Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

ernet

Active member
Bez reklam
Wszędzie 300Mb. Na Tv zaledwie max.30Mb

Postaram się sprawdzić i napisze jaki transfer jest w Q9

Byłoby super, zaczynam myśleć o kupnie tego TV.

Jeszcze w ramach uzupełnienia.. przetestowałem prędkość "internetu" po WiFi programem Speedtest :2 laptopy i 2 komórki w tym samym miejscu czyli obok telewizora. Na wszystkich 4 urządzeniach bez trudu uzyskałem prędkość "download" około 300 Mb/s. Po włączeniu w TV przeglądarki internetowej i strony Speedtest prędkość "download" to zaledwie około 28 Mb/s (sic! ). I stąd moje podejrzenia,że karta sieciowa w moim TV ( KS 8000 ), to tragedia !
 
Ostatnia edycja:

ernet

Active member
Bez reklam
Do filmów w jakości 4 K a wkrótce może i do 8 K.

Dokładnie tak. Dodatkowo, aby nie czekać zbyt długo na "zbuferowanie się" filmu z np. Youtube ( przełączenie jakości na 1080p trwa moment )czy Netflixa czy innych portali filmowych. Pomijam szybkość otwierania stron internetowych w TV ( nie używam, do tego są komputery IMO ) czy innych aplikacji w TV. Im wyższa prędkość internetu, tym szybsze działanie wyżej opisanych ( i nie tylko ) aplikacji. Właściwie: wszystkich aplikacji "potrzebujących " dostęp do Neta.
 
Ostatnia edycja:

Kasio

Member
Chciałem jeszcze przekierować połączenie przez laptopa (Win10) żeby dokładniej przeanalizować połączenie,pakiety,etc.., ale okazało się że M$ znowu coś zwalił ,i ni cholerę... win uparty jak osioł,na forum M$ setki tematów z tym problemem i nikt nie wie dlaczego nie można utworzyć Hotspot'a mobilnego.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Modele 8K wkrótce w sprzedaży i marketing też pójdzie w tym kierunku.
Technologia 8K potrzebuje mocniejszego przesyłu.
 

FoX88

New member
Postaram się też dopytać dokładnie o tą gwarancję jak przyjadą po weekendzie na wymianę matrycy :D

Dopytywałeś serwisanta o tę gwarancję przy wymianie? 24msc faktycznie czy 3msc tak jak mi mówił?

Zadzwonię pewnie i tak na infolinię dopytać, ale na razie się z tym nie śpieszy bo nawet ta bazowa 2-letnia gwarancja od momentu zakupu u mnie do połowy grudnia trwa.

Nie wiem co myśleć o Samsungu i tym modelu generalnie, bo mam dwa przemyślenia:
1. Nie jestem zadowolony z tego, że matryca po 1.5 roku użytkowania ok. 5h dziennie wywaliła podświetlenie na dole. Z drugiej strony matryce Samsungowe VA idą też do innych producentów więc teoretycznie ten sam problem może wystąpić np. w Philipsie z QD na matrycy Samsunga.

2. Ta wymieniona matryca na moje oko jest sporo lepsza od poprzedniej, którą miałem. Po pierwsze nie mam żadnego bad pixela jak wcześniej, czerń jest nieco głębsza, a biel nawet bez kalibracji ma mniej przebarwień niż poprzednia matryca po profesjonalnej kalibracji Macieja K. Oprócz matrycy nowa jest też ramka na dole i ramki po bokach i na górze. Tak naprawdę ze starego TV zostaje tylko tylna obudowa i elektronika. Miałem swego rodzaju przyjemność odrywając te folie z ramek, trochę jak przy nowym TV.
 
Ostatnia edycja:

Intenso

Banned
Panowie ja miałem raz wymieniana matrycę po 9 miesiącach od zakupu tv.
Po czterech miesiącach od pierwszej wymiany zwrócono mi pieniądze, rachunek jest prosty, gdyby gwarancja była trzy miesiące, miałbym dalej KS z padającym podświetleniem.
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Polecam poczytać warunki gwarancji własnego sprzętu :) Każda "kluczowa"/"ważna"/"istotna" wymieniona część objęta jest nową 2 letnią gwarancją.
 

lemon 1971

New member
Na nową matrycę nie ma dodatkowych 2 lat gwarancji.
jest 2 lata gwarancji,,,wymienialem w kwetniu matryce 65 ks 7000 ,,,po wymianie matrycy nie dostaje sie zadnego papieru,,,gwarancja jest na koncie wlasciciela telewizora na zalozonym koncie samsunga,,,dodatkowo ,dzwonilem do siedziby samsunga i konsultant potwierdzil ,,2 lata gwarancji od daty wymiany ,,,,
 

FoX88

New member
po wymianie matrycy nie dostaje sie zadnego papieru,,,gwarancja jest na koncie wlasciciela telewizora na zalozonym koncie samsunga

A samemu można podejrzeć to konto i historię związaną z danym TV po S/N?
Też nie dostałem żadnego potwierdzenia wymiany ani nic innego od serwisanta.

Konto na stronie Samsunga (Samsung Account) mam, ale w sumie chyba ono nie jest powiązane nawet z modelem TV moim i nie widzę opcji dodania.
 
Do góry