Skóra, fura i komóra :) Czyli luzne rozmowy o motoryzacji.

RAF1977

Banned
Dziękuję Armanig.
Może i kiedyś wrzucę, w końcu foto, to jest moje hobby, porzucone dla AV
 
Ostatnia edycja:

Henry

Active member
Bez reklam
Pakolo, to ucieszyłem się, że wycofałem zamówienie na 2.0TDI od VW ;)
W TDCI zero problemów z DPFem, wypalanie praktycznie niezauważalne, zapomniałem, że w ogóle jest zamontowany...a tak wszyscy straszyli ;)
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Dziękuję Armanig.
Może i kiedyś wrzucę, w końcu foto, tao moje hobby, porzucone dla AV

Dobre foto nie jest złe :) autka super :) i cieszę się że nie masz problemów z używanymi autami..ja się boje i chyba nigdy się nie przekonam.. a z tymi dpf -ami to rożnie jest jak się słucha w warsztatach i czyta w necie czasem jest tak jak Kolega pisał ze po 40-50 tys i do tego dużo w ruchu a filtr do bani... dla mnie teraz to tylko benzyna - chyba że kiedyś zatęsknię ...:)

Ps ze 2 lata temu byłem świadkiem jak Insygnia na lawecie przyjechała do salonu i gość z buzią do serwisanta ze samochód 6 miesięcy 15 tys przejechane i filtr dupa... tak na boku pogadałem z serwisantem i powiedział że na gwarancji takich rzeczy nie robią.. czyli wychodzi że przed sądem trzeba byłoby walczyć i udowadniać swoje racje - jak dobrze pamiętam wymiana filtra plus nowy cos około 8 tysi ale na 100% nie pamiętam - w każdym bądź razie dużo..
 
Ostatnia edycja:

werf

Active member
Bez reklam
Jednak to cały czasz Qattro a nie jakiś reduktor : )

[youtube]1JK3zVcIAPc&t=1s[/youtube]

[youtube]NRpDBzFFI1g[/youtube]
 

Pakolo

Active member
Bez reklam
Henry Werf
Moje polo jest z granicy końca produkcji 4, a wejścia 5. Stąd montowana była w nim wersja dpf z polo 4, tego felernego dpfu, który nie wypala się sam nawet przy powolnej jeździe jak ma to miejsce w nowych dpfach. Polo służy mi głównie do jazdy po Krakowie w trybie krótkich odcinków i dpf tej starszej generacji wymuszał na mnie stanie na parkingu i gazowanie lub szybki wypad na autostrade aby go przedmuchać, a jak mam umówionych klientów to nie mogę sobie pozwolić na 40 minutowe akcji aby to badziewie wypalać i takim o to sposobem kilka nieudanych sekwencji wypalania psuło filtr.

Po usunięciu filtra, auto jest bardziej dynamiczne i pali około litr mniej. Dodatkowo usunięte klapy wirowe i zaślepiony egr+mod na mapach czy jak to się nazywa i autko ma 40nm więcej:D

Nowe vw z dpf są bezobsługowe, ojciec czy szwagier nie wiedzą nawet kiedy im się to wypala:)

Miałem już kilka samochodów i zdecydowanie zawsze wybieram diesla. Często słyszę od znajomych o ich problemach z Audi TFSI, o litrach pożeranego oleju itd
 
Ostatnia edycja:

enocyl

Banned
Henry Werf
Moje polo jest z granicy końca produkcji 4, a wejścia 5. Stąd montowana była w nim wersja dpf z polo 4, tego felernego dpfu, który nie wypala się sam nawet przy powolnej jeździe jak ma to miejsce w nowych dpfach. Polo służy mi głównie do jazdy po Krakowie w trybie krótkich odcinków i dpf tej starszej generacji wymuszał na mnie stanie na parkingu i gazowanie lub szybki wypad na autostrade aby go przedmuchać, a jak mam umówionych klientów to nie mogę sobie pozwolić na 40 minutowe akcji aby to badziewie wypalać i takim o to sposobem kilka nieudanych sekwencji wypalania psuło filtr.

Po usunięciu filtra, auto jest bardziej dynamiczne i pali około litr mniej. Dodatkowo usunięte klapy wirowe i zaślepiony egr+mod na mapach czy jak to się nazywa i autko ma 40nm więcej:D

Nowe vw z dpf są bezobsługowe, ojciec czy szwagier nie wiedzą nawet kiedy im się to wypala:)

Miałem już kilka samochodów i zdecydowanie zawsze wybieram diesla. Często słyszę od znajomych o ich problemach z Audi TFSI, o litrach pożeranego oleju itd
Z tego co wiem problemy z braniem oleju zostały poprawione w nowych wersjach.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Przyszedł czas ze żona sobie musi kupić nowe auto - wybrała mazdę 3 lub (cx 3) słuchajcie czy ktoś z was miał do czynienia z tym modelem albo generalnie mazdami ale tymi nowszymi ?? Najlepiej w benzynie .. jak one się sprawują pod względem awaryjności i generalnie co można powiedzieć o mazdach? Bardzo proszę o napisanie swoich doświadczeń.. jeśli chodzi o tę markę. jak się przedstawiają ceny części - czy są droższe od części aut z Europy?
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Pakolo najgorzej czy nie najgorzej :) jeździ dużo pytanie czy tak pasują kobietom te 3-ki czy z jakiegoś innego powodu są tak kupowane .. ja muszę się zmieścić w 100 tys.. włącznie z ubezpieczeniem OC i AC..silnik 120 KM wystarczy dla kobiety po mieście..
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
To wiem bo mi 6 tak proponowali - ale szybko ich wyleczyłem.. :) z tego premium.. mój dobry znajomy ma 6 i tak naprawdę prezentuje się fajnie - osobiście wolałbym 6 niż np passata.. ale nawet popatrzeć na wykonanie czy na jakość pewnych elementów jaka jest w Maździe a jak to jest np w BMW czy w Mercedesie to jednak jest to różnica.. ale mówić mogą wszystko - ważne czy ludzie w to wierzą :)
 

Pakolo

Active member
Bez reklam
lolek
Ogólnie Mazdy podobają się laskom. Mnie też moja ciśnie, że jak się wybudujemy to kupujemy Mazdę 6, oczywiście jak mam zmieniać auto to wolałbym Audi A4 kombi czy Insignie.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Audi jestem w stanie zrozumieć ale Insygnia zamiast mazdy 6 - Kolego :) daj żyć .. tak twardy samochód i ...nie będę pisał - sroki dla tych co mają to auto ale mi nie podchodzi za diabła.. a był czas ze się chciałem przyszykować do niego ale nie dałem rady..
I mazda 6 jest większa niż audi A4,..
 

RAF1977

Banned
Mazda6 sliczna jest.
Miałem na nią ochotę ale w uk tylko benzyna 2.0, nie ma tej 2.5L
Tak że za słaby silnik i zrezygnowałem.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Te Insignie też dosyć ładne (jak na Opla), a co najciekawsze, zawsze jak je widzę gdzieś na autostradzie/trasie to niemal każda zapieprza. Można by rzec, że jeszcze nie widziałem wolno jadącej Insigni ;)
 
Do góry