Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

pietas

New member
...

odcień jakby lekko niebieskawy..w tym mijescu nie jest taki śliski jak tam gdzie go nie glancowałem..mogłem uszkodzić powierzchnię matrycy?Jak mówiłem czysciłęm delikatnie ale może za bardzo w jednym miejscu..


nie pękaj nie uszkodziłeś , ten tv się ciężko czyści własnie zostają takie niebieskie zamazie widoczne pod światło , pisał ktoś parę postów temu jaki środek kupił i nie zostawia smug , taki żel, poszukaj ...
ja też się na pierwszej matrycy przestraszyłem :) , oczywiście tv musi być zimny jak czyścisz środkami co odparowują , jak masz coś do czyszczenia to zrób tak wyłącz tv z sieci , otwórz okno w pokoju gdzie jest tv poczekaj z 20 min zęby w pokoju tez się chłodniej zrobiło i działaj przy otwartym oknie wtedy płyn tak szybko nie paruje i doprowadzisz panel do ładu
 

FoX88

New member
Ktoś z was kupował ks7000 w euro rtv agd i czy nie robią oni problemu ze zwrotem tv?

Robią problemy niezależnie od telewizora, najprościej mówiąc przy zakupie na miejscu łącznie z rezerwacją przez internet i odbiorem w sklepie (tak, to tylko rezerwacja, a zakup na miejscu) nie ma zwrotów.
Zwrot jedynie 14 dni przy zakupie przez internet, bo tego prawnie nie przeskoczą. Na miejscu kupując nie licz na zwrot.

Mają akcje 30 dni na zwrot, ale przeczytaj warunki. Przedmiot nie może być w ogóle używany i musi być oryginalnie zapakowany.

Jest sporo w necie o Euro.
 

Davide

Member
Mi kiedyś w euro nie chcieli przyjąć sprzętu to powiedziałem,że odstępuje w takim razie od kredytu a konsole sponsorują mi w takiej kwestii oni...Zadziałało....Lecz nie wiem na jakich to jest zasadach dokładnie....A co do Saturna:) trzeci telewizor będzie u mnie w przeciągu dwóch tygodni i powiedzieli do zobaczenia jakby coś się z tym również działo
 

pietas

New member
:((((

Robią problemy niezależnie od telewizora, najprościej mówiąc przy zakupie na miejscu łącznie z rezerwacją przez internet i odbiorem w sklepie (tak, to tylko rezerwacja, a zakup na miejscu) nie ma zwrotów.
Zwrot jedynie 14 dni przy zakupie przez internet, bo tego prawnie nie przeskoczą. Na miejscu kupując nie licz na zwrot.

Mają akcje 30 dni na zwrot, ale przeczytaj warunki. Przedmiot nie może być w ogóle używany i musi być oryginalnie zapakowany.

Jest sporo w necie o Euro.


Potwierdzam... ja podciągnąłem zwrot własnie pod ta promocje 30 dni na zwrot ... folie były nie odklejone itd... ale i tak musiałem dobrze się dogadać z kierownikiem...
 

adijar88

New member
Chryste Panie, to jedyne słowa które cisną mi się na usta po przeczytaniu kilku dziesięciu stron, przez całość nie dam rady przebrnąć. Miałem kupować ks 7000 ale chyba sobie daruje bo nie mam czasu na zabawy w żadne reklamację i zwroty. Tylko jedna sprawa mnie interesuje, powiedzcie mi proszę czy te wszystkie problemy tyczą się wszystkich rozmiarów? Bo ja chciałem kupić 49" a o tej wielkości mało piszecie. Pozdrawiam
 

fausto1

New member
Bez reklam
Chryste Panie, to jedyne słowa które cisną mi się na usta po przeczytaniu kilku dziesięciu stron, przez całość nie dam rady przebrnąć. Miałem kupować ks 7000 ale chyba sobie daruje bo nie mam czasu na zabawy w żadne reklamację i zwroty. Tylko jedna sprawa mnie interesuje, powiedzcie mi proszę czy te wszystkie problemy tyczą się wszystkich rozmiarów? Bo ja chciałem kupić 49" a o tej wielkości mało piszecie. Pozdrawiam
Proponuję kupić i nie czytać tych wywodów niektórych co odwoza tv do sklepu bo ma clouding. Ja mam swój 65 calowy i zero problemów. Raz wymienia matryca bo znalazłem defekt w samym rogu ekranu. Z dnia na dzień naprawione.

Wysłane z mojego SM-G928C przy użyciu Tapatalka
 

Davide

Member
A co mieli zrobic skoro juz znalezli ten clouding ?

Moim zdaniem wymienic na drugi.Ja jutro dostane juz trzeci telewizor.Mam nadzieje ze bedzie dobry poniewaz jest to naprawde bardzo dobry telewizor.I nie chce naprawde innego.Polecam go kazdemu a jak sie komus cos przytrafi jak mi to wymieniac po prostu do skutku:) Sadze ze lepiej wymienic caly tv na nowy niz sama matryce - nie zawsze moga zrobic to dokladnie
 

FoX88

New member
Niektórzy to chyba zapomnieli, że clouding nie jest typowy dla Samsunga KS, a dla wszystkich LCD LED i zależy bardzo od sztuki. Można trafić sztukę praktycznie z niewidocznym cloudingiem, a można nawet w najdroższych modelach dostać nie najlepszy TV pod tym względem. Także nie ma co też zrzucać wszystkiego na KSa.

