Ja tam tylko używki.
Ale w UK nie ma takiego ryzyka.
Dwie E klasy pod domem.
2.15 diesel sedan i 3.5 benzynka coupé.
Bardzo ładne autka, wrzuciłbyś więcej fotek.
Ja tam tylko używki.
Ale w UK nie ma takiego ryzyka.
Dwie E klasy pod domem.
2.15 diesel sedan i 3.5 benzynka coupé.
Dziękuję Armanig.
Może i kiedyś wrzucę, w końcu foto, tao moje hobby, porzucone dla AV
edit.Zdaje się już mamy pierwsze auta z filtrem GPF np nowe A5
Wiem, wiem. Działa jak stare quattro, dlatego, że jest to napęd rozłączany, a nie dołączanyJednak to cały czasz Qattro a nie jakiś reduktor : )
[youtube]1JK3zVcIAPc&t=1s[/youtube]
[youtube]NRpDBzFFI1g[/youtube]
Z tego co wiem problemy z braniem oleju zostały poprawione w nowych wersjach.Henry Werf
Moje polo jest z granicy końca produkcji 4, a wejścia 5. Stąd montowana była w nim wersja dpf z polo 4, tego felernego dpfu, który nie wypala się sam nawet przy powolnej jeździe jak ma to miejsce w nowych dpfach. Polo służy mi głównie do jazdy po Krakowie w trybie krótkich odcinków i dpf tej starszej generacji wymuszał na mnie stanie na parkingu i gazowanie lub szybki wypad na autostrade aby go przedmuchać, a jak mam umówionych klientów to nie mogę sobie pozwolić na 40 minutowe akcji aby to badziewie wypalać i takim o to sposobem kilka nieudanych sekwencji wypalania psuło filtr.
Po usunięciu filtra, auto jest bardziej dynamiczne i pali około litr mniej. Dodatkowo usunięte klapy wirowe i zaślepiony egr+mod na mapach czy jak to się nazywa i autko ma 40nm więcej
Nowe vw z dpf są bezobsługowe, ojciec czy szwagier nie wiedzą nawet kiedy im się to wypala
Miałem już kilka samochodów i zdecydowanie zawsze wybieram diesla. Często słyszę od znajomych o ich problemach z Audi TFSI, o litrach pożeranego oleju itd