Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

FoX88 a jak jest teraz z gwarancją na nowa matrycę? Czy jest gwarancja na 2 lata na nową matrycę i jak coś w niej zacznie się sypać jest opcja odzyskania kasy czy niema takiej opcji?
 

Rafal27b

New member
We wtorek kontakt z serwisem Samsunga, dzisiaj dostałem telefon od serwisanta o dosłanie potrzebnych danych, czyli zdjęcie dowodu zakupu i usterki, która występuje, żeby nie musieli specjalnie się do mnie fatygować i po paru chwilach wiadomość, że części zostały zamówione i jak tylko u nich będą ustalimy termin naprawy u klienta w domu :)
Owe części to matryca do mojego modelu, także dostępność jest i raczej jeszcze będzie jakiś czas.

W skrócie ta sama dolegliwość co u kolegów w poprzednich postach, czyli prześwietlenie w kilku miejscach na dolnej części matrycy.
Model to 49ks7000, sprzęt mam 1,5 roku, a wada wyszła pare miesięcy wcześniej, ale jakoś mi nie przeszkadzało za bardzo, bo było to widoczne tylko na jasnych tłach, natomiast im bliżej końca gwarancji zauważyłem, że nasiliło się, także nie ma na co czekać zgłaszam i niech naprawiają ten *************** za spory hajs ;)
W załączniku fotka poglądowa jak to wygląda.
 

Attachments

  • IMG_0386.jpg
    IMG_0386.jpg
    368,8 KB · Wyś: 34
We wtorek kontakt z serwisem Samsunga, dzisiaj dostałem telefon od serwisanta o dosłanie potrzebnych danych, czyli zdjęcie dowodu zakupu i usterki, która występuje, żeby nie musieli specjalnie się do mnie fatygować i po paru chwilach wiadomość, że części zostały zamówione i jak tylko u nich będą ustalimy termin naprawy u klienta w domu :)
Owe części to matryca do mojego modelu, także dostępność jest i raczej jeszcze będzie jakiś czas.

W skrócie ta sama dolegliwość co u kolegów w poprzednich postach, czyli prześwietlenie w kilku miejscach na dolnej części matrycy.
Model to 49ks7000, sprzęt mam 1,5 roku, a wada wyszła pare miesięcy wcześniej, ale jakoś mi nie przeszkadzało za bardzo, bo było to widoczne tylko na jasnych tłach, natomiast im bliżej końca gwarancji zauważyłem, że nasiliło się, także nie ma na co czekać zgłaszam i niech naprawiają ten *************** za spory hajs ;)
W załączniku fotka poglądowa jak to wygląda.
Zapytaj serwisanta jak będzie jak wygląda sprawa gwarancji na TV po wymianie matrycy. Czy na nową matrycę jest 24 miesiące gwarancji czy tylko do końca gwarancji którą masz obecnie?



Już druga osoba która zgłasza 49cali. Ciekawe jak jest z dostępnością matryc do 55 cali?
 

FoX88

New member
Wydaje mi się, że do 55" też matryce powinny być dostępne. Zwłaszcza po tym tekście serwisanta, że spokojnie matryce do tego modelu są dostępne. Ogólnie to ja nie wiem jak to Samsung i Sklep rozegrał z Intenso, że dla niego matrycy nie było i doczekał się zwrotu całej kasy. :p

Zwłaszcza, że u niego 65", a ja dostałem wiadomość od innej osoby z 2 tyg. temu:
"czesc. ja mialem 65 ks 7000 ,w kwietniu na dole rowno z ramka zaczela mi swiecic 1 dioda za 2 tygodnie doszly kolejne 2 ,,zglosilem na gwaancje ,,,matryce sa dostepne,,moj egzemplarz zabrali w srode po poludniu a w czwartek mialem go z powrotem ,,dostajesz praktycznie nowy telewizor ,przekladaja tylko elektronike ,,,matryca we foli i obudowie z tym logo samsung cale we folii ,,,gwarancja 24 miesiace z tym ze nie dostajesz zadnego papieru na to tylko jest to zarejestrowane w samsungu na twoim koncie,,,,aha musisz najpierw zadzwonic na infolinie samsunga ,wyslac zdjecie defektu i oni umawiaja cie z najblizszym serwisem w okolicy,,,,ja dostalem matryce lepszej jakosci niz ta stara ,lepsze kolory,czern,kontrast"

No i właśnie, warto zwrócić uwagę, że przy wymianie matrycy nawet ramka jest nowa, z folią naklejoną, na dole ramka oraz po brzegach całość w folii, aż dziwnie to wygląda jak napis 'Samsung' na dole na środku ramki zaczął być widoczny, a ramka bez śladu kurzu, tak to już u mnie napis trochę był zdarty, a ramka zakurzona. :p

Mi serwisant powiedział, że na wymienioną część przysługuje dodatkowo 3-miesięczna gwarancja, czyli jak mam papiery do grudnia, to do tego na matrycę jeszcze 3 miesiące, tj. do marca.

Natomiast jest ten Samsung Guard też (przedłużona gwarancja producenta), 250 zł za rok i ja myślałem czy pod koniec gwarancji w grudniu nie zdecydować się na przedłużenie całości gwarancji o 2 lata, tj. za 500 zł do grudnia 2020 r.

inb4: Nie ma to nic wspólnego z ubezpieczycielami i firmami innymi, to dodatkowa gwarancja Samsunga na zapisach takich jak w książeczce gwarancyjnej / instrukcji Samsunga.

Pytałem co w sytuacji jak TV się zepsuje np. w 2020 r. na tej przedłużonej gwarancji, a matrycy już nie będzie - wtedy Samsung oferuje model tej samej klasy lub zwrot gotówki.

