PS50A756 Ktoś wie co to za sprzęt?

StefanCh

New member
brak sygnału z N-ki po HDMI

Po ostatniej aktualizacji N-boxa brak sygnału po HDMI - komunikat, że telewizor ne zapewnia ochrony zgodnej z protokołem HDCP.
Zabiegi proponowane przez konsultantów z N-ki nie przynoszą żadnych rezultatów.
Czy może ktoś zna jakieś rozwiązanie?
Pozdrawiam
 

jacendo

New member
wielka.woda napisał:
[FONT=&quot]info-menu-mute-power przy wylaczonym tv
Dostaniesz sie do menu serwisowego. Ilosci godz nie widac na "pierwszej sciezce", musisz wejsc,o ile sie nie myle,w podmenu "options".
Wybacz ze nie podpowiem czy to dokladnie w options, ale kazde wejscie do menu serwisowego powoduje reset ustawien uzytkownika. Nie chce bez zbednej potrzeby ustawiac wszystkiego od nowa. Dasz rade.

[/FONT]
próbowałem włączyć telewizor z pilota (power) przy naciśniętych Info+Menu+Mute i nic - proszę o dokładniejszy opis uruchomienia menu serwisowego.
 

kaswajcha

New member
Witam po małej przerwie! 27.04. zabrali tv do serwisu, po kilku dniach zadzwonili i poinformowali mnie że czekają na zamówiony (panel), dzisiaj dzwoniłem do srwisu i co?! nadal czekają na zamówiony ekran :???: to jakaś masakra!!! cóż czekam cierpliwie dalej.......

Pozdrawiam
 

Zitek

New member
I jak? Masz już swoją plazmę z powrotem?
Ja też oddałem 27.04 swoją do serwisu i do teraz nie mają matrycy jeszcze!
Jak nie dostaną jej do kilku dni (termin 30-dniowy mija), to czeka mnie wymiana na całkiem nowy TV!
 

kaswajcha

New member
Witam!
Nie plazmy jeszcze nie mam, dzisiaj zadzwonie do serwisu i zobacze co powiedzą, myślę że spokojnie się wyrobią w terminie 30 dniowym. Kurcze nie czytałem regulaminu więc nie mam pojęcia co zrobic jak minie ów termin? czy to jest automatycznie? znając realia to nie bedzie tak łatwo z wymianą na nowy lub inny tv nawet z dopłatą!
Pozdrawiam
 

Zitek

New member
No to dziś mija 30 dzień od oddania sprzętu do serwisu...
A tu żadnego pisma z informacją, ani nawet telefonu ze strony Samsunga w tej sprawie. Chyba sprawa oprze się o rzecznika praw konsumenta... :evil:

Gorąca prośba do użytkowników tych lub innych nowych telewizorów SAMSUNG, czy ktoś mógłby zeskanować szczegółowe warunki gwarancji na karcie gwarancyjnej dołączonej do każdego TV i wysłać mi na priva?

Oddałem kartę wraz z TV i przed pójściem do rzecznika, musze miec tą treść.

Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:
Hm, jaki pan takie tv...:D Na ekranie tv widac ze moim hobby jest tenis ziemny. W prawym gornym roku szykowny powidoczek: OJROŚPORT HD...jak to leci dalej..ide przeczytac..Roland Garros Live, 1/4 final. A pod spodem, a jakze, Native HD. Hehe. To chyba se powlaczam samsungowe systemy odpowidokowujace ;)
 
Ostatnia edycja:
Ja zauwazylem powidoki po turnieju tenisowym, nawet specjalnie duzo nieogladalem. Potem przez jakies moze 2,3 godz. ciagiem wlaczylem bialy szum, w efekcie poznikaly mi slady po napisach polprzezroczystych, a pozostalo mi logo eurosportu. Na forum jest watek o logo roznych programow, ludzie wysylaja maile w sprawie zmiany logo na polprzezroczyste, w tym i ja. Ale taki eurosport wyswietla na ekranie cala choinke jakby to bylo wazniejsze od tego co widac na ekranie, nie wiem po cholere na ekranie info na nascie cm ze turniej jest na Roland Garros, jak to wiadomo, albo jaki jest szczebel aktualnie,albo ze ogladamy native hd,moze jeszcze dodadza logo z rozdzialka, skoro odpalam eurosport hd,to jest hd, chwala sie czyms czy co...Wyglada na to,ze w kwestii powidokow nie za wiele sie zmienilo mimo poprawy plazmowej technologii.
Przelaczasz potem na jakis inny kanal,i przy jasnym tle jakbys dalej ogladal eurosport hd, bo logo ciagle jest.
 
