Sharp LC-32DH77E 32/37/42/46/52 - wszystko o serii DH 77

sqallpl

New member
To nie wina telewizora.

Władce Pierścieni TVN posiada w takiej wersji, czyli 4:3, dlatego wyswietlali ja w oryginalnym formacie, przez co widziales czarne pasy po bokach.

Zadne rozciaganie nie pomoze, moze co najwyzej zepsuc wrazenie z filmu.

Jezeli chodzi natomiast o programy, ktore nadaja caly czas w 4:3, np TVP1, TVP2, TVN, Polsat to warto zmieniac ustawienia TV na "16:9". Dlaczego? Poniewaz mimo ze kanaly te nadaja w formacie 4:3, to wyswietlane sa materialy w 16:9 i warto ustawic to tak, aby caly obraz zapelnil ekran, szkoda powierzchni.

Jesli chodzi o takie sygnal z dekodera, to zapewne musisz ustawic to w dekoderze (jezeli masz go podlaczenego przsez HDMI), poniewaz na Sharpie kiedy sygnal idzie po HDMI mozna ustawic tylko opcje "piksel w piksel" badz "pelny".

Wiem ze np. na dekoderze z dyskiem Cyfry +, dalo sie to ustawic poprawnie i zmieniac w locie.
 

arcoss

Member
sqallpl napisał:
To nie wina telewizora. (...)

Toś mnie waćpan, uspokoił :eek:k:
Co do ustawień obrazu to wszędzie mam, o ile mnie pamięć nie myli "Bez zmian" i kanały są poprawnie wyświetlane na całym ekranie. Dekoder ustawiony na "HDMI".
Na razie nie mam żadnych uwag, jak na razie telewizor spełnia moje oczekiwania. No, może poza jednym - powoli robi się za mały :-D
 

skylla1

Member
Bez reklam
arcoss napisał:
Co do ustawień obrazu to wszędzie mam, o ile mnie pamięć nie myli "Bez zmian" i kanały są poprawnie wyświetlane na całym ekranie.
To raczej niemożliwe :). Wiele programów na głównych stacjach nadawanych jest w pełnym 4:3 (choćby wszystkie wiadomości), więc aby były bez zniekształceń muszą być widoczne z czarnymi pasami po bokach lub mocno przycięte z dołu lub z góry.
A co do TVN HD - nadawanie na kanale HD filmu w 4:3 to po prostu idiotyzm i osmieszanie się.
 

neo2neo3

New member
Witam
DZisiaj dostałem swojego 46dh77e z naprawy w gwarancji napisali wymiana kontrolera bo obraz migał. no i co i dalej jest lipa przy wył opc jak jest jasny obraz to sie sam ściemnia i odwrotnie już nie mam siły do tych gratów mam do was jedno pytanie
kupiłem go w sklepie internetowym jednak po ostatniej wymianie zepsutego na nowy model nie dostałem telewizorka ze sklepu tylko od serwisu sharp i po 10 dniach sie zepsuł ten nowy i po naprawie tego nowego jest jak jest powiedzcie czy jest szansa abym odstapił teraz od umowy i do kogo to zgłaszac bo ze sklepem mix-elektronics w którym kupiłem pierwszy telewizor nie mam nic wspulnego bo ten telewizor dostałem od serwisu

boże jaki kocioł sam sie juz w tym pogubiłem......
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
reklamuj w sklepie - tam kupiłeś i tam masz prawo. Nie ważne kto Ci wymieniał.
Dokumenty zakupu masz ze sklepu :D
 

arcoss

Member
skylla1 napisał:
To raczej niemożliwe :). (...)
A co do TVN HD - nadawanie na kanale HD filmu w 4:3 to po prostu idiotyzm i osmieszanie się.
Masz rację. Przejęzyczyłem się - mając na myśli "pełny ekran" chodziło mi o taką właśnie geometrię, z pasami góra i dół.
Opinię o sposobie projekcji filmu przez TVN HD popieram. Szczególnie jak podpiąłem wczoraj Popcorna i zapodałem Quantum of Solace. Cud, miód, orzeszki. :eek:k: Siedziałem z rozdziawioną gębą i czasu na podpięcie PS3 zabrakło :mrgreen:
 

neo2neo3

New member
KIKI
reklamuje do sklepu oni każa dzwonic do sharpa a sharp przysyła ten sam serwis i koło sie zamyka z reklamacją nie ma problemu ale teraz mam telewizor który ma niecały miesiąc i bedzie leciał drugi raz do naprawy ............
kupiłem toske 10 miesięcy temu w mix elektronicks zepsuła sie sklep wymieniła po serwise na nowego sharpa, po kilku miechach sharpa szlag trafił serwis sharpa go sam wymienił na nowy model i ten nowy model nowy telepator padł po 3 tygodnich zabrali go do naprawy i cos wymienili jednak dalej jest lipa na nowego grata mam nową gwarancje
czy da sie odstąpic od umowy czy zostaje mi tylko bujnanie sie z nim po reklamacjach











kiki
 

skylla1

Member
Bez reklam
Rękojmia jest już od dawna tylko dla firm. Dla osób fizycznych jest niezgodność towaru z umową, ale w jej ramach sklep też nie musi wymieniać na nowy, może odesłać do serwisu i naprawić.
Poza tym, nie powiesz mi Kiki, że wasz sklep wymienia wszystkim każdy zgłoszoszy telewizor z jakąś userką w ciągu 2 lat od zakupu, bo tyle trwa odpowiedzialnośc z tego tytułu...
 

kasia29

New member
Posiadam model 42dh77e od ponad miesiąca i ogólnie jestem bardzo zadowolna...ale juz 3 razy był efekt taki, iż po włączeniu telewizor nie reagował na pilota i przyciski na bocznym panelu, za każdym razem pomogło wyjęcie na chwilę wtyczki z kontaku. Czy ktoś miał podobny problem ?

pozdrawiam
 

sqallpl

New member
Mozesz reklamowac. Nie wiadomo, czy zaraz nie pojawia sie kolejne problemy.

