Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

pablov7

Member
Dlaczego Ty tego wszystkiego nie łatwisz przez sklep?

Za pierwszym razem przez sklep u mnie załatwiałem z rękojmi ale jeśli matrycę są dostępne to w pierwszej kolejności Ci muszą wymienić bo taka jest kolejność.
Teraz już od razu zadzwoniłem do gościa żeby mi zamówił matrycę.
Jeśli trzeci raz będzie podobna sytuacja to zrobimy zwrot pieniędzy.
 

pietas

New member
Siemanko chłopaki ! :)

Chwilę czasu minęło , hehe no ale jak to ks, nigdy nie zawodzi hahaha ;)
Mam ten sam problem co wyżej podświetlanie na dolnej krawędzi matrycy , widoczne na jasnych tłach ... :/ i tak oryginalny panel był walnięty , po wymianie był panel z sub pixelem zielonym , panel został wymieniony na obecny który pada , była by to już 3 wymiana panelu o ile zaakceptują , no myślę ze problemów nie będą robić ... ?

Czy mogę zadąć zwrotu gotówki ??
Gwarancja do Grudnia
Posiadam Wszystkie dokumentacje z napraw

Pozdro
 
Ostatnia edycja:

pietas

New member

Attachments

  • usterka.jpg
    usterka.jpg
    110,7 KB · Wyś: 66

lukspeed

New member
Panowie mam prośbę, czy mógłby ktoś mi podpowiedzieć jak wypełnić druk rękojmi w media markt -chodzi mi o punkciki które trzeba skreślić np. zawiadomienie / reklamacja , niezgodność towaru/wady towaru itp
może ktoś ma jakiś skan takiego wypełnionego druku
Proszę o pomoc
 

pablov7

Member
Hejka , aha to tak wygląda sprawa , reklamował ktoś ostatnio 55 ?? Sa matryce ???

Pozdro !!!

Kolego na ostatnich stronach pisałem o dostępności matryc, w moim przypadku 55KS8000 i są dostępne.
Nie napisałeś który model.
Najlepiej zadzwonić do serwisu i podać nr seryjny, przez telefon Ci sprawdzą czy są na zamówienie.
 
Panowie jak wygląda sprawa składania reklamacji z tytułu rękojmi w MediaMarkt przez internet. W jaki sposób to zrobić?
Na jakiej stronie taką reklamacje się składa i co się tam wpisuje?
 

Kapusta7

Banned
Panowie jak wygląda sprawa składania reklamacji z tytułu rękojmi w MediaMarkt przez internet. W jaki sposób to zrobić?
Na jakiej stronie taką reklamacje się składa i co się tam wpisuje?
Wchodzisz w dział reklamacje, ściągasz plik reklamacja z tytułu rękojmi, wypełniasz, wysyłasz wraz z rachunkiem zakupu i zdjęciami wady na maila do Media Markt.Czekasz na telefon.
 

lukspeed

New member
Panowie Prośba
Jak ustawić tv(podświetlenie, jasności itp) lub jakie tło wybrać żeby uchwycić najlepiej wadę z tym podświetleniem na dole -przebijanie diod -bo gość był z serwisu i stwierdził że to za słabo widać i że to się mieści w normie :/ ręce mi opadły bo gwarancje mam do 26 listopada 2018 :/
 

ernet

Active member
Bez reklam
Panowie Prośba
Jak ustawić tv(podświetlenie, jasności itp) lub jakie tło wybrać żeby uchwycić najlepiej wadę z tym podświetleniem na dole -przebijanie diod -bo gość był z serwisu i stwierdził że to za słabo widać i że to się mieści w normie :/ ręce mi opadły bo gwarancje mam do 26 listopada 2018 :/

Wgraj na pendriva w .jpg czyste tablice ( jednolity kolor ) i wybierz, na którym najlepiej wady widać.
 
Panowie Prośba
Jak ustawić tv(podświetlenie, jasności itp) lub jakie tło wybrać żeby uchwycić najlepiej wadę z tym podświetleniem na dole -przebijanie diod -bo gość był z serwisu i stwierdził że to za słabo widać i że to się mieści w normie :/ ręce mi opadły bo gwarancje mam do 26 listopada 2018 :/
Z ciekawości jaki masz model i czy pytałeś o dostępność matrycy?

Mam ten sam problem tylko że gwarancję mam do końca roku i mam w wielu miejscach delikatne poświaty ale wydaje mi się że powie mi to samo co Tobie :(
Ktoś pisał tu o wydłużeniu gwarancji w samsungu za 500zl i chyba trzeba będzie tak to zrobić.
 
Ostatnia edycja:

pietas

New member
ło panowie , nie straszcie że świrują i robią problemy z tym podświetlaniem na dole ??? no pod koniec miesiąca też zgłaszam ...
lukspeed zrób jakąś fotkę jak u ciebie to wygląda
 
Ostatnia edycja:
Do góry