Samsung PS42C450 - opinie

mordimer

New member
witam

na stronce samsunga jest juz nowy upgrade (16.09.2010)

1. Title
2010 Model Firmware
2. Applicable Model
PS**C4, 5 Series
3. Carrier or Corporate Customer
Open Market
4. Description
T-TDT5DEUC-1021.0
. Watching ''picture'' on media play error with new s/w of I-phone/I-pad.
 

vortexx

Member
no własnie wczoraj miałem przyjemnośc sprawdzić format avi i jest faktycznie jak dvd ( z odległości 3-4 m)

a czy jest możliwość odtwarzania rmvb, bo u mnie na usb nie widzi tego formatu?

czy jedyne wyjście to zmiana specjalnym programem rmvb na avi?



Użyj darmowego programu Any Video Converter lub Format Factory-obydwa dostępne na Dobre programy.pl:)
 

truman23

New member
nowy upgrade

witam

na stronce samsunga jest juz nowy upgrade (16.09.2010)

1. Title
2010 Model Firmware
2. Applicable Model
PS**C4, 5 Series
3. Carrier or Corporate Customer
Open Market
4. Description
T-TDT5DEUC-1021.0
. Watching ''picture'' on media play error with new s/w of I-phone/I-pad.



czy wie ktoś czym sie różni od poprzedniego?
 

Fang

New member
Witam,

Wgrałem najnowszy firmware xx21 ze strony samsunga i mam problem z odtwarzaniem mkv to znaczy sypie się codec... pojawiają się piksele i sypią się kolory np. różowe niebo!

Niestety nie zrobiłem backupu wcześniejszej wersji :-( używałem xx18, czy ktoś może mi udostepnić wcześniejszy firmware, ew. podzielić sie ze mną spostrzeżaniami po instalacji nowego?

Będę bardzo wdzięczny!
 

7dziadek

New member
Koledzy !!!

Miałem juz zamówić Panasa P42x20e ale coś mie powstrzymuje :hmm:

może mi ktoś odpowie :

1. jaka jest różnica pomiędzy PS42C450 a B450 i B451 ?
2. który z nich jest nowszy ?
3. czy odbicia 'lustro' w tym PS42C450 jest większe niż w Panasoniku P42x20e ?
4. jak spisuje się podłączenie laptopa po D-SUB ?
5. co to znaczy 600Hz Subfield Motion ?
6. jak sprawdza się w nich ilość godzin ..... tak jak w Panasie ? [[chodzi mi o Menu serwisowe]]

będę wdzięczny za kilka wypowiedzi na te pytania

pozdr.
 
Ostatnia edycja:

7dziadek

New member
Witam,

Wgrałem najnowszy firmware xx21 ze strony samsunga i mam problem z odtwarzaniem mkv to znaczy sypie się codec... pojawiają się piksele i sypią się kolory np. różowe niebo!

Niestety nie zrobiłem backupu wcześniejszej wersji :-( używałem xx18, czy ktoś może mi udostepnić wcześniejszy firmware, ew. podzielić sie ze mną spostrzeżaniami po instalacji nowego?

Będę bardzo wdzięczny!


spróbuj z tąd
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service


MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
 

petro32

New member
mialem identyczny problem, ale z telewizorem LCD. Po podlaczeniu dekodera SD slychac bylo buczenie nawet jak sie sciszylo dzwiek. Przyczyna w moim przypadku to stara instalacja elektryczna :( Kablowka zaianstalowala( za friko) taki specjalny dławik czy cus i wszystko jest teraz OK.
 

Fang

New member
Dzwoniłem do Samsunga i mi powiedzieli że nie da się cofnąć wersji firmware ale niby sprawdzą czy ten problem u nich występują i jesli tak to poprawią firmware. Czy ktoś z Was ma taki problem?
 

doomel

New member
Witam,
Mam ten sam problem z firmware (16 września). Po aktualizacji Media Play nie czyta napisów w formacie txt tylko srt. Dodatkowo jak przewijam film to napisy rozjeżdzają sie z obrazem (gubi się synchronizacja). Oczywiście napisałem do Samsunga a on na to:
" W imieniu firmy Samsung Electronics
Polska Sp. z o.o. serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:
Nie ma możliwości powrócenia do wersji poprzedniej (firmware). Pana problem został
wysłany do odpowiedniego działu. Jeśli będzie to możliwe poprawione to
będzie w kolejnych wersjach firmware’u. "

Pozostaje tylko czekać i nękać samsunga mailami i telefonami. Może naprawią oprogramowanie. Osobiście uważam, że jeżeli ktoś nie zaktualizował jeszcze swojego obecnego firmware do najnowszej wrzesniowej wersji, lepiej niech się wstrzyma.:twisted:
 

Mesiash

New member
Może wrzuć tu namiary na Samsung Polska - niech każdy pisze w tej sprawie. Im więcej zgłoszeń, tym większa szansa, że to naprawię. Też zaktualizowałem soft :(
 

doomel

New member
Może wrzuć tu namiary na Samsung Polska - niech każdy pisze w tej sprawie. Im więcej zgłoszeń, tym większa szansa, że to naprawię. Też zaktualizowałem soft :(