Co do mojej sprawy. Jak pisalem wczesniej, po 7 dniach od zakupy telewzior mi calkiem padl. Kupowany w normalnej sieciowce Mix Electronics. Powolalem sie na artykul 8 z ustawy o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej z dnia 27 lipca 2002r. . Napisalem pismo do sklepu. Kierownik powiedzial ze jezeli w serwisie stwierdza, ze sprzet byl zepsuty nie z mojej winy, to dadza mi nowy.

Na poczatku oczywiscie nei bylo o tym mowy, trzeba bylo troche "ponudzic".

Serwis uznal ze to nie moja wina i bede odbieral nowy telewzior.
 

egon12

New member
kasia29 napisał:
Posiadam model 42dh77e od ponad miesiąca i ogólnie jestem bardzo zadowolna...ale juz 3 razy był efekt taki, iż po włączeniu telewizor nie reagował na pilota i przyciski na bocznym panelu, za każdym razem pomogło wyjęcie na chwilę wtyczki z kontaku. Czy ktoś miał podobny problem ?

pozdrawiam

Hi,
Mam podobnie - podejrzewam jakis defekt w SW - czekam z niecierpliwoscia na nowy FW :) wydaje mi sie, ze pojawia sie to po probie szybkiej zmiany wejscia po wlaczeniu TV
 

Sound_Maniac

New member
SHARP LC46DH77 i Denon DVD-1800BD

Witam,

Mam pytanie do specjalistów (KIKI?) - może ktoś mi pomoże...
Mam zestaw jak w tytule. Połączone oczywiście dobrym kablem HDMI.
Obraz - szczególnie z Blu Ray - miód. Jedno ale - w menu odtwarzacza opcja 'Deep Color' na wyjściu HDMI jest nieaktywna. Z jego instrukcji wynika, że dzieje się tak, kiedy urządzenie wyświetlające nie obsługuje rozszerzonej palety kolorów. Czy faktycznie ten TV tak ma, czy też może jest możliwość w jakiś sposób tę opcję aktywować?
Trochę kiepsko byłoby, gdyby najnowszy model Sharpa Full HD nie potrafił wyświetlić rozszrzonej 'Blu Rayowej' palety kolorów...

Jeśli ktoś może mi to rozjaśnić - będę wdzięczny.

Dzięki i pozdrawiam.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
nie mam pojęcia - nie zestawiałem tych modeli.
Ale nie słyszałem nigdy o czymś takim. Raczej składałbym na brak korelacji wzajemnej.
Jeśli masz gwarancję Sharp Polska Wejdź na priw - dostaniesz kontakt do odpowiedniej osoby.
 

neo2neo3

New member
a więc u mnie padł jakis kontroler i został wymieniony na nowy jednak technik twierdzi ze jak padał kontroler to musiał jeszcze cos uszkodzic prawdopodobnie cos jest jeszcze z płytą główną i telepator leci znowu do naprawy hyhyhy ma miesiąc a juz nie ma miejsca na karcie gwarancyjnej do wpisów......tragedia
 

musk

New member
dzis kupielm 46'' w MM w markach pod wwa za 4999

Generalnie chyba jest ok.

Z xboxem rox :twisted:

Jeszcze tylko kalibracja - Potestuję ustawienia kolegów z formu.

Szukam ustawień aby na kanałach sd i hd był najlepszy

thx
 
Ostatnia edycja:

lexo

New member
Czy model 46DH77 jest godny polecenia (na tle 46lg4000 i samsunga 46a656)? Widziałem gdzieś na sieci za 4400, to chyba nie dużo. Co myślicie o takich okazjach z sieciowych sklepów?
 

neo2neo3

New member
Witam
i sprawa mi sie skomplikowała w serwisie twierdzą ze z telewizorem jest wszystko ok i ze podswietlenie matrycy tak działa ze sie samo sciemnia na nocnych scenach i samo sie rozjasnie na scenach jasnych ja im na to ze jak se ustawie podswietlenie na 32 to tak ma byc bez względy na to jaka jest scena czy jasna czy ciemna to ma swiecic jednostajnie według moich ustawien technik jak zabierał telewizor to sie zgodził z moimi spostrzeżeniami a oni juz szukają dziury bo nie wiedzą co jest zrąbane
telewizor nowy z 21 kwietnia a juz 2 raz w naprawie fizycznie miałem go w domu 11 dni reszta w naprawach
Normalnie nie wiem co mam teraz zrobic jak oni powiedzą ze wszystko jest ok i znowi mi oddadzą tego grata z tą wadą

w poprzednim poscie pomyliłem się i odwrotnie napisałem z tym podswietleniem
za bardzo cisnienie mi skoczyło
 
Ostatnia edycja:

neo2neo3

New member
kontroler był wymieniany w bydgoszczy nie wiem czemu bo serwis z wrocka telewizor zabierał teraz dalej jest w naprawie we wrocku serwisanci nie wiedzą co jest przyczyną usterki

ale po telefonie do sharp polska technicy sharpa za to sie wzieli i moze teraz z serwisem z wrocka chłopaki dadzą rade ustalic usterke:).........mam nadzieje

do telewizorów sharp powinni dodawac litr walidolu gratis....
 
Ostatnia edycja:
Do góry