chyba nie rozumiesz problemu, nie po to ktoś kupuje Tv za 8 czy 10 tyś z 5 letnią gwarancją ,żeby go potem olewano z tego co kolega opisuje firma ma w dupie kwestie serwisowania i nie zapewnia odpowiednich stanów magazynowych ewentualnych części do napraw , jaki jest problem , że matryc nie ma po 1,5 roku to jest żenada
Bardzo dobrze rozumiem problem. Ty chyba nie zrozumiałeś mojego postu. Chcąc wymiany na nowy model, HQ150 ma oczywiście rację. Walcząc z Sony, ma bardzo duże szanse na wygraną. Tylko czy warto miesiącami przerzucać się pismami, potem dostać nowy model, który znowu może się zepsuć i znowu pisma... Ja bym wziął kasę i kupił telewizor INNEJ firmy. Dobitnie bym pokazał, gdzie mam sony i ich produkty.
Co do stanów magazynowych, to w moim przypadku, brak matryc wyszedł mi tylko na dobre. Za w4720 dostałem ex720. Inna sprawa że sony nie ma obowiązku trzymania części serwisowych. W razie awarii, ma obowiązek naprawy bądź WYMIANY. Jeśli woli wymieniać niż naprawiać, ich problem. Chyba że nie chce zrobić ani jednego ani drugiego...