Samsung ue55mu7002

panamejra

New member
Korzysta ktoś może w tym tv z modułu cam od nc+?
Rozważam powrót do nc+ i myślę o module aby nie dokładać kolejnego sprzętu na półkę.

Miałem moduł CI z Cyfrowy Polsat ten starszy bo teraz są CI+, moduł został prawidłowo wykryty przez TV i współpracował bez problemów. Moduły od nc+ dostały teraz nową aktualizację Satkurier opisuje, słusznie po co brać kolejnego pożeracza prądu na półkę.
 

Pakolo

Active member
Bez reklam
Dzięki za odpowiedź. Ja dzisiaj podłączyłem antenę sat do tv. Hotbird 4k kanał 2160p HDR coś pięknego.
 

Pakolo

Active member
Bez reklam
Na Hotbirdzie masz 3 kanały:
Hotbird 4k - 4k hdr hlg jakość jest niesamowita
Jakiś kanał z modą, ale szału nie ma
Nasa UHD ale chyba bez HDR, nie sprawdziłem bo oglądałem większość czasu ten Hotbird 4k.
 

deusexe

Member
Wie ktoś już dlaczego przy włączonej opcji "Wyraźny ruch LED" nie można ustawiać redukcji drgań/rozmycia. Zrobiłem ponowną instalację - twardy reset to zaczęło to działać, ale po kilku dniach z powrotem funkcja jest niedostępna.
 

bzyq

Member
Opcja wyraźny ruch led powoduje blokadę interpolacji klatek i wymuszenie synchronizacji diod. Oznacza to, że obraz będzie migotał z częstotliwością 50/60Hz w zależności od podanego sygnału. Jak się można łatwo domyślić migotanie to widać i to bardzo wyraźnie, więc pomimo tego, że obraz jest prawie idealnie ostry, to tryb ten pozostaje co najwyżej ciekawostką.
Źródło: "białe forum".

W sobotę podczas oglądania na Polsacie "Wilka z Wall Street" (leciała to mocno ocenzurowana wersja) obraz w moim TV bardzo mocno drżał i tylko na tym filmie. Wcześniej dzieciaki oglądały bajkę na Polsacie i nic takiego się nie działo. Czy ktoś również miał podobne problemy z tym filmem i była to wina nadawcy czy znowu coś niedobrego się dzieje z moim Tv. Dodam, że na innych kanałach nic takiego się nie dzieje.
 

wojtuk

New member
Witam,
Miałem i nadal mam plan zakupić ten TV przed zbliżającymi się mistrzostwami i w celu rozpoczęcia przygody z konsolami (PS4 PRO). Poleciłem go nawet siostrze i po kilkukrotnym oglądaniu na nim TV mam mieszane uczucia. Mianowicie mam wrażenie obserwując film na Polsacie cyfrowym, że postacie są jakby "wychodzące" z ekranu. Tak jakby było to coś zbliżone do 3D. Nie wiem czy ktoś z was wie o czym pisze, ale podobne wrażenie ma moja małżonka i efekt bardzo jej się nie podoba. Woli obraz na leciwej plazmie Panasonic. Prośba o opinię, czy macie również takie wrażenie i czy jakieś ustawienie mogą je zniwelować.

I drugie pytanie. Czy problem z obrazem przy podłączeniu PS4 PRO nadal występuje. Czytałem o nim na kilkunastu wcześniejszych stronach.

Z gory dziekuje na odpowiedzi.
 

land

New member
Witam,
Miałem i nadal mam plan zakupić ten TV przed zbliżającymi się mistrzostwami i w celu rozpoczęcia przygody z konsolami (PS4 PRO). Poleciłem go nawet siostrze i po kilkukrotnym oglądaniu na nim TV mam mieszane uczucia. Mianowicie mam wrażenie obserwując film na Polsacie cyfrowym, że postacie są jakby "wychodzące" z ekranu. Tak jakby było to coś zbliżone do 3D. Nie wiem czy ktoś z was wie o czym pisze, ale podobne wrażenie ma moja małżonka i efekt bardzo jej się nie podoba. Woli obraz na leciwej plazmie Panasonic. Prośba o opinię, czy macie również takie wrażenie i czy jakieś ustawienie mogą je zniwelować.

I drugie pytanie. Czy problem z obrazem przy podłączeniu PS4 PRO nadal występuje. Czytałem o nim na kilkunastu wcześniejszych stronach.

Z gory dziekuje na odpowiedzi.

Prawdopodobnie podkręcony jest upłynniacz obrazu który powoduje nadpłynność, efekt teatru :)
Trzeba go wyłączyć lub zmienić wartość na neutralne 3 i będzie OK.

Zanik źródła występuje nadal, ale jest sporadyczny.
Da się grać ! :p
 

Duszolap

New member
Potrzebuje pomocy:)

Wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem 65MU7002 jednak nie do końca radzę sobie z "kablologią"

Początkowo miałem problemy z przekierowaniem dzwięku z TV do amplitunera, jednak pomogło podłączenie do gniada HDMI OUT ARC w Amplitunerze. Mimio wszystko obawiam się , że to nie koniec moich kłopotów

Obecnie mam takie połączenie :

dekoder TV/konsola/steamlink >> Yamaha RX737 >> HDMI OUT ARC >> HDMI 4 TV

Telewizja działa bez zarzutu , dźwięk z Youtube i innych usług "wraca" do amplitunera (bez ARC miałem taki efekt, ze TV grało przez AV a Youtuby przez TV)

Jakie mam pytania/problemy?

