Witam,
Przeczytalem caly watek i kilka podobnych. Nasuwa mi sie jedno - dzieki Bogu nie sprzedalem mojej wydawaloby sie archaicznej kasetowej HC-3. Chcialem isc z postepem i kupic cos na AVCHD i widze ze wpuscilbym sie w niezle maliny. Niestety Wrocilem z wakacji w cieplych wodach i piaskach. Mimo ze mam obudowe wodoodporna do HC3 nie zabralem jej bo stwierdzilem ze trzeba isc z postepem i na plazy i w wodzie krecilem wodoodpornym Panasonicem TS1. Straszne bylo moje zdziwienie ze Pinnacle mimo ze importuje pliki AVCHD lite z TS1 (1280x740 60i) to nijak nie umiem ich wstawic prawidlowo. Myslalem ze je przerobie na standard HC3 czyli 1440x1080 50i ale ... nie mam pojecia jak do tego podejsc. Studio 12.1 importuje i niby daloby sie je wypuscic w formacie HDV ale ... te 60i powoduje ze material wrzucony na timeline idzie najpierw 2x szybciej zeby oczywiscie w polowie czasu sie szkonczyc i zrobic stopklatke a dalej juz tylko dzwiek. I tu jeszcze tez jakas niezidentyfikowana ciekawostka - ostatni ulamek sekundy jest "cichy" przy kazdym ujeciu - zastanawiam sie czy to nie "sprawka" tych 60i ktore naprawde sa tylko 59.8 czy jakos tak i potem brakuje nawet dzwieku na koniec klipu. Ale moze tez jest to zwiazane z dzialaniem aparatu ktory wylacza dzwiej wczesniej niz obraz. Napiszcie mi tylko czy to jest mozliwe zebym gdzies znalazl link do mozliwosci przekodowania plikow AVCHD lite 60i na PALowskie? Oraz dlaczego ten Pinnacle nie rozpoznaje tzn nie potrafi sobie poradzic z ta predkoscia klatek? Importowalem je w roznych konfiguracjach ale w zadnej nie uzyskalem synchro obrazu z dzwekiem - wszedzie obraz szedl 2 x szybciej niz dzwiek.
Dzwie sie tez troche ze na ta ilosc aparatow z mozeliwoscia krecenia filmow niewiele jest zapytan o ten temat co zrobic z tymi filmikami? Chyba jest tak jak w fotografii - ludzie dawno przestali wywolywac zdjecia na papier a wszsytko odbywa sie teraz w kompie na dysku i youtube , NK facebook itp.
CZEMU material z AVCHD 60i nie synchronizuje dzwieku w Pinnacle 12.1?
Przeczytalem caly watek i kilka podobnych. Nasuwa mi sie jedno - dzieki Bogu nie sprzedalem mojej wydawaloby sie archaicznej kasetowej HC-3. Chcialem isc z postepem i kupic cos na AVCHD i widze ze wpuscilbym sie w niezle maliny. Niestety Wrocilem z wakacji w cieplych wodach i piaskach. Mimo ze mam obudowe wodoodporna do HC3 nie zabralem jej bo stwierdzilem ze trzeba isc z postepem i na plazy i w wodzie krecilem wodoodpornym Panasonicem TS1. Straszne bylo moje zdziwienie ze Pinnacle mimo ze importuje pliki AVCHD lite z TS1 (1280x740 60i) to nijak nie umiem ich wstawic prawidlowo. Myslalem ze je przerobie na standard HC3 czyli 1440x1080 50i ale ... nie mam pojecia jak do tego podejsc. Studio 12.1 importuje i niby daloby sie je wypuscic w formacie HDV ale ... te 60i powoduje ze material wrzucony na timeline idzie najpierw 2x szybciej zeby oczywiscie w polowie czasu sie szkonczyc i zrobic stopklatke a dalej juz tylko dzwiek. I tu jeszcze tez jakas niezidentyfikowana ciekawostka - ostatni ulamek sekundy jest "cichy" przy kazdym ujeciu - zastanawiam sie czy to nie "sprawka" tych 60i ktore naprawde sa tylko 59.8 czy jakos tak i potem brakuje nawet dzwieku na koniec klipu. Ale moze tez jest to zwiazane z dzialaniem aparatu ktory wylacza dzwiej wczesniej niz obraz. Napiszcie mi tylko czy to jest mozliwe zebym gdzies znalazl link do mozliwosci przekodowania plikow AVCHD lite 60i na PALowskie? Oraz dlaczego ten Pinnacle nie rozpoznaje tzn nie potrafi sobie poradzic z ta predkoscia klatek? Importowalem je w roznych konfiguracjach ale w zadnej nie uzyskalem synchro obrazu z dzwekiem - wszedzie obraz szedl 2 x szybciej niz dzwiek.
Dzwie sie tez troche ze na ta ilosc aparatow z mozeliwoscia krecenia filmow niewiele jest zapytan o ten temat co zrobic z tymi filmikami? Chyba jest tak jak w fotografii - ludzie dawno przestali wywolywac zdjecia na papier a wszsytko odbywa sie teraz w kompie na dysku i youtube , NK facebook itp.
CZEMU material z AVCHD 60i nie synchronizuje dzwieku w Pinnacle 12.1?