Powiem Wam jak to jest.
Zgłaszanie usterki jeśli się odbywa telefonicznie to wówczas przyjeżdża serwisant i ocenia wadę lub wcześniej możemy mu wysłać zdjęcie z widoczną np. poświatą. Serwisant był u mnie 2 dni temu i drugi raz wymienił matrycę choć jak przyjechał i chciał zrobić zdjęcie do dokumentacji to patrzy i nie widać tego co zgłaszałem mu wcześniej, dopiero zasłoniłem okna, włączyłem test clouding na yt i kazałem mu patrzeć pod kątem i dopiero wtedy zrobił zdjęcie i było ok. Skąd takie problemy robią? Ponieważ miał klienta który zgłaszał reklamację i wysłał im zdjęcie z Internetu z wadą i jak przyjechał serwisant to było wielkie zdziwienie. Jeśli serwisant uzna, że jest wada to zamawia matrycę jeśli potem nagle okazuje się, że nie ma wady to on ponosi koszty bo matrycę są ze Słowacji zamawiane.
Ze mną indywidualnie załatwił sprawę, bo wie, że pracuję w RTV EURO AGD i siedzę w temacie.
Odnośnie drugiej matrycy którą mi wymienił to już jest wszystko ok i świeci jak trzeba choć mam wrażenie razem z sąsiadem bo jemu też wymieniał tylko w mniejszym modelu 49ks8000, że te matryce są ciemniejsze i nie ma takiej ostrości jak pierwsza od nowości. Te metryce są odnawialne, reperowane w jakiś sposób i sam mi to serwisant przyznał a co najlepsze tylko do mojego modelu 55KS8000 występują dwa rodzaje matryc o czym wcześniej nie miałem pojęcia.
Ważne, że mi potwierdził i od niedawna Samsung daje 2 lata gwarancji na nową matrycę bo jak był pierwszy raz u mnie to mówił, że 3 miesiące i potem kontaktował się z centralą w Wawie dla potwierdzenia.
Zgłaszanie usterki jeśli się odbywa telefonicznie to wówczas przyjeżdża serwisant i ocenia wadę lub wcześniej możemy mu wysłać zdjęcie z widoczną np. poświatą. Serwisant był u mnie 2 dni temu i drugi raz wymienił matrycę choć jak przyjechał i chciał zrobić zdjęcie do dokumentacji to patrzy i nie widać tego co zgłaszałem mu wcześniej, dopiero zasłoniłem okna, włączyłem test clouding na yt i kazałem mu patrzeć pod kątem i dopiero wtedy zrobił zdjęcie i było ok. Skąd takie problemy robią? Ponieważ miał klienta który zgłaszał reklamację i wysłał im zdjęcie z Internetu z wadą i jak przyjechał serwisant to było wielkie zdziwienie. Jeśli serwisant uzna, że jest wada to zamawia matrycę jeśli potem nagle okazuje się, że nie ma wady to on ponosi koszty bo matrycę są ze Słowacji zamawiane.
Ze mną indywidualnie załatwił sprawę, bo wie, że pracuję w RTV EURO AGD i siedzę w temacie.
Odnośnie drugiej matrycy którą mi wymienił to już jest wszystko ok i świeci jak trzeba choć mam wrażenie razem z sąsiadem bo jemu też wymieniał tylko w mniejszym modelu 49ks8000, że te matryce są ciemniejsze i nie ma takiej ostrości jak pierwsza od nowości. Te metryce są odnawialne, reperowane w jakiś sposób i sam mi to serwisant przyznał a co najlepsze tylko do mojego modelu 55KS8000 występują dwa rodzaje matryc o czym wcześniej nie miałem pojęcia.
Ważne, że mi potwierdził i od niedawna Samsung daje 2 lata gwarancji na nową matrycę bo jak był pierwszy raz u mnie to mówił, że 3 miesiące i potem kontaktował się z centralą w Wawie dla potwierdzenia.
Ostatnia edycja: