Seria TCL EC78: wyjątkowy obraz zasługuje na niesamowity dźwięk

maciekmm

Member
Najlepiej chyba nie robic update do v218... Ciekawe kiedy pojawi sie cos w oficjalnej dystrybucji... Soft mial byc ponoc w listopadzie.
 

gothblack

New member
Czytam to forum i czytam i nie mogę w to uwierzyć co wyczytałem.
Skoro jest tak dobrze to czemu jest źle? No bo najpierw słyszę, że obraz żyleta, a potem, że meczu piłkarskiego nie da się obejrzeć bo oczy krwawią.
Później głośniki...uuu Panie onkyo full wypas. Kolejne posty eee dźwięk taki se.
No ale jest wybieranie głosowe to jest dopiero bajer. No cholercia, ale nie działa czytam dalej. Dobra Kiki kiedy aktualizacja dawaj dawaj już szybko. No i na koniec po co to mi było po co to wgrywałem i co ja teraz pocznę to mi nie działa i tamto też.

Co na to Kiki? Telewizor jest świetny, większość zadowolona, napisz prive
dam Ci kontakt do kolegi itd. itd.
No bajka.
Ale najlepsze jest to, że ja już to przerabiałem 3-4 lata temu jak kupowałem 55PUS6561. Nawet odpowiedzi kikiego te same kopiuj wklej. Jaki morał z tego...lepiej chyba tak jak mój szwagier pojechał do sklepu nie dla idiotów i kupił tani sajsung 70 cali za 3 kafle powiesił na ścianie i stwierdził, że dopóki nie zawiśnie coś innego na ścianie obok i nie będzie miał porównania to on jest szczęśliwy i zadowolony. Oczywiście o żadnych forach nie chce nawet słyszeć. Może to jest jakieś wyjście? No nie dla mnie niestety ja już 5 telewizor będę kupował min. za pomocą tego forum, ale z tego TCL raczej rezygnuję. Zostanę przy Philipsie bo tam juz mam wszystko przynajmniej obczajone i zamienię moją 55 na 70PUS7304. Na marginesie niektórzy piszą jak to się technika w tv zmienia na plus. Ja mam akurat trochę inne zdanie przynajmniej jeśli chodzi o sprzęt średnio budżetowy. Jest coraz gorzej. Kiedyś matryca 100hz to była podstawa (przynajmniej jak kupowałem 3 lata temu) Teraz nawciskają pełno gadżetów do odbiornika kosztem najważniejszego czyli ekranu.
Nawet nie mam do Kikiego dużo pretensji bo pewnie tego nie ogarnia do końca i jest tylko sprzedawcą nie producentem, ale od czasu do czasu mógłby choćby zbiorczo spróbować nam pomóc w problemach, a nie tylko kopiuj wklej i hasła reklamowe, że większość zadowolona hmmm. Przynajmniej w tym temacie to nie zauważyłem tego. No nic trzymajcie się chłopaki i życzę Wam rozwiązania wszystkich problemów z tym "cudem" Mnie się z obecnym udało dopiero po 2 latach tak, że wszystko przed wami :D
 
M

mdsfan

Guest
Od tego jest forum, aby dyskutować, wymieniać opinie. Jakość czegokolwiek, to kwestia raczej subiektywna, której ocena często jest mocno uwarunkowana ceną produktu. I nic nie poradzisz, że jeden ocenia tak, a drugi inaczej. W zakresie, w jakim użytkuję ten tv, główne zastrzeżenia mogę mieć do jakości scen dynamicznych. Moim zdaniem tv nie radzi sobie z tym w niższej rozdzielczości, gdzie musi skalować obraz do 4K. W Netflixie czy w innych treściach 4K płynność obrazu jest podobna do innych tv w tej półce cenowej. To moja ocena. Dźwięk? Wszystko zależy od źródła. Przy Dolby Audio nie słyszałem lepiej brzmiącego tv w tej cenie. Co ważne, cały sylwester w domu szedł na tv i nic nie rzęziło, nie trzeszczało, a głośność na 50 - 70 na kanale muzycznym z Dolby Audio.

Kolejna rzecz. To, że wiele opinii o telewizorze "wychodzi" po pewnym czasie użytkowania, to chyba normalne. Od razu pewnych niuansów się nie zauważa, szczególnie po przesiadce z FHD. U mnie minęło wiele dni od zakupu, zanim znalazłem czas na zrobienie ustawień i właściwą ocenę.

