Pioneer G9

studius

New member
Co do migotania to faktycznie zauważyłem. Przez pierwsze kilka dni bolały mnie oczy (wzrok sie szybko męczyl). Kładłem to na karb zmiany tv z LCD na plazmę. Teraz wiem ze przyczyna tkwi gdzie indziej. Dzis puszczę białą planszę z kompa i sprawdzę.
 
Ostatnia edycja:

pomidor7

New member
Witam po dłuższej nieobecności....

Bardzo mnie interesuje czy ktoś z Was kontaktowal się z serwisem w Warszawie na ul. Platynowej 8? Pytam bo ja czekam na odpowiedź z serwisu na mojego maila z 31.03. Dzisiaj pozwoliłem sobie zadzwonić i zapytać z czego wynika zwłoka i tu zdziwienie............serwis kontaktuje się w sprawie zasadności wgrywania poprawki 04Y przez co zwleka z odpowiedzią. Gdy zapytałem czy serwis będzie zasięgał opinii centali Pioneera w Belgii usłyszałem: "kierowanie zapytania po za Polske uważam za bezzasadne i więcej informacji nie moge panu udzielić. Prosze czekać na informacje od nas która oczywiście będzie przygotowana". Jak znam realia panujące w kraju nad Wisłą to zapowiada się ciekawa batalia i tu zaczynam się zastanawiać dlaczego nabywając drogą zakupu :) całkiem kosztowny sprzęt nie jestem traktowany poważnie no i serwisowany z poczuciem profesionalizmu marki na którą się zdecydowałem?
Polska! Mieszkam w Polsce.........
 

misiaczekmarek

Member
Bez reklam
witam szanownych kolegów,

ja dzisiaj zadzwoniłem do serwisu głównego w gdyni. już za drugim razem odebrał pan (sympatycznie się z nim rozmawiało tylko, że nie miał pojęcia o czym rozmawia).
- powiedziałem mu, że chcę wymienić firmware w lx5090,
- na co on poprosił uprzejmie o przywiezieniu sprzętu :grin:
- ja na to, że on chyba żartuje :???: i że nie będę targał 50 kg
- a on na to, że to nie jest jamnik?
- ja mu tłumaczę, że to telewizor, 5090
- a ile ma cali :mrgreen:
....
- poproszę symbol sprzętu
- ja na to pdp-lx5090
- ppl5090?
- nie, paulina ....
.......
- to proszę pana kierowca do pana przyjedzie po tv
- ja nie chę go oddawać tylko proszę o serwisanta, który wymieni firmware na FW 04Y
- dwa y na końcu
- nie jedno, zazwyczaj taką reklamację załatwia się u klienta w domu,
- no to kierowca do pana zadzwoni

ręce opadają. dałem sobie spokój na dzisiaj zadzwonię w poniedziałek, może będzie ktoś bardziej kompetenty a na wszelki wypadek wyślę e-mail do wszystkich świętych pioneera.
 
Ostatnia edycja:

grzeorz914

New member
pomidor7 napisał:
Witam po dłuższej nieobecności....

Bardzo mnie interesuje czy ktoś z Was kontaktowal się z serwisem w Warszawie na ul. Platynowej 8? Pytam bo ja czekam na odpowiedź z serwisu na mojego maila z 31.03. Dzisiaj pozwoliłem sobie zadzwonić i zapytać z czego wynika zwłoka i tu zdziwienie............serwis kontaktuje się w sprawie zasadności wgrywania poprawki 04Y przez co zwleka z odpowiedzią. Gdy zapytałem czy serwis będzie zasięgał opinii centali Pioneera w Belgii usłyszałem: "kierowanie zapytania po za Polske uważam za bezzasadne i więcej informacji nie moge panu udzielić. Prosze czekać na informacje od nas która oczywiście będzie przygotowana". Jak znam realia panujące w kraju nad Wisłą to zapowiada się ciekawa batalia i tu zaczynam się zastanawiać dlaczego nabywając drogą zakupu :) całkiem kosztowny sprzęt nie jestem traktowany poważnie no i serwisowany z poczuciem profesionalizmu marki na którą się zdecydowałem?
Polska! Mieszkam w Polsce.........
Witam nie bardzo wiem z czego wynikaja wasze problemy z serwisem ,jak pisalem w pierwszym moim poscie wymiana tego oprogramowania podlega gwarancji i serwisy o tym bardzo dobrze wiedza (No chyba ze boja sie lawinowych zgloszen o wymiane oprogramowania na 04Y ) zgloszenie musi zawierac informacje o problemach TV w Drive Mode 2 a nie prosbe o wymiane softu na nowszy, gdyz aktualizacja TV do stanu najnowszego niepodlega gwarancj i moze byc wykonana na zyczenie klienta (odplatnie).
Serwis ma rowniez prawo odmowy aktualizacji oprogramowania jezeli nie zostala zgloszona usterka a tylko chec aktualizacji.
 
Ostatnia edycja:

Doni

New member
Witam

Jestem już po upgrejdzie i obejrzeniu jeszcze raz Batmana DK, na moje oko ;-) jest zauważalna róznica w płynności obrazu szczególnie zauważalna w sekwencjach IMAX w tym filmie. Był u mnie właściciel serwisu z Gdyni bo chciał naocznie to sprawdzić (przy Batmanie DK niby nic nie zauważył, lecz już przy materiale C+ Sport HD liga hiszpańska przyznał racje). Jeśli macie sceny które mógłby przetestować to bardzo proszę piszcie, jestem z nim w ciągłym kontakcie.

Właściciel serwisu narzekał na dużą liczbę telefonów w tej sprawie, tak więc przyłaczam się do słów Grzegorza914 zgłaszajcie usterkę a nie chęć aktualizacji.