Natomiast to prawda, że trzeba sprawdzić bad pixele, bo wiele sztuk ma przynajmniej jednego, a zdarzają się takie z kilkoma, no i sprawdzić czy ramka odstaje.

Ktoś pytał o 49". Ja mam 49" od grudnia 2016 r. Ramka nie odstaje, mam 1 bad pixele od zakupu z lewej strony prawie przy ramce i olałem wymianę, bo jestem bardzo zadowolony właśnie pod kątem cloudingu, bandingu i innych nieprzyjemnych cech, które mogą LCD LEDa spotkać.

Z ramką nie miałem problemu, czy kiedyś się to zmieni? Nie mam pojęcia, jakby nie patrzeć jest to już 3.5 miesiąca od zakupu. Zastanawiałem się czy brać KSa przed premierą nowych TV czy czekać na QLEDa i dobrze, że nie poczekałem.

Chociaż jakbym miał brać Tv z 2017 r. to w stronę Sony bym szedł, bo Ci w końcu poszli po rozum do głowy w przeciwieństwie do Samsunga z QLEDami na ten rok.
 

Kasio

Member
Ma ktoś sprawdzone ustawienia opcji "Auto Motion Plus" -użytkownik ,tak żeby obraz był jak to ktoś niedawno napisał jak "Teatr TV" a ja lubię teatr :D ,w opcji "Auto" wygląda to dobrze,ale czy można jeszcze coś bardziej podkręcić ? :
-Redukcja rozmycia:
-Redukcja drgań:
-Wyraźny ruch (Led):
 

ernet

Active member
Bez reklam
Proponuję kupić i nie czytać tych wywodów niektórych co odwoza tv do sklepu bo ma clouding. Ja mam swój 65 calowy i zero problemów. Raz wymienia matryca bo znalazłem defekt w samym rogu ekranu. Z dnia na dzień naprawione.

Wysłane z mojego SM-G928C przy użyciu Tapatalka

Dokładnie tak !
 

Davide

Member
W Szczecinie wymiana jest najlepszym wyborem ponieważ mineły dwa tygodnie odkad serwis w Szczecinie nie odpowiedziałem na żadnego z moich maili,a bylo ich 5.Mysle tez ze wymiana calego telewizora na nowy jest lepszym rozwiazaniem niz wymiana matrycy w serwisie - nie wiadomo czy zrobia to w 100% dobrze.Ja powiem tak dostałem dzis trzeci telewizor,a stary zabrali.Byłem bardzo zdziwiony,gdy go wyjąłem.Był pięknie oklejony przeróżnymi foliami,nie tak jak poprzednie dwa te same telewizory niby wszystko tak samo,ale nie tak szczelnie i dokladnie...Włączyłem telewizor i okazało się,że muszę sparować pilot...W poprzednich dwóch też nie musiałem tego robić.Potem zauważyłem,że nie jest wgrane najnowsze oprogramowanie....Telewizor zawiesiłem na ścianie nie ma żadnych dziwnych rzeczy na rogach telewizora,nie ma cloudingu,pixeli zobaczymy jak dalej.... Ale patrzac na to jak byl zapakowany,ze pilot nie byl sparowany,ze oprogramowanie bylo nie najnowsze zaczalem sie zastanawiać czy dopiero teraz nie dostalem naprawde nowego fabrycznie telewizora a tamte nie byly odnowione po wymianie matrycy dopuszczone znow do sprzedaży....ALe to tylko moje domyślenia.

P.S Pewnie dali mi juz dobry bo wiedzieli,że wrócę :) Pozdrawiam wszystkich i osobiście mimo tych wpadek zachęcam wszystkich do zakupu ponieważ według mnie w tej cenie to najlepszy telewizor jaki mozna kupić.
 

lobos

New member
Bez reklam
Oby ten egzemplarz był już ok, bo szkoda czasu i nerwów na te ciągłe wymiany.
P.s. Szkoda, że nie zrobiłeś foty zaraz po wyjęciu z pudła.
Jak miał te wszystkie naklejki itd.
Mogłoby to pomóc innym przy zakupie.
Jak nie byłoby kompletu naklejek to znaczy, że TV nie jest nówka sztuka.
Do menu serwisowego wchodziłeś, żeby sprawdzić licznik?
 

Davide

Member
Do menu serwisowego w kazdym tv wchodzilem i czas pracy matrycy pokazywal 0...no ale jakby wymienili matryce i sprzedawali odnowiony jako nowy to zawsze pokaze zero....Powiem tak mimo folii na calej ramce,mimo pieknie oklejonego tylu...Byly tasmy jakby trzymajace ramke z tylem telewizora bylo ich chyba z 5,6 we wczesniejszych tewizorach tego np nie mialem...Mialem sama folie naklejona na tyle oraz tylko na ramkach.Zadnych tasiemek nie bylo...Do tego ten bialy worek zalozony na tv...Nie bym caly jako calosc...tylko jakby dwie warstwy byly klejone (przod i tyl) i bardzo latwo bylo rozdzielic ta tylnia bym sobie najpierw zamontowal wieszak od przedniej ktora sciagnalem dopiero wtedy kiedy powiesilem tv na scianie...Aaaa i ten worek tez byl mega inny jakby z innego materiału,kolor mial lekko ciemniejszy i byl wedlug mnie z lepszej jakosci tworzywa... wiec po tym zaczalem kminic ze ten jest Samsungowski a tamte mogly byc Chińskimi zamiennikami prosto z serwisu
 
Do góry