Reasumując - poprawić upłynniacz i wskazane przez innych Formowiczów problemy z kartami czy synchronizacją dźwięku (co nie powinno być problemem) i naprawdę nie będzie się czego czepiać. Ale to już kwestia podejścia producenta. Ale cóż, Philips, tzn. producent marki Philips też idealny nie jest, co wiemy chociażby z tego forum...
 

miniu270582

New member
Czytam to forum i czytam i nie mogę w to uwierzyć co wyczytałem.
Skoro jest tak dobrze to czemu jest źle? No bo najpierw słyszę, że obraz żyleta, a potem, że meczu piłkarskiego nie da się obejrzeć bo oczy krwawią.
Później głośniki...uuu Panie onkyo full wypas. Kolejne posty eee dźwięk taki se.
No ale jest wybieranie głosowe to jest dopiero bajer. No cholercia, ale nie działa czytam dalej. Dobra Kiki kiedy aktualizacja dawaj dawaj już szybko. No i na koniec po co to mi było po co to wgrywałem i co ja teraz pocznę to mi nie działa i tamto też.

Co na to Kiki? Telewizor jest świetny, większość zadowolona, napisz prive
dam Ci kontakt do kolegi itd. itd.
No bajka.
Ale najlepsze jest to, że ja już to przerabiałem 3-4 lata temu jak kupowałem 55PUS6561. Nawet odpowiedzi kikiego te same kopiuj wklej. Jaki morał z tego...lepiej chyba tak jak mój szwagier pojechał do sklepu nie dla idiotów i kupił tani sajsung 70 cali za 3 kafle powiesił na ścianie i stwierdził, że dopóki nie zawiśnie coś innego na ścianie obok i nie będzie miał porównania to on jest szczęśliwy i zadowolony. Oczywiście o żadnych forach nie chce nawet słyszeć. Może to jest jakieś wyjście? No nie dla mnie niestety ja już 5 telewizor będę kupował min. za pomocą tego forum, ale z tego TCL raczej rezygnuję. Zostanę przy Philipsie bo tam juz mam wszystko przynajmniej obczajone i zamienię moją 55 na 70PUS7304. Na marginesie niektórzy piszą jak to się technika w tv zmienia na plus. Ja mam akurat trochę inne zdanie przynajmniej jeśli chodzi o sprzęt średnio budżetowy. Jest coraz gorzej. Kiedyś matryca 100hz to była podstawa (przynajmniej jak kupowałem 3 lata temu) Teraz nawciskają pełno gadżetów do odbiornika kosztem najważniejszego czyli ekranu.
Nawet nie mam do Kikiego dużo pretensji bo pewnie tego nie ogarnia do końca i jest tylko sprzedawcą nie producentem, ale od czasu do czasu mógłby choćby zbiorczo spróbować nam pomóc w problemach, a nie tylko kopiuj wklej i hasła reklamowe, że większość zadowolona hmmm. Przynajmniej w tym temacie to nie zauważyłem tego. No nic trzymajcie się chłopaki i życzę Wam rozwiązania wszystkich problemów z tym "cudem" Mnie się z obecnym udało dopiero po 2 latach tak, że wszystko przed wami :D



Trochę kolega podkoloryzował. Ja tam na nic nie narzekam. Obraz jak na 60Hz matrycę ok. Cudów nie oczekiwałem. Dźwięk jak na telewizor za....sty. Mega pozytywne zaskoczenie. Akurat reklama kikiego nie miała wpływu na mój zakup, bo byłem zdecydowany na ten model od początku i sam o niego zapytałem.
Co do problemów po aktualizacji, to właśnie jedyna rzecz o którą mam żal. Nie do kikiego, bo on tylko nam ją podesłał. Problem tkwi w tym, że aktualizacja popsuła coś, co dobrze działało wcześniej. W sumie jednak nie pojawiła się ona w oficjalnej dystrybucji, więc może miała jakieś bugi.
Co do oczekiwań względem kikiego- jeżeli rzeczywiście ma dobre kontakty z inżynierami TCL-a, to liczę że przyciśnie ich delikatnie acz zdecydowanie, żeby ruszyli tyłki (bardziej może szare komórki) i wydziergali szybką aktualizację naprawiającą błędy. Tylko tyle i aż tyle.
Pozdrawiam i jestem dobrej myśli co do przyszłości.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

