Serwis TCL

Kafar199

New member
W sensie ja ? Mi soft nie potrzebny, telewizor jest martwy, nie da się go bootnąć nawet w trybie aktualizacji z usb - zero reakcji na cokolwiek. Ewidentnie coś padło sprzętowo, pewnie płyta główna. Gdyby to była awaria dysku/pamięci to obstawiam że jednak by się odpalił do jakiegoś ekranu z errorem.

Ewentualnie padła jakaś sekcja zasilania

Jutro dzwonię do serwisu pogonić ich z tym "umawianiem się" na wizytę serwisanta

Sam nie mam zamiaru przy nim grzebać dopóki mam gwarancję z oczywistych względów. Gdybym nie miał to już bym go dawno otworzył i popatrzył co się tam spaliło
 

LoloPin

New member
Cześć,

ja tez mam pytanie do was.

Wczoraj zauwazylem, ze padla chyba dioda/podswietlenie czuwania (to kolko z wlacznikiem na telewizorze) telewizor 65DP660.

Objawia się to tym, ze po wylaczeniu telewizora podswietlenie czuwania sie załącza ale świeci słabiej niż zawsze i co chwile pulsuje raz mocniej raz słabiej, cos jak przeplajacą się swietlowka.

Wiem ze mozna podwietlenie wylaczyc w MENU ale nie o to chodzi jak jest to ma dzialac.

Przyjma to na gwarancje?.
 
No i się doczekałem - dziś był Pan po telewizor, ale w sumie nie zabrał, bo naprawił to na miejscu (chociaż słowo naprawa to bardzo wiele powiedziane).
 

Acidovsky

New member
Cześć,
To mój pierwszy post, jeśli coś gdzieś już było, to proszę wybaczcie. Mam problem z telewizorem TCL 50C725. Głównie dotyczy to konsoli i występuje często podczas grania. Otóż pojawia się czerwona poświata/smuga przy szybszym ruchu kamery. Dotyczy to całej powierzchni matrycy i jest szczególnie uciążliwe, jeśli statyczny obiekt jest biały, lub czerwony. Napisałem dziś do TCL, wysłałem im zdjęcia i film, ale zaczynam się zastanawiać, czy oni w ogóle cokolwiek z tym zrobią? Momentami trudno to uchwycić, ale i na zdjęciu i filmie te artefakty są mocno widoczne i chyba nie zauważyłby ich człowiek, który jest niewidomy. Myślicie że mogę liczyć w tym wypadku na wymianę telewizora, lub po prostu zwrot gotówki? Niestety 14 dni od momentu zakupu minęło i czas na zwrot do sklepu minął. Dzięki za odpowiedzi.
 

Acidovsky

New member
Telewizor zabrany przez serwis. Na pokwitowaniu wpisane "duchy na obrazie", serwisant stwierdził, że to smużenie. Może wina elektroniki, samej matrycy, ewentualnie oprogramowania. Naprawa ma potrwać około tygodnia, może dłużej.
 

Acidovsky

New member
Swoją drogą nie rozumiem jednego - dlaczego serwis zawsze wręcz z uporem maniaka chce zawsze informacji, czy telewizor był podłączony do jakiejś anteny? Czy to dla nich jakiś punkt odniesienia, czy jak? Kompletnie nie rozumiem. A po drugie na moje stwierdzenie i przykład, że problem ten głównie występuje przy grach na PS5 serwisant machnął prawie na to ręką i stwierdził, że jego nie interesuje jakaś gra i to jak podczas niej zachowuje się matryca. Dla niego ważniejsze jest to, czy telewizor był podłączony do anteny, ewentualnie YT (gdzie swoją drogą też widać tę wadę). Coś czuję, że będę miał ciężką walkę z tym serwisem i ogólnie z TCL.
 
Ostatnia edycja:

poldi1969

New member
"Telewizory dystrybuowane bezpośrednio przez TCL są objęte dwuletnią, krajową gwarancją fabryczną"
Gdzie można znaleźć teść takowej gwarancji. Chodzi o czas i zakres naprawy tv.
 

Acidovsky

New member
Dzwoniłem wczoraj do serwisu. Ich zdaniem problem leżał po stronie płyty głównej. Dziś ma dojechać nowa, a w przyszłym tygodniu telewizor ma wrócić do mnie.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Proszę o konkretne opisywanie potrzeb postaramy się pomóc - będziemy kierować je bezpośrednio na ręce osób decydujących.
 

Acidovsky

New member
Daj proszę numer i maila do serwisu. Może się komuś przyda. Pozdro

Serwis to ATMAX ACS w Białymstoku. Telefon można znaleźć bez problemu w googlach.
Natomiast na temat serwisu na razie za wiele powiedzieć nie mogę, bo telewizor nadal jest u nich. 21 dni kalendarzowych (TCL Polska twierdzi, że kalendarzowe, a nie robocze, co mnie lekko zaskoczyło) minęło, a ja nadal czekam. Dzwonienie do nich mija się z sensem, bo za każdym razem to samo zbywanie w stylu "już mamy część", "już naprawiamy", "musimy testować" itd.
 
Do góry