Ze swej strony pragne z opoznieniem dodac, ze po otrzymaniu z zakladu energetycznego nowych blankietow, za druga polowe roku, a wiec po ponad polrocznym uzytkowaniu plazmy jak w tytule watku, placic za prad mam ok 1 zl wiecej.
 

minaj

New member
Użytkuję ten TV już ok. 10 m-cy i i coraz bardziej denerwują mnie te powidoki. Na początku żeby coś pozostało na ekranie trzeba było się starać ładnych parę godzin, a teraz już po ok. 10-15 min. oglądania pozostają powidoki bardzo dobrze widoczne na jasnych tłach !!! Efekt ma miejsce również w przypadku tzw. półprzezroczystych logo stacji np. TVN. o pasku z TVN 24 nie wspomnę.
Nie wiem jak jest u innych producentów ale ta plazma z wiekiem coraz bardziej uwidacznia powidoki - co w porównaniu z użytkowaniem od momentu zakupu znacznie obniża mój komfort - nie pomagają ustawienia przeskoku pikseli itp.
Czy ktoś kontaktował się z serwisem SAMSUNGA w tej sprawie? W gwarancji napisali, że wypalenia spowodowane powidokami nie są objęte gwarancją, a co z niezgodnością z Umową ??? Przecież ten sprzęt ma służyć do oglądania TV, a nie chcąc utrwalić sobie powidoków musiałbym co 10 min zmieniać kanał lub włączać białe lub przesuwające się tło !!! co już normalnym użytkowaniem nie jest.
Czyż to nie jest niezgodność z Umową?.
O, w trakcie pisania tego postu właśnie pojawił się powidok po oglądanej SuperStacji :((((
 

markatan

New member
W sprawie powidoków nic nie wskórasz w kwestii gwarancji.
Co dziwne to wszyscy mówią że powino być odwrotnie tzn na początku trzeba uważać na wypalenia a po jakimś czasie wrażliwość matrycy na wypalenia maleje.
 

minaj

New member
dlatego pytam o doświadczenia innych, bo może z moim egzemplarzem coś jest nie tak?
a poza tym to chyba zacznę kombinować z tą "niezgodnością z Umową" bo mam już dość tych powidoków - "normalnie" tego TV nie da się użytkować - po 5 min oglądania TVP2 - "piękne", kontrastowe logo zostaje na ładnych kilkadziesiąt min. Totalna porażka.
Na początek "udam głupiego" i spróbuję z gwarancją, tym bardziej że na czarnych tłach widoczne są poziome pasy, co jeśli dobrze pamiętam jest wada matrycy i któryś z forumowiczów już to reklamował
 

markatan

New member
minaj napisał:
czarnych tłach widoczne są poziome pasy, co jeśli dobrze pamiętam jest wada matrycył

Byleby nie na samej górze i dole bo to mogą podciągnąć pod wypalenia. Jak gdzie indziej to faktycznie jest szansa - próbuj.
 

spanker

New member
niestety szajsung, to zawsze bedzie szajsung, mi nie uznali paskow poziomych na jasnym tle, bo niby miesci sie w ich normach, zenada, sprzedaja popsuty sprzet i w .... maja klienta, a najlepsze jewst to ze w serwisie powiedzieli mi zebym nie oczekiwal zbyt wiele po produktach szajsu
 

klaus71

New member
Bez reklam
jeśli po 10 minutach oglądania wypala się logo i nie znika przez 2h to wg mnie nic tylko do serwisu - lub lepiej do sklepu - mają chyba 2 tygodnie na naprawę i jak nie wymienią matrycy (bo chyba ona świruje) to przez rzecznika konsumenta
 

BARABARA

Banned
Do żadnego serwisu !!!!!!!!!!!!
Tylko reklamacja do sprzedawcy ( na piśmie, z żądaniem usunięcia wad lub
wymianę na nowy egzemplarz ) Raz dasz do serwisu i tracisz prawa
z ustawy konsumenckiej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi z ustosunkowaniem się w 14 dni (kalendarzowych) , to startujesz z żadaniem wydania nowego lub
zwrot gotówki .


KONIEC-KROPKA
 

templarion

New member
seria 7

Witam

Jestem posiadaczem plazmy serii 7, model PS-50A750 , ciekawi mnie dlaczego na stronie Samsunga nie pozostała nawet wzamianka o tych modelach, jakby zapadły sie pod ziemię, wstydzą się czegoś, może moją czego? Jeśli chodzi o duszki to jest to zmora tej plazmy. Logotypy stacji pozostają na wiele godzin. Podczas grania na ps3 np. w fifę wystarczy, że zatrzyma się gre na 5 sek i linie boiska zostają na kolejne 10 sekund na ekranie. Próbował to ktoś reklamować?
Pozdrawiam
Piotr
 
Ostatnia edycja:
Do góry