Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

pablov7

Member
Panowie powiedzcie mi proszę Ci którzy już mieli wymiany matryc u nas w kraju, dwa lata jest gwarancji czy w końcu 3 miesiące?
Dzwoniłem dziś do serwisu czy już przyjechały te matryce do mojego 55KS8000 i sąsiada 49KS8000 i jeszcze czekają, mają mi zadzwonić, natomiast teraz z innym panem rozmawiałem i zapytałem się o tą gwarancję to powiedział, że 3 miesiące dają choć w ogóle nie słyszał o tym, że dają 2 lata gwarancji dlatego powiedział, że zadzwoni do centrali i się zapyta.
No ja w tym momencie zgłupiałem
 

pablov7

Member
Temat wałkowany wielokrotnie. 2 lata gwarancji na nową matrycę. Przerabiane przezemnie 2-krotnie przez autoryzowany serwis Samsunga.

Rozumiem, ale powiedz mi jak trzeba to potwierdzić lub gdzie zgłosić bo dziś był u mnie i u sąsiada serwisant, wymienił matryce i wszystko ok (49KS8000 i 55KS8000), natomiast sam nie wiedział nadal jak jest z tą 2-letnią gwarancją bo twierdzi, że wie tylko o 3-miesięcznej.
Dostaliśmy od niego potwierdzenie wydruku dokonanej naprawy z serwisu autoryzowanego.
 

Rafal27b

New member
Nigdzie nie potwierdzasz, każda przeprowadzona naprawa jest odnotowana w historii Samsunga i przypisana do twojego nr. seryjnego urządzenia.
Jak się nazywa ten serwis, który wymienił Ci matrycę?
 

FoX88

New member
Rozumiem, ale powiedz mi jak trzeba to potwierdzić lub gdzie zgłosić bo dziś był u mnie i u sąsiada serwisant, wymienił matryce i wszystko ok (49KS8000 i 55KS8000), natomiast sam nie wiedział nadal jak jest z tą 2-letnią gwarancją bo twierdzi, że wie tylko o 3-miesięcznej.
Dostaliśmy od niego potwierdzenie wydruku dokonanej naprawy z serwisu autoryzowanego.

Cześć. U mnie serwisant też twierdził, że gwarancja na nową matrycę wynosi 3 miesiące. Napisałem na infolinię Samsunga z zapytaniem, pytałem również o możliwość sprawdzenia samemu historii naprawy ale niestety nie ma takiej możliwości.

1. "Szanowny Panie Rafale,
Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.
Rozumiem, że kontaktuje się Pan w sprawie warunków gwarancji.
Po wymianie matrycy, okres gwarancyjny na wymienioną część wynosi 2 lata."

2. Moja odpowiedź:
"Witam.

Czyli rozumiem, że jak matryca została wymieniona 16 sierpnia 2018 r., to gwarancja tej właśnie części telewizora jest przedłużona automatycznie do 16 sierpnia 2020 r.?

Czy ja jako klient i właściciel telewizora mogę w jakiś sposób na stronie Samsunga podejrzeć historię serwisu mojego telewizora po S/N?

Pozdrawiam."

3. Odpowiedź z ich strony:
"Szanowny Panie Rafale,
Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.
Mogę potwierdzić, że na matrycę, która została wymieniona w Pana telewizorze przysługuje 2 lata gwarancji.
Co do historii napraw, nie jest ona dostępna z poziomu strony internetowej.
"
 
Ostatnia edycja:

magiks33

Member
Cześć. U mnie serwisant też twierdził, że gwarancja na nową matrycę wynosi 3 miesiące. Napisałem na infolinię Samsunga z zapytaniem, pytałem również o możliwość sprawdzenia samemu historii naprawy ale niestety nie ma takiej możliwości.

1. "Szanowny Panie Rafale,
Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.
Rozumiem, że kontaktuje się Pan w sprawie warunków gwarancji.
Po wymianie matrycy, okres gwarancyjny na wymienioną część wynosi 2 lata."

2. Moja odpowiedź:
"Witam.

Czyli rozumiem, że jak matryca została wymieniona 16 sierpnia 2018 r., to gwarancja tej właśnie części telewizora jest przedłużona automatycznie do 16 sierpnia 2020 r.?

Czy ja jako klient i właściciel telewizora mogę w jakiś sposób na stronie Samsunga podejrzeć historię serwisu mojego telewizora po S/N?

Pozdrawiam."

3. Odpowiedź z ich strony:
"Szanowny Panie Rafale,
Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.
Mogę potwierdzić, że na matrycę, która została wymieniona w Pana telewizorze przysługuje 2 lata gwarancji.
Co do historii napraw, nie jest ona dostępna z poziomu strony internetowej.
"

czyli dwa lata i koniec dlatego zawsze zgłasza się na infolini samsungowi awarie:) :popcorn:
 

Intenso

Banned
czyli dwa lata i koniec dlatego zawsze zgłasza się na infolini samsungowi awarie:) :popcorn:
Tak się nie robi, zawsze się zgłasza reklamacje z tytułu rękojmi do sprzedawcy.
Przy drugiej reklamacji masz prawo nie zgodzić się na naprawę tylko rządasz zwrotu gotówki.

Jak zaczniesz zgłaszać do producenta, to będą Ci naprawiać do tej pory jak im się to znudzi lub nie będzie części. Dopiero wtedy zwrócą pieniądze.
 

pablov7

Member
Cześć.
11.10.2018 był u mnie serwisant samsunga i wymieniał matrycę w moim 55KS8000 i jak pamiętacie u sąsiada w 49KS8000
Patrzę teraz i zerknijcie na prawy górny róg, to nie jest stała poświata jak miało miejsce wcześniej tylko powiększa się jak jest więcej jasnej sceny.
Zdjęcie niżej, sorry, że bokiem ale nie chciało poprawnie wrzucić.
https://zapodaj.net/7263f7e1c77e0.jpg.html
Co proponujecie zrobić?
 

magiks33

Member
Cześć.
11.10.2018 był u mnie serwisant samsunga i wymieniał matrycę w moim 55KS8000 i jak pamiętacie u sąsiada w 49KS8000
Patrzę teraz i zerknijcie na prawy górny róg, to nie jest stała poświata jak miało miejsce wcześniej tylko powiększa się jak jest więcej jasnej sceny.
Zdjęcie niżej, sorry, że bokiem ale nie chciało poprawnie wrzucić.
https://zapodaj.net/7263f7e1c77e0.jpg.html
Co proponujecie zrobić?
rejklamacja !!!! szacun za szaraka pod tv :)
 

pablov7

Member
rejklamacja !!!! szacun za szaraka pod tv :)

Więc zgłoszę ponownie z tytułu rękojmi albo zadzwonię do serwisanta i ponownie wymienimy matrycę choć wolałbym szczerze zwrot gotówki.
Dzięki, szaraka odpalam jak ktoś przyjdzie i sobie chce z sentymentu przypomnieć stare czasy a po prawej stronie na pionowo stoi limitka PRO 2TB której było 1200 sztuk na Polskę i 50000 na świat :)
 

pablov7

Member
Jeśli ktoś ma KS8000 to proszę niech sprawdzi czy pod napisem świecącym Samsung na obudowie ma przyciski do włączenia menu bo za cholerę nie mogę sobie przypomnieć czy wcześniej były. Tak samo teraz jak jest wyłączony tv to teraz ledwie widać tą czerwoną diodę tak jak by była wyżej niż wcześniej. Mam wrażenie, że te matryce są coś kombinowane tak mi się wydaję.
 
Do góry