Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

pablov7

Member
Powiem Wam jak to jest.
Zgłaszanie usterki jeśli się odbywa telefonicznie to wówczas przyjeżdża serwisant i ocenia wadę lub wcześniej możemy mu wysłać zdjęcie z widoczną np. poświatą. Serwisant był u mnie 2 dni temu i drugi raz wymienił matrycę choć jak przyjechał i chciał zrobić zdjęcie do dokumentacji to patrzy i nie widać tego co zgłaszałem mu wcześniej, dopiero zasłoniłem okna, włączyłem test clouding na yt i kazałem mu patrzeć pod kątem i dopiero wtedy zrobił zdjęcie i było ok. Skąd takie problemy robią? Ponieważ miał klienta który zgłaszał reklamację i wysłał im zdjęcie z Internetu z wadą i jak przyjechał serwisant to było wielkie zdziwienie. Jeśli serwisant uzna, że jest wada to zamawia matrycę jeśli potem nagle okazuje się, że nie ma wady to on ponosi koszty bo matrycę są ze Słowacji zamawiane.
Ze mną indywidualnie załatwił sprawę, bo wie, że pracuję w RTV EURO AGD i siedzę w temacie.
Odnośnie drugiej matrycy którą mi wymienił to już jest wszystko ok i świeci jak trzeba choć mam wrażenie razem z sąsiadem bo jemu też wymieniał tylko w mniejszym modelu 49ks8000, że te matryce są ciemniejsze i nie ma takiej ostrości jak pierwsza od nowości. Te metryce są odnawialne, reperowane w jakiś sposób i sam mi to serwisant przyznał a co najlepsze tylko do mojego modelu 55KS8000 występują dwa rodzaje matryc o czym wcześniej nie miałem pojęcia.
Ważne, że mi potwierdził i od niedawna Samsung daje 2 lata gwarancji na nową matrycę bo jak był pierwszy raz u mnie to mówił, że 3 miesiące i potem kontaktował się z centralą w Wawie dla potwierdzenia.
 
Ostatnia edycja:

lukspeed

New member
Był gość z serwisu 2x rano cieżko to było zobaczyć i uchwycić zdjęciem na telefonie, przyjechał następnego dnia z swoim penem i materiałami stwierdził że faktycznie przebija podświetlenie od dołu ale że nie jest to jakiś straszny problem który przeszkadza w oglądaniu, poczym powiedział że zapyta jeszcze szefa co z tym fantem zrobić. Bo jak sam powiedział że nowa matryca może być jeszcze gorsza od tej co jest w orginale :/ no to że tak się wyraże ręce mi opadły :/ . Mówił też żeby poczekac aż będzie bardziej to widoczne i wtedy im dzownić , tylko ja mam gwarancję do 26 listopad 2018 i co gwara sie skończy a mi zachwile wylozie to podświetlenie jeszcze bardziej ehh porażka z tymi serwisami jak i samsungiem.
Fotke umieszczę w wolniejszej chwili chociaz ciężko to uchwycic tel na żywo ,lepiej to wygląda :/
Model 55KS7000
 

magiks33

Member
Był gość z serwisu 2x rano cieżko to było zobaczyć i uchwycić zdjęciem na telefonie, przyjechał następnego dnia z swoim penem i materiałami stwierdził że faktycznie przebija podświetlenie od dołu ale że nie jest to jakiś straszny problem który przeszkadza w oglądaniu, poczym powiedział że zapyta jeszcze szefa co z tym fantem zrobić. Bo jak sam powiedział że nowa matryca może być jeszcze gorsza od tej co jest w orginale :/ no to że tak się wyraże ręce mi opadły :/ . Mówił też żeby poczekac aż będzie bardziej to widoczne i wtedy im dzownić , tylko ja mam gwarancję do 26 listopad 2018 i co gwara sie skończy a mi zachwile wylozie to podświetlenie jeszcze bardziej ehh porażka z tymi serwisami jak i samsungiem.
Fotke umieszczę w wolniejszej chwili chociaz ciężko to uchwycic tel na żywo ,lepiej to wygląda :/
Model 55KS7000

Reklamuj niech dają drugą matrycę łaski nie robią --nowa matryca 2 lata gwary na matrycę
 

FoX88

New member
Wspominałem kiedyś w kontekście wymiany matrycy, że serwisant mówił o przedłużonej gwarancji producenta możliwej do wykupienia póki trwa ta podstawowa 2-letnia i tak się zastanawiam czy nie zapłacić tego 250 zł za rok gwarancji Samsunga, podstawowa lada moment mi się kończy.

Na matrycę mam te 2 lata gwarancji, ale co jak padnie np. płyta główna? Jaka to w ogóle kwota wówczas wchodzi w grę za zakup płyty głównej i wymianę serwisową płatną?

