Widze że serwis Samsunga nie taki zły , jak go tu malują na tym forum ... ja wymiane matrycy w ramach rękojmi załatwiłem od środy do poniedziałku ... 20 minut i po robocie ,,,,
Na miejscu …. a przed naprawą jeszcze telefon czy wyrażam zgode ….. na naprawę …. po naprawie tel. z Samsunga z ankietą jak oceniam cały ten proces …. można ??? można ….Sprawę ogarnęli na miejscu czy brali TV na serwis ?
Cześć. Kiedyś pisałem o rozjaśniającym się ekranie przy wyświetlających się napisach. Odpowiedzialny za to był local dimming a w zasadzie brak jego wyłączenia w menu. Zadzwoniłem do serwisu, przyjechał człowiek z pilotem serwisowym i w menu serwisowym wyłączył całkowicie Local dimming. Nie widzę go wcale w menu. Teraz wszystko śmiga tak jak powinno. To tak informacyjnie jakby ktoś mierzył się z tym problemem. Pozdrawiam.
Sam sprawdz….. chcesz utracic gwarancje ???Super info. Dzięki.
Znalazłem taką instrukcję, możesz sprawdzić czy działa i jakie są tam opcje?
You have to turn off the Tv, then press Display/Info > Menu > Mute > Power,. The tv will turn on and the service menu will appear. Then you go to Option > Production Option and there you’ll find PC Mode Dimming Support, Turn it off. For the other ‘Local Dimming’ setting go to Option > MRT Option, there you can play with that.
Sam sprawdz….. chcesz utracic gwarancje ???
Jak ??? dziecko wciśnie kombinacje 5-6 klawiszy ??? kazde wejście w menu serwisowe jest widoczne dla serwisanta , więc żegnaj gwarancjo …. ale każdy robi jak uważa …..Wchodząc w menu serwisowe można stracić gwarancję? O.O
A jak dziecko niechcący wejdzie w menu serwisowe pstrykając pilotem, nie jest to niemożliwe, to też po gwarancji?
Jak ??? dziecko wciśnie kombinacje 5-6 klawiszy ??? kazde wejście w menu serwisowe jest widoczne dla serwisanta , więc żegnaj gwarancjo …. ale każdy robi jak uważa …..
ok możesz nawet młotkiem walnąć w matryce i mówic że samo odrośnie ,,,, twoja sprawa …. powodzeniaCzarek udowodnij ta tezę, albo przestań trollować i bzdury pisać.
"Zadzwoniłem na infolinię Samsung. Odpowiedź była mniej więcej taka, że jeśli serwis stwierdzi, że wejście w menu serwisowego było powodem uszkodzenia TV może anulować gwarancję, tak samo jeśli w ogóle stwierdzi, że ktoś próbował wejść w menu serwisowe, które de facto przeznaczone jest dla serwisu może być powodem anulowania gwarancji" żeby była jasność...