Seria ES6800 - "tani" dwurdzeniowiec???

bigtoy

Member
76yelo
Faktycznie czeski daje radę

wamnook
Jakich kanałów brakowało bo u mnie nie zauważyłem że coś brakuje po pełnym skanowania

wysłane z mojego ACE 4
 

kuczu

New member
Cześć,
Po wymianie płyty głównej w nazwie urządzenia mam TVUE46ES6890. Wcześniej miałem oczywiście 6800. Jak to rozumieć? TV działa poprawnie, ale czytałem kiedyś o wersjach marketowych innego modelu i zastanawiam się czy mi jakiejś starej płyty głównej nie zamontowali. Nie byłem niestety przy serwisie gwarancyjnym.
 

roger77

New member
czy kotś z was próbował hakowac ten tv, lub może napotkał stronę o tej tematyce.
Chodzi mi o zmiany we własnym telewizorze, odtwarzaniu plików itp. a nie psuciu tv ludziom przez neta.
 
Ostatnia edycja:

danii

New member
Witam
Mam moduł Ci+ w tv samsung es6340 i podłączony dysk do PVR . Wszystkie kanały nagrywa a jedynie przy Eur.2HD jest problem i po 10s. od wciśnięcia przycisku nagrywania wyświetla komunikat że "nie udało się nagrać". Na innych kanałach HD jak i na Eurosp.2SD nagrywa normalnie. Wyszukiwanie kanałów na nowo ,aktualizacja oprogramowania zrobiona i nic nie pomaga. Kontakt z infolinią nic nie daje.może ktoś sprawdzić jak jest u niego?
 

grzesiekwrc

New member
Witam. Do Wczoraj TV przez sieć działał bez problemu. Dziś nie mogę nawiązać połączenia ani przez WIFI ani na kablu. TV łączy się z routerem, ale nie z internetem. Ktoś ma podobny problem?

Wersja oprogramowania 002004
 

grzesiekwrc

New member
Na infolinii nie potrafił pomóc, albo czekać aż coś poprawią i samo odżyje (niewiadomo kiedy) albo do serwisu (gwarancji juz nie mam) :(
 

tomek6680

New member
U mnie to samo,brak połączenia z internetem,jest komunikacja z routerem. Do tego po wejściu w Smart TV jakieś "dziwne" aplikacje ,Chińskie,Koreańskie . Cały smart "zgłupiał" :(
 

bigtoy

Member
Pokombinowalem z siecią bo brak wyjścia z routera wskazuje na problem DNS ale niestety to nie to inne urządzenia np nbox działa poprawnie. Pewnie coś Samsung pokombinował i nie chcą się przyznać

wysłane z mojego ACE 4
 

sapel

New member
też mam to samo. Problem pojawił się dzisiaj.
Wcześniej nie pamiętał ustawień sieci trzeba było po każdym uruchomieniu wpisywać hasło na nowo ale dziś w ogóle nie działa. Ten sam komunikat chociaż router działa jak należy.
Zwalili coś w szajsungu nie ma innej opcji...
 

Piotrek12

New member
Witam. Do Wczoraj TV przez sieć działał bez problemu. Dziś nie mogę nawiązać połączenia ani przez WIFI ani na kablu. TV łączy się z routerem, ale nie z internetem. Ktoś ma podobny problem?

Wersja oprogramowania 002004

mam dokładnie to samo, soft 002004, inne urządzenia działają normalnie, po kablu i po wifi
 
Ostatnia edycja:

andrezachary

New member
Witam
Pisałem dzisiaj do Samsunga i to odpowiedzieli:
Rozumiem, proszę Pana, sytuacja jest nam znana.
Obecnie trwają prace nad przywróceniem prawidłowego działania usługi.
Proszę o cierpliwość do czasu zakończenia prac.
Dodam, że sprawa traktowana jest priorytetowo, natomiast z uwagi na fakt, że kwestia jest obecnie weryfikowana nie mam możliwości podania przybliżonej daty przywrócenia poprawnego działania usługi.

No to czekamy cza start !!!
 

tomek6680

New member
Jak taka "poważna" firma jaką jest Samsung,może robić takie błędy,a ze swoich klientów "idiotów" !
.....nigdy więcej żadnego produktu tej firmy :(
 
Do góry