Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

MartesPL

New member
złe opinie są usuwane. ostatnio wstawiłem zrzut ekranu że złą opinią zbanowanego forumowicza i mój wpis został usunięty!


No więc wychodzi na to, że tv nie ma problemu z kurzem, robakami, plamami i innymi usterkami, generalnie jest idealny a wszystkie negatywne opinie, wystawiane są przez opłaconych hejterów. Brawo!!!
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Każdy ocenia po sobie przynajmniej tak być powinno a opinie są bardzo ważne, na tym forum które jest ukierunkowane na sprzedaż tcl i philips jest bardzo dużo treści do przeczytania w 70% są to opinie negatywne niestety.

Ciekawe jak obliczyles te 70% ??? Na jakiej podstawie ? Wiesz ilu zadowolonych siedzi i oglada TV nie wchodząc tu i nie czytając wszelkich wypocin ???

Chyba się nie rozumiemy. Marka marką, telewizor telewizorem ale dla jasności może wyjaśnię. Kupiłem tv za 7 tys zł, obecnie nie mam go już prawie 3 miesiące w ciągu roku od zakupu ale według Twojego toku myślenia powinienem się cieszyć, że go w ogóle mam bo przecież trefne egzemplarze się zdarzają. No coz padło na mnie, ale to przecież nic takiego. Hmm no nie dla mnie. To może teraz inaczej dla porównania. Wyrzucasz do kosza na śmieci zupełnie niechcący 7 tys zł i cieszysz się z tego bo przecież ludziom też się zdarza wyrzucić pieniądze do kosza. Szczerze? Człowiek ciężko pracuje, żeby sobie kupić wymarzony tv który okazuje się być beznadziejny a w momencie kiedy domaga się swoich praw czy w pełni sprawnego sprzętu jest traktowany jak intruz. Nie tak to powinno wyglądać i tu jest cały problem. Poza tym gdyby to była jedna sztuka, pewnie z miejsca sprawa zostałaby należycie załatwiona.

Pisałem o sprzęcie nie o serwisie - nie miałem z nimi do czynienia i oby tak zostało !
 

kaper.1981

New member
Bez reklam
Cieszy mnie to że jesteś zadowolony i oby tak zostało , sprawa jest dość prosta śledzę te wątki o philipsach i ty jako zadowolony jesteś w mniejszości a w dodatku większość pochlebnych opini jest właściwie twoja . Rozumiem że zadowolony klient poleci drugiemu towar z którego jest zadowolony i właśnie to czynisz i nic w tym dziwnego. Większość wpisów dotyczy problemów z tą marką to samo dotyczy tcl. A co do hejterow to są tak samo ukierunkowani jak sprzedawcy z tego forum każdy chwali swoje ale jedni bo się zawiedli psiocza a drudzy chwalą bo zarabiają. Wystarczy poczytać posty o poradę kupna tv i widać jak ta strona forum tu wygląda.
 
Ostatnia edycja:

MartesPL

New member
Pisałem o sprzęcie nie o serwisie - nie miałem z nimi do czynienia i oby tak zostało !


Zacząłem analizować sobie cały przebieg mojej reklamacji i nasuwa się dość ciekawe podsumowanie. Skoro posiadam tv marki philips który łapie kurz i oczyszczacz powietrza także Philipsa to teraz pytanie czy właściwy sprzęt wysłałem na reklamację?! Czy to tv jest do bani bo ten kurz łapie czy może oczyszczacz który powinien kurz wyłapać? Hmmm.. A może oba sprzęty są beznadziejne? I jak tu nie wrzucać marki do jednego worka?!
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Dokładnie tak tylko ci co są zadowoleni w większości już tu nie zaglądają (chyba że co kilka lat jak chcą odświeżyć model) - najwięcej jest tutaj tych co szukają pomocy bo coś się dzieje.
W całym wątku na wiele h czytania jest kilka osób co ma nie miłe doświadczenia i tutaj próbuje wylać swoje żale - taka prawda - na innych markach tv jest zresztą to samo.
 
Ostatnia edycja:

Ataszek

Active member
Bez reklam
Zacząłem analizować sobie cały przebieg mojej reklamacji i nasuwa się dość ciekawe podsumowanie. Skoro posiadam tv marki philips który łapie kurz i oczyszczacz powietrza także Philipsa to teraz pytanie czy właściwy sprzęt wysłałem na reklamację?! Czy to tv jest do bani bo ten kurz łapie czy może oczyszczacz który powinien kurz wyłapać? Hmmm.. A może oba sprzęty są beznadziejne? I jak tu nie wrzucać marki do jednego worka?!