maciekmm

Member
Kolejny problem ktory "wygrzebalem". Pod tv mam podpieta antene satelitarna. Na kanalach muzycznych 4fun tv telewizor z jakiegos powodu nie wykrywa sciezki audio dolby...
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Są tacy którzy szukają dziury w całym !.
https://www.mediaexpert.pl/telewizory/telewizor-tcl-led-65ec78,id-1433752#tab_opinions
Najwięcej doświadczenia mają od lat Ci którzy nie mają danego telewizora !
https://www.ceneo.pl/86459104#tab=reviews - oprócz hejterów oceny są wysokie.
Ktoś chce wierzyć tym ostatnim - jego sprawa.
Mam obecnie TCLa w domu i jestem zadowolony !
Sprawdzam go codziennie.
Jeśli ktoś chce porównać do Oleda - to oled wygrywa.
W klasie cenowej świetny wybór i ogromne możliwości.

Soft nowy jest dostępny. Ci co chcą czekać - czekają.
Ich wybór.
4Fun nie oglądam, mam ciekawsze programu na IPTV.
TV trwam też nie oglądam. Tam te ż podobno rewelacji nie ma.
Ale na programach z Japonii, USA UK, Niemiec - urywa ....
Teraz przy zakupie będzie opcja rocznego wyboru za darmo kanałów z całego świata. Jakość - rewelacyjna !
Telewizor nie dla każdego !
 

maciekmm

Member
Czesc kiki. Rowniez 4fun nie ogladam. Chodzilo mi bardziej o poinformowanie z czym tv sobie nie radzi z jakiegos powodu. Co do komentarzy na media expert to ja przestalem im juz ufac. Komentarze "nie wspomagajace sprzedazy" nie sa tam publikowane. Wiem to ze swojego doswiadczenia.

Jesli chodzi o sam tv to ma on swoje wady i zalety jak kazde urzadzenie. Mysle ze gdyby wady podawane przez nas forumowiczow chociaz w wiekszej czesci zostalyby poprawione przez specow z tcl to telewizor duzo by zyskal i bylby faktycznie jednym z lepszych na rynku. Poprostu trzeba tylko przysiasc i faktycznie lekko poprawic oprogramowanie ale chyba i to jest zbyt duzym wyzwaniem dla firmy...
 

miniu270582

New member
Kiki, czy możemy liczyć na Twoją interwencję w centrali? Przydałby się jakiś mocny głos w sprawie szybkiej naprawy błędów. Co prawda kilka osób pisało na wsparcie TCL-a, ale wiem że to rzadko daje efekty.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 
M

mdsfan

Guest
Sprawdzałem na włoskiej stronie TCL'a i tam również nie ma nowego softu V218 (ani dla ec780, ani dla ep680). Tylko ten sam, co na polskiej stronie, czyli V179.
 

adas81

Member
Może dlatego TCL jeszcze nie wypuścił oficjalnej aktualizacji, bo wiedzą, że to co miało pomóc też jest zrypane i muszą poprawić poprawkę? A poza tym wyszły nowe modele, droższe i to na nich trzeba skupić uwagę...
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Są już nowe update ale poczekamy z udostępnieniem.
Szkoda , jak widać , pchać się przed orkiestrę.

Nie ma na włoskiej, hiszpańskiej, niemieckiej, greckiej, niderlandzkiej i innych.
A dla członków forum w Polsce jest.

Nad poprawkami - pracują cały czas.
Więc spokojnie czekamy.
 

miniu270582

New member
Są już nowe update ale poczekamy z udostępnieniem.
Szkoda , jak widać , pchać się przed orkiestrę.

Nie ma na włoskiej, hiszpańskiej, niemieckiej, greckiej, niderlandzkiej i innych.
A dla członków forum w Polsce jest.

Nad poprawkami - pracują cały czas.
Więc spokojnie czekamy.



No i w końcu jakieś info. Bardzo lakoniczne ale zawsze. Kiki bierzesz do siebie tę krytykę, jakbyś sam tworzył te aktualizacje. Ja jestem Ci wdzięczny za udostępnianie ich przed czasem. Tylko wykaż zrozumienie dla nas. Jak masz już coś nowego i wiesz, że naprawia błędy to wysyłaj. Nie ma na co czekać.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 
Do góry