawdzałem.
 

odoja

New member
A mecz Polska - Armenia ładnie sie na nim oglądało ? :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

heheh, fatalnie...miałem ochotę wyrzucić przez okno w pewnych momentach :evil:

ps. wymieniam go, przez piksele przy wchodzeniu i w samym HOME w opcjach. Ironią u mnie jest to, że kupując 7 lat temu poprzedniego soniaka również musiałem po zakupie zwrócić...potem było ok, ale wtf? :)
 

danteforum

New member
Kupiłem 9305. Obraz w filmach bardzo ładny. Na bialym tle widac trocheu gory w roku podświetlenie...
Lag nie przeszkadza w graniu online przy 1080/60.
Jednak jak wlacze fife na boisku widoczne sa biale plamy po lewej i po prawej na dole...

cff42a432a05f.jpg.html
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
Już nie mogę bo w sony nie pozwalają wymieniać...
Wiec raczej dupa... chyba ze zadzwonię po serwis...

Na początek atakuj sklep. Wykłócaj się o wymianę, za taką grubą kasę powinni Ci pójść na rękę. Jeśli nie będą chcieli wymienić powołaj się na niezgodność towaru z umową i żądaj zwrotu kasy lub naprawy TV.
Na sklepie nie testowałeś???
 

danteforum

New member
Na początek atakuj sklep. Wykłócaj się o wymianę, za taką grubą kasę powinni Ci pójść na rękę. Jeśli nie będą chcieli wymienić powołaj się na niezgodność towaru z umową i żądaj zwrotu kasy lub naprawy TV.
Na sklepie nie testowałeś???

Nie miałem możliwości bo wydali mi go z magazynu...
Sprzedawca zapewnial ze w tym modelu clouding nie wystepuje.
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
Nie miałem możliwości bo wydali mi go z magazynu...
Sprzedawca zapewnial ze w tym modelu clouding nie wystepuje.

To sprzedawca Cię wprowadził w błąd, być może powiedział tak na odczepnego, bo mu się nie chciało wypakowywać i podłączać TV. Wal do niego, załącz mu Fifę i niech sam zobaczy. Za to perfidne kłamstwo zapewne zrobi się czerwony jak burak. Clouding to dość częsty problem w technologii LED. Niech daje drugą sztukę albo oddaje kasę.
 

odoja

New member
Kupiłem 9305. Obraz w filmach bardzo ładny. Na bialym tle widac trocheu gory w roku podświetlenie...
Lag nie przeszkadza w graniu online przy 1080/60.
Jednak jak wlacze fife na boisku widoczne sa biale plamy po lewej i po prawej na dole...

cff42a432a05f.jpg.html

Zrób jakieś zdjęcie jeśli coś na nim będzie widać, porównam te fife ze swoim xd9305, zanim mi wymienią na inny egzemplarz,najwyżej jak u mnie w kolejnym xd9305 też będzie znaczny clouding to będę wymieniał do skutku, aż będzie najmniejszy.

Bo jak z tymi plamami, cały czas się utrzymują czy tylko jak TV podświetla jaśniejsze elementy obrazu? BO jak podświetla i je widać szczeólnie pod kątem to jest norma, też tak mam ale w niczym mi to nie przeszkadza, i miałem na 32 calach bez ledowego podświetlenia. No chyba, że to się utrzymuje , bo u mnie na 55xd9305 się nie utrzymuje, podświetla na sekundę i jest ok, czy to na czarnym ,zielonym itd. Daj znać, najwyżej udam się z Tobą po wymianę i wezmę swój TV i pokaże że ja tego nie mam , hehe ;)

ps. dlatego ja zdecydowałem się na zakup przez neta, do 2 tygodni czasu na testy, coś nie tak, wymiana albo zwrot kasy.
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
Zmieniłem tryb wyswietlania i jest lepiej z tym czerwonym... moze w fifie tez cos zmienie...

Nie ma prawa zamiast czarnego wyświetlać czerwonego, to zapewne jakaś wadliwa sztuka Ci się trafiła. Ja na Twoim miejscu domagałbym się wymiany na inną sztukę. Nie po to się wydaje tyle kasy na TV, żeby zaraz na starcie korzystać z usług serwisu.
 

danteforum

New member
Nie ma prawa zamiast czarnego wyświetlać czerwonego, to zapewne jakaś wadliwa sztuka Ci się trafiła. Ja na Twoim miejscu domagałbym się wymiany na inną sztukę. Nie po to się wydaje tyle kasy na TV, żeby zaraz na starcie korzystać z usług serwisu.

No masz racje! Zastanawia mnie tylko to ze jal ppzmienialem troszkę ustawienia to jest juz normalnie.
Wlaczylem tryb kino pro i jest ok
 
Do góry