Seria ES6800 - "tani" dwurdzeniowiec???

slawex1983

New member
Witam.
Jakiś czas temu również szukałem pilota do ES6800. Kilka interesujących egzemplarzy wraz z ich zaletami i wadami zamieściłem ponad sto stron wcześniej: http://www.hdtv.com.pl/forum/samsung/82082-seria-es6800-tani-dwurdzeniowiec-139.html
Sam wybrałem model BN59-01040A Ma przycisk 3D, smart, telegazety, size, podświetlanie klawiszy. Jest dużo wygodniejszy od oryginalnego z płaskimi klawiszami.

P.S. Ja nie muszę celować w tv. Pole 'widzenia' wynosi ponad 180stopni. Nie pamiętam jak było z oryginałem ale chyba podobnie.
 
Ostatnia edycja:

dzanas69

New member
u mnie niestety po aktualizacji na ten soft, po każdym wył. i wł. tv tak jakby nie pamiętał ustawień sieci, tj: włączam tv, odpalam smart huba i jest komunikat że aplikacja nie może połączyć się z siecią- sprawdź
ustawienia sieci, tam wchodzę odnajduje swoją sieć, wpisuje hasło i wtedy się łączy i jest ok do momentu wyłączenia tv, po ponownym włączeniu procedura ta sama
 

szuli

New member
Witam. Posiadam TV UE50ES6990 (mam go od pól roku).Wczoraj chciałem obejrzeć film w 3D i nie da się. Niby obraz w tv się zmienia na 3D ale patrząc przez okulary obraz ciągle jest zamazany ( mam 3 okulary).Mam takie wrażenie ze stało się to po ostatniej aktualizacji 10.40, bo wczesniej wszystko bylo ok. Mial ktoś może coś podobnego ?Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

szuli

New member
Tak, patrzyłem na Explore 3D i niestety tez nie działają. Parowalem na nowo wszystkie 3 pary okularów i nie działają. Do tej pory wszytko było ok, filmy jak i na Explore 3D, kilka dni temu aktualizowałem TV i od tej pory po raz pierwszy dziś odpaliłem 3D i niestety lipa. Obraz w TV zmienia się na 3D ( na dole po lewej stronie ekranu tez pokazuje ze nadawany jest obraz w 3D) okulary tez włączają się i jest obraz w 3D ale cały zamazany, nie można nawet nic przeczytać, wszystko jest podwójnie. Wątpię by była to wina okularow i jednocześnie zepsuły by sie trzy pary.
 

dareka

New member
Menu-> pomoc techn.-> kontakt z firmą samsung - sprawdź czy po wersji oprogramowania jest "BT-G" jeżeli nie to znaczy że okulary nie są sparowane.
 

dareka

New member
Czyli sparowane. Miałem podobną sytuację, po konsultacji na infolinii samsunga i wgraniu najnowszego oprogramowania wszystko wróciło do normy. Sprawdź czy nie ma nowszej wersji, jeżeli nie, to pozostaje kontakt z samsungiem.
 

tedew

New member
witam,
Chciałbym posortować kanały z NC+, ale mam problem z edycją listy, odpalam czSCMedytor i jak próbuje otworzyć listę, to nic się nie dzieje. program nie wyświetla nic.
Inne programy widzą tylko kanały naziemne w liście, brak kanałów z NC+

Czy ktoś może poradzić jak posortować kanały NC+ ?? może jakiś inny program ?

pozdr,
 
Do góry