Prędko takiego telewizora znowu nie kupię, a u mnie TV chodzi naprawdę często, do tego służy często jako monitor, jak np. gram, a nie chce mi się na monitor przełączać żeby coś ogarnąć.

Nie uznaję zakupów na raty, tylko gotówka, a jak padnie ten TV zaraz po gwarancji to 4400 zł znowu nie ogarnę od tak, zwłaszcza, że nie bardzo jest teraz co w takiej kwocie kupić, trzeba szykować minimum 5500 zł na Sony 55" XF90 / QLEDa od Samsunga lub OLEDa B7, ale wtedy skończy się używanie TV jako monitora, bo wypalenie gotowe prędko może być skoro Samsungowe NU to taka klapa jak to Intenso ujął, to ten model odpada tak czy siak.
 
Ostatnia edycja:
No to jak to jest z tą gwarancją na nową matrycę? 3 miesiące czy 2 lata? Bo nic z tego nie wiem. Ja tam wolał bym gotówkę i coś innej firmy kupować bo samsung mnie wkurzył.
 

dziadek266

New member
Dzisiaj rozmawiałem z konsultantem Samsung Polska i powiedział, że jest 24 miesiące gwarancji na wymienioną część czyli np. matrycę.
Natomiast odpowiedź Samsung DE: 6 miesięcy, jak widać różnice są w zależności od rynku.
 

ernet

Active member
Bez reklam
Z tego co pamiętam, to mój ks7000 śmigał na 5Ghz

Dziękuję Panowie za odpowiedzi. Pytałem, bo...mam internet-światłowód /300Mb, Router 3 metry od telewizora. Podczas oglądania Netflix'a ( czasami ) są problemy z jakością obrazu. I zastanawiam się, o co chodzi. PS. Na kompie prędkość 300 Mb.
 

ernet

Active member
Bez reklam
Nie mogę już edytować swojego wpisu, więc dopiszę. Fakty: Router ( Dual Band- światłowód 300Mb ) powieszony w pionie w odległości 3m ( bez przeszkód -ścian, drzwi ) od Routera . Włączone pasma , to Wi-Fi 2,4 GHz i 5 GHz . Oglądanie np. Youtube HD czy Netflixa HD - niemożliwe. Co ciekawe Laptop podłączony do tej samej sieci Wi-Fi śmiga na Youtube 4K bez najmniejszych problemów, nawet w odległości 5-6m od Routera !

I teraz pytanie: czy karta sieciowa ( moduł Wi-Fi ) w serii KS jest taka słaba/tragiczna czy coś jest u mnie nie w porządku. Jakie Wy macie doświadczenia w tej kwestii ?
 
Ostatnia edycja:

Intenso

Banned
Coś u Ciebie jest nie tak.
Jak miałem KS7000 yotube się w ogóle nie zacinało a miałem internet 30 Mb.
Co z tego ze mam internet światłowod 300 Mb jak karta w tv jest w standardzie N ale do 150 Mb, bo realnie daje nam trochęponad 50 Mb.
 

Kasio

Member
Nie mogę już edytować swojego wpisu, więc dopiszę. Fakty: Router ( Dual Band- światłowód 300Mb ) powieszony w pionie w odległości 3m ( bez przeszkód -ścian, drzwi ) od Routera . Włączone pasma , to Wi-Fi 2,4 GHz i 5 GHz . Oglądanie np. Youtube HD czy Netflixa HD - niemożliwe. Co ciekawe Laptop podłączony do tej samej sieci Wi-Fi śmiga na Youtube 4K bez najmniejszych problemów, nawet w odległości 5-6m od Routera !

I teraz pytanie: czy karta sieciowa ( moduł Wi-Fi ) w serii KS jest taka słaba/tragiczna czy coś jest u mnie nie w porządku. Jakie Wy macie doświadczenia w tej kwestii ?


Ja mam router Connect Box (UPC) 30cm pod Tv ,ale jestem tego zdania że nic nie zastąpi kabla i dlatego tv mam podłączony na kablu,jest jeden minus, karta ethernet w tych modelach to max transfer 100Mbit/s ,chociaż do puki 8K nie będzie już standardem to taki transfer wystarcza bez problemu,poza tym Tv ( KS9000) i tak ograniczenie bitrate do 80Mbit dla HVEC,trochę to się ma ni jak do internetu ale niech będzie taka ciekawostka.Spróbuj na routerze przydzielić stały adres IP dla tv,zmień tryb dla 5Ghz na 802.11n/ac ,zakres kanałów dla 5GHz ustaw 20/40/80 MHz,wyłącz tymczasowo siec 2.4GHz,dodaj tv do serwera DHCP i sprawdz.....
 

Kasio

Member
EDIT:
Edycja nie działa.

Zrobiłem testy i tak:
Na kablu max: 80Mbit/s i tak zazwyczaj się trzyma transfer.
Wi-Fi ,router 30 cm pod Tv, 5GHz tryb n/ac max transfer: 56Mbit/s średnio transfer na poziomie 30-40Mbit/s
Tv KS 9000 ,ale to nie ma większego znaczenia bo przypuszczam że pakuja do wszystkich modeli takie same karty Ethernet/Wi-Fi.
Tag że jak pisałem wcześniej, tylko kabel :D
 

ernet

Active member
Bez reklam
@Kasio. Bardzo ciekawe informacje napisałeś. Ograniczenia TV w tak wysokich modelach są żenujące ( chociaż, jak napisałeś taką samą kartę pakują do wszystkich ). Masz rację- podłączę TV kablem, choć to trochę roboty ale efekt będzie konkretny i nie będę się wkurzał ;-).
PS. Jestem bardzo ciekawy, czy lepsza karta Ethernet/Wi-Fi będzie lepsza w nowych modelach TV 2018 serii Q9F
 
Do góry