Serwis TCL

poldi1969

New member
Tv 65 c815 kupiny w marcu. Jest problem z soundbarem przy częstotliwości miedzy 60-100HZ wpada w rezonans. Serwis w Radomiu - "Wymiana głośnika. Telewizor sprawny, obraz i dzwięk w normie", czas naprawy 20 dni. Problem pozostał jak, rezonował tak rezonuje dalej.
 

xury

Member
65EP640 kupiony w marcu 2020. Wczoraj podczas oglądania padł obraz. Głos jak i wszystkie funkcje działają prawidłowo. Próbowałem nawet zaktualizować soft metodą na boot i przycisk. Po aktualizacji dalej to samo. Podejrzewam że padło zasilanie podświetlenia chociaż świecąc latarką nie udało się nic zobaczyć. Zadzwoniłem i otworzyłem zgłoszenie. Wysłałem fakturę i zdjęcie etykiety. O rozwoju sytuacji powiadomię. Swoją drogą trochę dziwne by padło podświetlenie matrycy po półtora roku sporadycznego oglądania.
 

xury

Member
Jaki jest czas oczekiwania na reakcję? Właśnie mija tydzień od zgłoszenia, a jeszcze nikt się ze mną nie raczył skontaktować. Nawet jakiegoś maila wysłać, że zgłoszenie przyjęte czy coś w tym stylu.
 

xury

Member
No więc jestem pozytywie zaskoczony, bo opinie o tym serwisie nie są za dobre. Z serwisu jestem mega zadowolony. Niepokój mój wzbudza jedynie TV, bo jeśli podświetlenie nie wytrzymuje nawet okresu gwarancji, to coś nie tak z jakością. Ale pocieszam się myślą, że droższe Philipsy psują się jeszcze częściej. Chociaż to trochę słabo, bo są montowane w jednym miejscu w Żyrardowie.
Koniec końców serwis Mik z Radomia spisał się na medal. TV został zabrany i wrócił w stanie idealnym.
 

marcing141

New member
Witam. Wczoraj kupiłem nowy TCL 55728. Po podłączeniu wtyki od kablówki, co chwila pojawiają się zakłócenia obrazu raz większe, raz mniejsze. Pierwsza myśl to wina kabla lub wtyki. Podłączył inny tv samsung pod te same źródło i odbiór jest ok. Ktoś miał taki problem z telewizorem TCL? Dodam, że po włożeniu modułu CI od kablówki odbiór jest jeszcze gorszy. Reklamować to? Oddawać? Wszędzie tak zachwalali ten tv a okazuje się, że nawet nowy nie działa jak trzeba.
 
Ostatnia edycja:

marcing141

New member
Skoro stary Samsung hula jak tralala to mam dobrze zarobione. Serwis serwisem, ale kupiłem nowy tv a on na starcie nie jest sprawny, to mam wątpliwości czy dalej się w to pchać. Może w sklepie przyjmą go spowrotem. Jeszcze jedna sprawa mnie niepokoi, tv ma te 120 Hz ale przy szybszych ujęciach mimo to obraz nie jest tak płynny jak przy powolnych. Czy to normalne?
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Stary Samsung miał inne potrzeby przesyłu sygnału - nowy TCL ma zupełnie inne potrzeby.
Masz chociaż podłączoną kablówkę po HDMI ?
 
zależy jak ma podłączenie czy przez dekoder czy przez kartę CI+. Jak kablówkę przez HDMI, do złącza antenowego się wpina przecież bez dekodera
 

TomaszSk

Klub HDTV.com.pl
VIP
Wczoraj odebrano ode mnie telewizor do naprawy, pojechał do Radomia. Podejrzewam, że do serwisu MiK bo nie dostałem żadnego pokwitowania odbioru. Jak będzie można sprawdzić status naprawy? Tym numerem zgłoszenia który dostałem od TCL?
 

marcing141

New member
Kablówkę mam wpiętą prosto do tv, moduł CI+ do telewizora. Nowego TCLa oddałem do sklepu. Za to nowy sony działa odrazu bez zarzutu. Nie polecam TCL..
 

pitbul

New member
Mój C725 kupiony w listopadzie,zgłosiłem w ramach gwarancji do serwisu banding i clouding.Serwis odrzucił jakiekolwiek roszczenia,według nich tv jest w normie.Po nowym roku składam rękojmię.Mimo iż tv kosztował stosunkowo małe pieniądzę,to żałuję zakupu.Niestety usterek nie zauważyłem w ciągu 14 dni,bo byłby od razu zwrócony do sklepu.

A sam tv wygląda tak: https://zapodaj.net/5188d89b20eb8.jpg.html
 

MateMango

New member
Powiem Wam że nie wiem czy krew zalała mnie kiedyś bardziej niż teraz.
Logowanie do myTCL przez FB albo Google - błąd Javy, wywala się cała strona. Konto założone na maila, zgłoszenie serwisowe - nie działa, komunikat "bad request". Kontakt przez formularz kontaktowy na stronie - po wypełnieniu danych: 404 page not found. W normalnej sytuacji uznałbym to za ponury żart jednak patrząc po jakości oprogramowania tych "telewizorów", nie dziwi mnie to szczególnie. Jak ja mam zgłosić ten kawał złomu na gwarancję? Czy jest mi ktoś w stanie podpowiedzieć? Może ma ktoś jakiegoś maila bezpośrednio do działu wsparcia? O ile funkcjonuje w tej "firmie" coś podobnego...
 
Do góry