Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

pebe86

Member
Bez reklam
Jak to ma być zakup na lata to zdecydowanie lepiej już się szarpnąć, dołożyć trochę i brać 55'.
To w mojej ocenie minimalna wielkość zapewniająca względnie komfortowe oglądanie w salonie...
 

Herus

Member
Kiedyś ludziom starczało 21' CRT :) później 32' itd.... nie no jasne ze na lata (tylko tak samo mogę mówić o kuchni, łazience itd. :D
 

pebe86

Member
Bez reklam
Słuchajcie mam pytanie czysto teoretyczne.
Składałem reklamację na mój tv z tytułu rękojmi do Media Markt (zepsuł się całkowicie, nie chciał się włączyć) w dniu 4.05, żądając wymiany na nowy lub zwrot środków. Kilka dni później był serwis i zabrał telewizor.
Telewizor odebrałem osobiście z serwisu w dniu 18.05, miał wymienioną płytę główną.
Odpowiedź na reklamację z MM dostałem jednak dopiero dzisiaj (mailowo).

I teraz czysto teoretycznie- co jest wiążące? Odbiór telewizora z serwisu (w ciągu tych 2 tyg), czy odpowiedź na moją reklamację, która nastąpiła dopiero po 16 dniach? Czy teoretycznie mógłbym od MM żądać odstąpienia od umowy?
W swoim piśmie zażądałem wymiany na nowy, wolny od wad lub zwrot pieniędzy. Telewizor został naprawiony, nie był wymieniany.
 

strazakp

Banned
A czy jak skaldales reklamacje do MAM to oddawałem im ten TV czy do serwisu?
Jeżeli oddawałem do MM to po co sam odbierałem z serwisu???!!!!!
Ja też oddawałem tvjako rękojmia ale do Eurortvagd rzadajac zwrotu kasy lub nowy TV. Sklep wysłał tv do serwisu a po 11dniach dostałem info ze sklepu że mogę przyjechać po kasę...i tak zrobiłem :)
Jak oddajesz sprzęt do sklepu z tytułu reklamacji rękojmi to zostaw całą procedurę właśnie im. Oni mają 14dni za załatwienie sprawy i trzeba zawsze czekać.
Zadzwoń do miejskiego rzecznika praw konsumenta. Oni odpowiedzą ci na pytania w tej sprawie.
 

Kasio

Member
Nie zgodzę się, na Horizon masz dostęp do nagrań (ze smart menu), przewodnika (ze smart menu), nawet PIN wpiszesz jak masz kontrolę rodzicielską. Ten pilot jest super, nie pamiętam kiedy ostatnio widziałem oryginalny ;) Jedynie nie wyłącza mi TV horizona:(

no.. o tym pisałem,to są podstawowe funkcje.


Może ktoś sprawdzić czy na dekoderze UPC Horizon i połączeniu z tym TV w 1920x1080, odświeżanie 60Hz (opcja Rozdzielczość TV) też ma mini ścięcia obrazu?
W trybie 1080p, który ma odświeżanie 50Hz, problemu nie ma.

To samo na KS9000,czasami zacina.Opcja "Rozdzielczość TV" jest niedopracowana,miała być poprawiona w nowej wersji softu (wg. info jakie otrzymałem od UPC ) ale chyba nic z tego...
 

hitokuineko

New member
Kiedyś ludziom starczało 21' CRT :) później 32' itd.... nie no jasne ze na lata (tylko tak samo mogę mówić o kuchni, łazience itd. :D

Uważam, że przy 4K nie ma pojęcia zbyt duży telewizor. jestem 3,5 do 4 metrów od tv i przy 65 calach uważam, że kolejnych kilka cali by zupełnie nie zaszkodziło.
 

hitokuineko

New member
no.. o tym pisałem,to są podstawowe funkcje.




To samo na KS9000,czasami zacina.Opcja "Rozdzielczość TV" jest niedopracowana,miała być poprawiona w nowej wersji softu (wg. info jakie otrzymałem od UPC ) ale chyba nic z tego...

w ogóle mam wrażenie, że w tym trybie każdy obraz jest jakby kręcony zwykłą kamerą. I faktycznie co jakiś czas jakby jakieś drobne przycięcie :)
 

hitokuineko

New member
no.. o tym pisałem,to są podstawowe funkcje.

A co byś chciał. Odkryłem że jak chcesz wejść w ustawienia, albo w aplikacje to jak klikasz w przewodnik (nagrania itp). Czyli nie ma nic, czego nie zrobisz tym małym sprytnym pilotem.
A jak jest to napisz, może uda się znaleźć rozwiązanie. Opisy filmów da się ogarnąć, nagrania itepe.
 

Kasio

Member
w ogóle mam wrażenie, że w tym trybie każdy obraz jest jakby kręcony zwykłą kamerą. I faktycznie co jakiś czas jakby jakieś drobne przycięcie :)

Tu należy się mała poprawka nie 1920x1080 60Hz tylko 1920x1080 60p (fps) ,60 Hz to sygnał NTSC ,u mnie obraz prócz chwilowych klatkowań jest normalny.
 

Graco_32

New member
Mam prośbę czy użytkownicy którzy maj np nc plus mogą sprawdzić na kanałach nat geo ( wszystkich) czy występują u was szarpniecia obrazem? Problem opisany jest tu https://eu.community.samsung.com/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/pl-tv/page/3/thread-id/227

I tu Problem z Nat Geo HD i Nat Geo People HD - Problemy - Forum SAT Kurier. Mnie niestety też to dotyczy.

Wyłącz całkowicie Auto Motion Plus i wtedy tego nie będzie
Ja mam to na MediaBoxie na różnych kanałach i po wyłączeniu AutoMotionPlus obraz nie przycina (kosztem jednak rozmycia w szybkich scenach)
Inne ustawienia czy to Auto czy to obojętnie jakie Użytkownika nic nie dają
I nie są to, jak to ktoś dużo wcześniej napisał, zacięcia typowe dla instalacji sat., która u mnie jest ustawiona idealnie (tylko po co w tv za ponad 8 tys. układ który trzeba wyłączać żeby było dobrze? - ostatni Samsung w moim życiu...)
Pozdrawiam
 

andrzeej

Member
Tak wiem ze wyłączenie tego pomaga trochęe obraz jak dla mnie klatkuje. W starym tv samsung f6500 tego nie ma ten sam dekoder. Kurde...
 

Graco_32

New member
Tak wiem ze wyłączenie tego pomaga trochęe obraz jak dla mnie klatkuje. W starym tv samsung f6500 tego nie ma ten sam dekoder. Kurde...

Ma być w tym tygodniu aktualizacja MediaBoxa - może coś pomoże
Chociaż na YT czy HBOGO z samego tv też przycina więc to może nie być wina dekodera i nie softu tv, który był już wiele razy poprawiany
Po prostu ten tv to niewypał za niemałą kasę (ten AutoMotionPlus chyba nie był w nim za darmo?)
 

pietas

New member
:(

hej ,jak to nie jest kolorowa poświata to już chyba z tym zostaniesz ...:( bo jak to clouding to nie podlega gwarancji:(
 

Paw3los

New member
Moi drodzy. Kłania się technologia wykonania matrycy. 120Hz niestety będzie szarpać, bo dorabia sobie klatki. Na 50Hz też są szarpnięcia, ale nie rzucają się tak w oczy. Znane z autopsji.
 
Do góry