  1. Póki co mam 3 piloty (TV, nc+, AV) i jeszcze nie wiem jak to rozwiązać, żeby nie żonglować pilotami
  2. Zastawiam się co zrobi moja poczciwa Yamaha, gdy na wejściu z np PS4 czy PC dostanie sygnał 4K/HDR. Planuje dość mocno użytkować Tv pod kątem gier. W specyfikacji widzę "4K pass-through 30 Hz, 25 Hz and 24 Hz" - nie brzmi to dobrze:)
  3. W tej sytuacji nie wiem czy nie będzie lepszym wyjsciem podłączenie urządzeń bezpośrednio do TV i wyprowdzenie audio coaxial (tylko co wtedy z dźwiękiem 5.1?)
Mam nadzieje, że wyraziłem w miarę jasno moje wątpliwości - z góry dziękuje za pomoc
 

land

New member
Duszolap napisał:
Jakie mam pytania/problemy?

  1. Póki co mam 3 piloty (TV, nc+, AV) i jeszcze nie wiem jak to rozwiązać, żeby nie żonglować pilotami
  2. Zastawiam się co zrobi moja poczciwa Yamaha, gdy na wejściu z np PS4 czy PC dostanie sygnał 4K/HDR. Planuje dość mocno użytkować Tv pod kątem gier. W specyfikacji widzę "4K pass-through 30 Hz, 25 Hz and 24 Hz" - nie brzmi to dobrze:)
  3. W tej sytuacji nie wiem czy nie będzie lepszym wyjsciem podłączenie urządzeń bezpośrednio do TV i wyprowdzenie audio coaxial (tylko co wtedy z dźwiękiem 5.1?)
Mam nadzieje, że wyraziłem w miarę jasno moje wątpliwości - z góry dziękuje za pomoc

Konsole podłącz pod Tv, odświeżanie przy danej rozdzielczości masz dobrze opisane od 120 strony instrukcji.
Dźwięk puść przez coaxial, to jest cyfrówka więc spokojnie będzie 5.1. W Tv musisz wybrać DD lub coś co jest zgodne z Twoim apitunerem.
 

Duszolap

New member
Konsole podłącz pod Tv, odświeżanie przy danej rozdzielczości masz dobrze opisane od 120 strony instrukcji.
Dźwięk puść przez coaxial, to jest cyfrówka więc spokojnie będzie 5.1. W Tv musisz wybrać DD lub coś co jest zgodne z Twoim apitunerem.

Dziękuje za pomoc - pytałem, bo podobno coaxial ma jakieś ograniczenia jakości przepustowości w stosunku do HDMI a ta opcja u mnie odpada

Mam jeszcze pytanie - z recenzji i informacji na forum wynika ze ten TV ma 120Hz - z instrukcji nie wynika nic ponad 60 Hz - widocznie odświeżanie matrycy to coś innego - mógłby ktos mi to wyjaśnić?
 

land

New member
Wszystko jest w porządku tv jest 120Hz natomiast z tv nie wyprowadzisz sygnału z takim odświeżaniem,
ponieważ standard hdmi 2.0 jest ograniczony do 60Hz
 

land

New member
Dziękuje za pomoc - pytałem, bo podobno coaxial ma jakieś ograniczenia jakości przepustowości w stosunku do HDMI a ta opcja u mnie odpada

Coaxial nie ma żadnych ograniczeń, przesyła dźwięk bezstratnie.
Różnica która go dzieli od hdmi to że nie przesyła sygnału video.:)
 

adawro

New member
Coaxial nie ma żadnych ograniczeń, przesyła dźwięk bezstratnie.
Różnica która go dzieli od hdmi to że nie przesyła sygnału video.:)


Chyba chodziło o dźwięk HD (DTS-HD-MA, Dolby Atmos itp.) to się optykiem i chyba też przez Coax. nie przeciśnie, ale i ten TV chyba czegoś takiego nie prześle więc temat z głowy.
 

NobelM

New member
Czy Wam Netflix także od kilku dni nie domaga? Przy odtwarzaniu nie może przekroczyć 1-2Mbs, a wcześniej UHD przy 15-20Mbs odtwarzał bez problemu - nie jest to wina Internetu (inne aplikacje TV i przeglądarka wykorzystuje łącze bez probelmu , mam 100/100Mbs). TV połączony jest do routera kablem.
 

panamejra

New member
Czy Wam Netflix także od kilku dni nie domaga? Przy odtwarzaniu nie może przekroczyć 1-2Mbs, a wcześniej UHD przy 15-20Mbs odtwarzał bez problemu - nie jest to wina Internetu (inne aplikacje TV i przeglądarka wykorzystuje łącze bez probelmu , mam 100/100Mbs). TV połączony jest do routera kablem.

U mnie wszystko ok Netflix lata jak zawsze, przyczyny szukaj u siebie zainstaluj ponownie Netflix.
Miałem tak z youtub że nie wszystkie filmy mi odtwarzał, ponowna instalka i po problemie.
 

adawro

New member
Czy Wam Netflix także od kilku dni nie domaga? Przy odtwarzaniu nie może przekroczyć 1-2Mbs, a wcześniej UHD przy 15-20Mbs odtwarzał bez problemu - nie jest to wina Internetu (inne aplikacje TV i przeglądarka wykorzystuje łącze bez probelmu , mam 100/100Mbs). TV połączony jest do routera kablem.




Zrób trace'a do serwerów netflixa.

Dzwoń do operatora - możliwe, że w jego sieci szkieletowej są problemy.
 
Do góry