Jasne !!! Problem polega na tym ze mam za malo postów żeby coś zalinkować, a nie chce spamować.
Wystarczy wejść na samsung.com dalej wsparcie/kontakt z nami/wparcie produktów/email i tam należy pisać :)
 

Fang

New member
Panawie, skoro jest opcja zrobienia backupu firmwaru przed wgraniem (którego bardzo żałuję że nie zrobiłem!) tzn. że da się przywrócić z kopi bezpieczeństwa. Skoro nie można zrobić downgradu to może ktoś, ktoś nie zaktualizował, może nam zrobić backup ze swojego TV?
 

doomel

New member
Panawie, skoro jest opcja zrobienia backupu firmwaru przed wgraniem (którego bardzo żałuję że nie zrobiłem!) tzn. że da się przywrócić z kopi bezpieczeństwa. Skoro nie można zrobić downgradu to może ktoś, ktoś nie zaktualizował, może nam zrobić backup ze swojego TV?

Hmm, tylko że w TV nie ma możliwości wykonania manualnie backupu firmware do wcześniejszej wersji (przynajmniej nie udało mi sie znaleźć takiej możliwości). Wogóle dziwne jest to, że po aktualizacji firmware opcja oprogramowanie alternatywne jest wyszarzona. Czyżby Samsung specjalnie popsuł nasze telewizory ?
 

Fang

New member
Infolinia dla Klientów:
tel.: 0 801-172-678 lub 0 801 1Samsung*
Infolinia dedykowana dla telefonów komórkowych:
tel.: 0 801 672 786 (0-801-MSamsung) lub +48 22 607-93-33**
Infolinia dla Klientów biznesowych***:
tel.: 0 801 B2B Samsung lub 0 801-222-726*
Godziny pracy Infolinii:
Poniedziałek - Piątek, w godzinach 8:00-19:00
Sobota, w godzinach 8:00-16:00
 

Fang

New member
Ale mnie denerwuje ten Samsung, zrąbali firmware to mogli by chociaż udostepnić poprzednią wersję z instgrukcją jak wymusić jego wgranie?

Kupiłeś telewizor i się bujaj... Po polsku :-(
 

doomel

New member
I oto kolejna odpowiedź od Samsunga na pytanie dlaczego nie można przywrócić firmware:

"W imieniu firmy Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. serdecznie
dziękujemy za kontakt. W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy
poinformować:

1. Funkcja alternatywnego oprogramowania została zablokowanaze względu
na bezpieczeństwo odbiornika.
2. Tak jak napisałem w poprzednim mailu poprawą zajmie się odpowiedni
dział, który sprawdzi odtwarzanie i jeśli to będzie konieczne uwzględni
to w nowszych wersjach oprogramowania."

Trzeba czekać i dalej ich męczyć.
 

Fang

New member
A ja dostałem coś takiego:

W imieniu firmy Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. serdecznie
dziękujemy za kontakt. W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy
poinformować:
Do wcześniejszej wersji oprogramowania w urządzeniu może tylkopowróci
autoryzowany punkt serwisowy. Jest to usługa odpłatna.

Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

------------------

Żeby była jasność, oto pytania które zadałem:

Witam,
Zaaktualizowałem oprogramowanie 1018 do wersji==> T-TDT5DEUC-1021.0
skutkiem czego jest problem z odtwarzaniem plików mkv - 'rozjeżdża się
codec' na obrazie pojawiają się zielone (nie tylko) 'chmury'.
Nie da się cofnąć wersji firmware ani pobrać na waszej stronie innej.
Kiedy zamierzają Państwo wypuścić poprawiony Firmware? Czy mogą mi
Państwo udeostępnić starsząwersję z instrukcją jak wymusić jego
wgranie?
 
Ostatnia edycja:

Fang

New member
Dostałem kolejny

W imieniu firmy Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. serdecznie
dziękujemy za kontakt. W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy
poinformować:
1. Aktualizacja oprogramowania nie jest przymusowa i użytkownik dokonuje
jej na własną odpowiedzialność, dlatego też serwis może powrócić do
wcześniejszej wersji tylko odpłatnie.
2. W tej sytuacji należyewentualnie oczekiwać na kolejną wersję
oprogramowania.

Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.
 

mrraffi

New member
Witam

W instrukcji nie widać wzmianki jakoby aktualizacja była procesem "na własna odpowiedzialność", dlatego uważam ze spokojnie można uznać nową wersje firmware jako uszkodzoną, a kosztami naprawy obciążać niestety pewnie tylko sądownie producenta.
A ponadto skoro wadliwy soft uniemożliwia korzystanie z funkcji wymienionej w instrukcji można wręcz domagać się wymiany TV na zgodny z umową.
Pamiętać należy, że obecnie istnieje coś takiego jak pozew zbiorowy, i jeśli faktycznie Samsung nie poprawi softu to może warto powalczyć o swoje.
Osobiście to na dniach mam mieć PS50C450, zobaczymy co odpowiedzą jeśli w TV będzie ten wadliwy soft już w momencie zakupu.
 
Do góry