No i tu wystawiasz sobie cenzurkę ... Więcej pytań nie mam...
 

marioking

Member
Ciekawe jak obliczyles te 70% ??? Na jakiej podstawie ? Wiesz ilu zadowolonych siedzi i oglada TV nie wchodząc tu i nie czytając wszelkich wypocin ???


Dokładnie, jak czytałem takie pierdoły przez ostatnie 10 stron, to az mnie mdli... Zebrało się kilku malkontentów co miało pecha i smecą jaki to spisek przeciwko nim zawiązano. I byłbym wręcz zobowiązany gdyby ktoś waś "wyciął" bo sorry, jakoś fakty przeczą waszym argumentom, przeglądając kilkanascie stron, jakoś wszystkie te pierdoły dalej wisza, aż po fotki kogoś wklejącego kurz, inne wady.... Zero pomyślunku, jak macie takie przekonanie że was oszukano idzcie do sądu, albo do lekarza skoro według was te 500 stron to same superlatywy od pojedyńczych zadwolonych klientów/naganiczy...
 

kaper.1981

New member
Bez reklam
Opinie o produktach marki philips wyrobiłem sobie na przestrzeni lat opierając się na opiniach z tego forum pomijając opinie sprzedawców bo tu zaufanie powinno być ograniczone. Szkoda że tak to wygląda bo ta firma działa w Polsce i aż prosiło by się o jak najlepsze rekomendacje.
 

janunio

New member
Bez reklam
Po zapoznaniu się z treściami kilku forów wyłania się przerażający obraz rynku TV w Polsce.
Z reguły zaawansowany telewidz kupił sobie TV i natychmiast biegnie do netu i pisze o jego wadach. Wymienia bardzo zaawansowane opcje i poddaje je krytyce. W/w "recenzenci" opisują bandingi, cludingi itd. itp. Dziwi, że nie testują TV przy odbiorze. Pozytywne wpisy raz na 50 postów.

Sprawa druga: 100% wpisów o kalibracji w pewnej firmie to same zachwyty a posty niezadowolonych znikają.

Wniosek taki, że wiarygodność forów jest zerowa. I przy tym zostańmy.
 

szybal

Banned
Witam
Czy ktoś z posiadaczy 8102 i HUE używa pobudki fajna sprawa polecam szczególnie gdy za oknem rano jest tak jak teraz.
Hue w aplikacji wprowadziło aktualizację na smartfonie można znaleźć po zalogowaniu
dużo przydatnych funkcji.
 

janunio

New member
Bez reklam
Dam jeszcze dzisiejszy typowy przykład choroby forumowej:
"Moja matryca po wyjęciu z pudełka praktycznie 0 widocznego bandingu na planszach, po pewnym czasie wyostrzył się pas po prawej stronie a obecnie ten po prawnej znowu się wyrównał za to wywaliło prawie że na środku, także według mnie matryca jakoś tam sobie ewoluuje wskutek tych kompensacji. "
Im bardziej poddasz krytyce zakupiony TV tym stajesz się większym bohaterem forum. To jest b. trendy.
 
Ostatnia edycja:

bobtong

Member
Ciekawe czy ten pan tak serio???
af5e4b6e9b6098cf78d2b93a8ad0303f.jpg


Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

PiotrekZas

Member
Jeszcze odnośnie jakości obrazu. Ostatni raz, przysięgam! Właśnie na AXN HD leci film
"2012". Jakość obrazu parszywa, plamy jednakowego koloru, zero ostrości, rozmycia, blade kolory... jednym słowem porażka.
Zaraz, zaraz... Przecież oglądałem ten film jakoś w święta, nie pamiętam czy to polsat film czy jakiś tvn ale oglądaliśmy ten film z żoną z satysfakcją. Ona oczywiście zadowolona z fabuły i ambi ale ja właśnie zwracałem uwagę na każdy detale, czerń, ruch i szukałem jakiś minusów. Ale o dziwo takich wtedy nie było. Jeszcze raz przypomnę: ten sam film, niby oba HD, ten sam TV, dekoder i dostawca telewizji a dzisiaj nie mogę na to patrzeć.
Pozdrawiam i przykro mi że inni użytkownicy mają problemy z tym modelem. Ja mam nadzieje ze trafiłem na dobrą sztukę :) pozdrawiam
 
Do góry