Pozdrawiam
 

pomidor7

New member
Grzegorz914 już odpisuje na Twoje zapytanie.

Problemem jest wgranie właśnie poprawki pomimo argumentów: że wyświetlanie białych planszy miga i że płynnośc pozostawia dużo do życzenia nawet przy włączonym DRIVE MODE2.

Tu nie chodzi o bezzasadne wgranie poprawki z racji jakiegoś widzimisie tylko update bo zauważa sie coś co sam zaobserwowałeś.

Dla mnie rozwiązanie typu : "jak Panu mryga to niech pan zmieni ustawienie na inne" nie jest rozwiązaniem.

Sprzęt ma śmigać na wszystkich trybach a nie tylko na tych co serwis zaleca.

Skoro masz Mercedesa z 6 stopniową skrzynią za 300 koła to jak ktoś z salonu powie Tobie że masz jeździć tylko na 4 pierwszych biegach to tak zrobisz?

Nie dajmy się zwariować - jeśli to taka błacha sprawa to niech zostanie wydany oficjalny komunikat do którego można sie odnieść lub który utnie rozważania czy wgrać czy też nie i dlaczego.

Pozdrawiam
 

pomidor7

New member
I jeszcze jedna uwaga...

No to może rozwiązanie jest takie:
- podajcie ustawienia LX5090 na których wystepuje migotanie i brak płynności (konkretnie punkt po punkcie co i jak)
- podajcie przykładowy materiał np. film BD na którym przy konkretnej
scenie widać w/w błąd

Użytkownicy plazmy (a zakładam że kilka osób jest zainteresowanych problemem) sprawdzą czy faktycznie jest to coś poważnego.

Każdy zainteresowany w zaciszu swojego domu ustawi/sprawdzi i rzetelnie oceni.

Bo może nagle sie okazać że to o czym piszemy wogóle u niektórych nie występuje i wtedy zwracam honor i daje sobie spokój.
 

Doni

New member
Dzisiaj oglądałem Resident Evil Extincion i niestety o4y nie jest lekiem na to zło, załamka. Efekt przeskakiwania dalej występuje i to mnie wkurza niesamowicie.
 

Pietrucha

New member
O BOGOWIE w końcu dorwałem tego skurczybyka! Dzisiaj powiesiłem go na ścianie ale mogłem poprzestać tylko na radowaniu oczu samym wyglądem. W środę kurier ma mi dostarczyć boczne głośniki,dokupię kable HDMI,nauczę się obsługi i ... ALE BĘDZIE JAZDA! Teraz pytania:widziałem kabel Philipsa w którym jedna wtyczka jest łamana pod kątem 90 stopni - może być tej firmy?,skąd wziąć instrukcję po polsku? Więcej pytań nie pamiętam a jak sobie przypomnę to zapytam.

Pozdrawiam
 

Pietrucha

New member
Kupiłem go w MM - może był w dziwny sposób załatwiany i dlatego nie ma instrukcji po polsku? Musi być jakiś sposób żeby ja skombinowac!

Pietrucha
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
W dziwny sposób powiadasz...
Jeśli został zakupiony w kraju to obowiązkiem sprzedawcy jest dostarczyć polską instrukcję obsługi.
Czy TV jest normalnie na gwarancji DSV?
Jeśli tak to po prostu do nich uderz, będą mieli jego nr seryjny w bazie i bez problemów powinni Ci instrukcję dostarczyć.

Pozdrawiam,
 

jaroslawp

New member
Pietrucha napisał:
...Teraz pytania:widziałem kabel Philipsa w którym jedna wtyczka jest łamana pod kątem 90 stopni -...
Będziesz wieszał TV na ścianie? Wtyczka łamana nie będzie Ci potrzebna. Gniazda HDMI są głęboko osadzone i taki patent nie będzie potrzebny.
 

grzeorz914

New member
Pietrucha napisał:
Kupiłem go w MM - może był w dziwny sposób załatwiany i dlatego nie ma instrukcji po polsku? Musi być jakiś sposób żeby ja skombinowac!

Pietrucha

faktycznie dziwne, instrukcja obslugi razem z rachunkiem to gwarancja tego TV na tylniej okladce instrukcji jest karta serwisowa i numer seryjny karty jesli niemasz instrukcji to i niemasz gwarancji.
 

Pietrucha

New member
Witam!
Nie wiem jak Ty bluray ale ja nie mam czasu ani ochoty na pierdoły-kity. Znajomy załatwił że mogłem kupić bezpośrednio od dystrybutora ale za gotówkę - której nie miałem. Po pewnych staraniach udało mu się mi go sprzedać przez sklep na raty,a ja nie pytałem jak tego dokonał ani o gwarancję (przyjąłem że jest). Dzwoniłem do serwisu w Katowicach i teraz wiem że instrukcja po polsku to też polska gwarancja,a ja w tej chwili posiadam europejską (obecnie często ją uznają). Mam nadzieję że będzie -znajomy - umiał temu jakoś zaradzić.

Pozdrawiam Pietrucha
 

Pietrucha

New member
Witam!
Jestem coraz bliżej pełnej gotowości! Dzisiaj kurier dostarczył mi głośniki,po zamontowaniu ich i powieszeniu TV na ścianie usiadłem w fotelu i stwierdziłem że jest piękny.Instrukcję po polsku mam mieć załatwioną więc wtedy coś tam na nim poustawiam ale jak dla mnie już teraz jest OK. Jeden problemik to to że mam 2 dekodery (N-ki oraz UPC) które chciałem podpiąć kablami HDMI,a daje mi się tylko 1 - INPUT przy którym jest napis HDMI. Robię coś żle?

Pozdrawiam Pietrucha
 
Do góry