Trochę lipa teraz jakby się okazało, że przez kolejny rok coś innego niż matryca padnie i trzeba będzie np. 500 zł wyłożyć na naprawę. :/

Nie naprawiać szkoda, bo w środku matryca świeża, a naprawiać i płacić sporą kwotę też głupio. Mi ten KS odpowiada mimo mieszanej opinii wielu, rok bym chętnie na nim przesiedział jeszcze, a w 2020 r. już kto wie co tam się rozwinie, myślę, że wtedy dopiero bym chciał TV zmieniać.
 
Ostatnia edycja:

magiks33

Member
a jak tam u was sprawuje się fw1231 bo chyba ciutke poprawili AMP .Najlepiej widać niedoskonałość AMP na reklamie w TVN Turbo jak lecą te trapeziki :)
 
Panowie też bym poprosił jak ktoś może dać scan lub zdjęcie wypełnionego dokumentu reklamacyjnego do mediamarkt. Chodzi mi o to czy tam się to skreśla czy jakoś zaznacza odpowiednie pola? Niech ktoś na PW podeśle jak to ma wyglądać?
 
Już mnie wkurza ten media markt. Wysłałem najpierw moją reklamację na oficjalny email w środę. Automat odpowiedział mi że na następny dzień roboczy będą się ze mną kontaktować. Nikt się nie kontaktował więc wysłałem kolejny email z zapytaniem co z moją reklamacją i w piątek dalej zero kontaktu. Napisałem przez formularz zgłoszeniowy i też nic nie odpowiedzieli. Dziś jadę osobiście do sklepu z papierami. Chyba pojadę do tego w którym kupiłem TV bo może będzie szybciej to realizowane. Ktoś pisałem że reklamował przez inny sklep MM i wtedy to trwało o 3 dni dłużej.
 
No więc stało się. Przyjechał dziś serwisant samsunga i zabrał mój ks7000 na oględziny. Serwisant sam przyznał że widzi na matrycy prześwietlenie i poziome pasy na matrycy. Zgłosiłem do media markt ten problem na gwarancji jako rękojmie. Zażądałem wymiany TV na nowy lub zwrot pieniędzy. O ile tego że już niema w sprzedaży tych nowych KS7000 to raczej jestem pewien to jednak czy mi zwrócą kasę to już nie jestem pewien. To była moja pierwsza reklamacja w media markt z tytułu rękojmi a wiele osób tu już pisało że takie żądania można kierować dopiero przy 2 reklamacji z tytułu rękojmi. Czekam teraz na ruch ze strony media markt.
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Mi się udało skutecznie zareklamować z tytułu rękojmi i oddali mi kasę. Coś chyba "nie teges" bo nie chce mi poprawnie ściągnąć tego rara.
 
Mi się udało skutecznie zareklamować z tytułu rękojmi i oddali mi kasę. Coś chyba "nie teges" bo nie chce mi poprawnie ściągnąć tego rara.
Już mi przyszło powiadomienie że nie udostępnione public ale już jest. Co masz na myśli pisząc że skutecznie zareklamowales? Ja też dałem w MM reklamacje rękojmi i teraz.z serwisantem się będę musiał kłucić bo on mi gada że jest wszystko w normie. Jak z nimi gadać?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Obejrzałem te fotki. Wg mnie matryca do wymiany, walcz i nie poddawaj się. Nie daj się zbyć jakimiś gó.nianymi tłumaczeniami.
 
Tylko co im gadać? Jak będą opowiadać że wszystko jest w normie. Mogę jedynie powiedzieć że nie przyjmuję tego do wiadomości i tyle a oni mi powiedzą że ich to nie interesuje. No nic będę próbował walczyć z nimi.
 
Panowie czy ktoś z naszych forumowiczów pracuje lub pracował w serwisie Samsunga? Złożyłem reklamację z tytułu rękojmi do Media Markt następnie przyjechał serwisant i zabrał mój TV. Stwierdził że moje problemy mieszczą się w normach i uznał że TV można oddać w takiej postaci w jakiej go zabrali czyli z poświatą na dole i pasami w poziomie.

Na forum Samsunga jeden gość mi napisał że są na to jakieś triki które można wykorzystać żeby uznali reklamację. Problem w tym że nie znam nikogo kto w takim serwisie pracuje lub pracował.
Napisał mi też że jak bym sam mój TV zawiózł do Media Marktu i tam go zostawił to wtedy mógł bym sam nie odbierać tv i bronić się tym że usterki które zgłosiłem nie zostały naprawione.
 
Ostatnia edycja:

pietas

New member

Attachments

  • IMG_20181110_141000copy.jpg
    IMG_20181110_141000copy.jpg
    119,4 KB · Wyś: 37
Do góry