Samsung ue55mu7002

lasyk

New member
Wyszła nowa wersja softu 1240. Ktos wie czy cokolwiek wnosi? Z doświadczenia wiem, że niektóre aktualizacje potrafią więcej zepsuć niż poprawić więc wolę się najpierw czegoś dowiedzieć. Obecnie mam wersję 1221.
 

fid69

New member
Potwierdzam brak uruchomienia dekodera przez telewizor (MU7052). Ustawienia robiłem dla Cyfra+ jak i nc+. Telewizor ma najnowsze oprogramowanie 1240 ,miał zrobione ustawienia fabryczne. Dekoder 4K nc+ zrobione ustawienia fabryczne.



Dodatkowe pytanie:

Dlaczego w sekcji "Najczęściej oglądane" mam numery kanałów których nie oglądam a nie oglądanych,dzieje się tak na nc+ oraz Netii. Sprawdzałem to na dwóch kablach HDMI 2.0. ? Jeśli u kogoś to działa proszę o podanie jakie ma kable.
 
Ostatnia edycja:

Lionel

New member
Potwierdzam brak uruchomienia dekodera przez telewizor (MU7052). Ustawienia robiłem dla Cyfra+ jak i nc+. Telewizor ma najnowsze oprogramowanie 1240 ,miał zrobione ustawienia fabryczne. Dekoder 4K nc+ zrobione ustawienia fabryczne.

Zaprzeczam. TV sam pobrał aktualizację i wszystko działa bez problemu. Mam Ultraboxa 4K.
 

Wesley1

Member
Bez reklam
U mnie też wszystko hula (65MU7002) ale zauważyłem, że po rozwinięciu smart huba pojawiły się te "najczęściej oglądane" kanały. Nie ma pojęcia skąd to się wzięło, numery też są z "du.y" bo tych kanałów akurat nie oglądam :)
 

fid69

New member
Lionel do którego złącza HDMI masz podłączony Ultrabox 4K i jakim kablem (firmowy / no name)?

Wesley1 (jeśli też masz Ultraboxa 4K) do którego złącza HDMI masz podłączony Ultrabox 4K i jakim kablem (firmowy / no name)?

W moim przypadku pilot od MU7052 nie włącza Ultraboxa wyłączenie i inne funkcje których używam działają.
Pilot Ultraboxa włącza i wyłącza telewizor.
Pilot Ultraboxa przełączony na TV (dioda na pilocie świeci na czerwono) działa jak pilot telewizora ,czyli ewidentnie jest to wina telewizora.
Na poprzednim oprogramowaniu bodajże do wtorku wszystko działało (aktualizacja 1240 zrobiła się automatycznie).

Tutaj podobny przypadek:
https://eu.community.samsung.com/t5/Sprz%C4%99t-Audiowizualny/mu8002-po-aktualizacji-do-1240-7-nie-wsp%C3%B3%C5%82pracuje-z-ultraboxem/td-p/640411/highlight/false[/url]
 

kasper226@wp

New member
Wyszła nowa wersja softu 1240. Ktos wie czy cokolwiek wnosi? Z doświadczenia wiem, że niektóre aktualizacje potrafią więcej zepsuć niż poprawić więc wolę się najpierw czegoś dowiedzieć. Obecnie mam wersję 1221.

Osobiście odradzam. Odkąd zaktualizowałem do 1230 to obraz lipa. Refleksy na skórze, szczególnie przy ciemnych scenach ze słabym oświetleniem to obraz jest słaby -> występuje duży szum oraz ww. relfeksy na skórze. Mam tak jak oglądam filmy jakości HD/4K przez Netflix (mam również kalibrację od KIKI). Kilka razy już przywracałem ustawienia fabryczne, ale nic nie dało. Nie da się samemu wykonać downgrade na starszą wersję softu.
 

kasper226@wp

New member
Siemka.U mnie najnowszy soft.Tv plus dekoder cyfrowego polsatu HD 5500s wszystko też działa jak należy.Pozdrawiam.

Mam identyczny dekoder, uważam, że z tym TV to nie do końca dobrze pracuje. Lepszy obraz jest z Satelity przez dekoder wbudowany do TV (np. niemieckie programy HD).
Jak oceniasz obraz? Z Jakiego trybu korzystasz? Masz jakieś ustawienia obrazu? Jakieś kłopoty z obrazem w postaci refleksów czy przycięć?
 

alph

New member
Cześć,

Czy może mi ktoś zmierzyć rozstaw nóżek telewizora Samsung UE55MU7002? Chce mieć pewność ze soundbar o wymiarach 97,8 cm wys. × 5,72 cm szer. × 10,8 cm głęb. wejdzie mi pod telewizor.

Z góry dziękuję.
 

fid69

New member
Niestety restart telewizora zrobiony przez serwis infolinii nic nie zmienił. Nadal włączam dekoder dopiero po pojawieniu się ekranu proszącego o włączenie NC+HDMI 1. Muszę czekać na nową aktualizację oprogramowania.

Dlaczego nawet serwis nie może wrócić do poprzedniego softu ?
 

maqrob

New member
spaghetti

Dzień dobry, to mój pierwszy post na tym forum więc witam społeczność.

Od kilku miesięcy użytkuję UE55MU7042 i od początku borykam się z efektem spaghetti w trybie gry, problem chyba znany i często omawiany: losowo pojawiające się czerwone pasy pikseli gdy podłączona jest konsola (w moim przypadku Xbox One S) i telewizor pracuje z włączonym trybem gry. Problem zgłaszany w supporcie Samsunga, wgrany najnowszy soft, reset serwisowy, zmiana ustawień w trybie serwisowym przez konsultanta i jak spaghetti było tak jest nadal. Konsultant Samsunga jako rozwiązanie zaproponował... wyłączyć tryb gry. Fajnie, biorąc pod uwagę, że TV kupiony głównie pod konsolę, faktem jest, że przy wyłączonym trybie gry mam wszystkie 'suwaczki' ustawione tak jak są domyślnie ustawione w trybie gry i latencja nie jest koszmarna ale nadal czuję jakiś niedosyt.

Z tego co wyczytałem na różnych forach problem nie dotyczy każdego egzemplarza i prawdopodobnie nie jest to kwestia softu tylko jakiś problem z hardware. Zastanawiam się czy to może być podstawą do złożenia reklamacji lub wręcz powołania się niezgodność towaru z umową.

Dodam tylko, że nie spotykam się z innymi problemami opisywanymi na forum (efekty pudru, refleksy na skórze, local dimming czy smużenie podczas meczów itd).
 

adawro

New member
Dzień dobry, to mój pierwszy post na tym forum więc witam społeczność.

Od kilku miesięcy użytkuję UE55MU7042 i od początku borykam się z efektem spaghetti w trybie gry, problem chyba znany i często omawiany: losowo pojawiające się czerwone pasy pikseli gdy


Na tym forum i na drugim podobnym, które czytam nie zauważyłem żadnej informacji o "efekcie spaghetti".


Objawy jakie opisujesz często występują przy uszkodzonym kablu HDMI (czerwone kropki, pasy itp)


Wrzuć zdjęcie - wtedy może ktoś coś skojarzy.
 
Do góry