Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Halo !!!
Bez nerw, spokojnie !!!
Będzie miał wymieniony na nowy !
Tak nie może być.
Więc spokojnie.
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Kiki, nikt się nie denerwuje :) Po prostu narzekamy sobie na dzisiejsze czasy i wszystkie firmy po kolei :) Wszystko jest bez nerw :) Z nostalgią wspominam jak kiedyś kupowałem KDL46W4000 za takie same pieniądze jak Samsunga, ale przynajmniej TV do dzisiaj śmiga jak nowy. NIC się nie dzieje :)
 

Sluper

New member
Szybal, bez stresu proszę. Nie neguję, że to fajny telewizor bo jak pamiętasz chciałem go kupić od Ciebie i nadal zamierzam go kupić bo nie widzę dla niego zbytnio konkurencji. Co do EURO AGD RTV w tych kwestiach się nie zgodzę bo to głupota co piszesz, ubezpieczenie sugerował mi kolega którego znam od przedszkola a mówił mi on nie tylko o tym tv ale brał pod uwagę wszystkie marki bo gdybym kupował tv za 3 tys. zł to nie byłoby tak szkoda gdyby go szlak trafił po dwóch latach, niż taki za 6 tys zł + Ogólnie żeby nie było to w ilu sklepach byłem to wszędzie mi mówili, że stosunek jakość cena to fajny model ale trafia się ich trochę wadliwych sztuk.
 

Sluper

New member
Aczkolwiek najtańszy oled vs ten tv to 8102 wypada bardzo słabo, byłem ostatnio po siłowni z kolegą w sklepie by mu go pokazać, który tv zamierzam kupić to zbytnio nawet nie chciał na niego spojrzeć bo oledy go miażdżą i przy dobrej demówce to prawie walka 2d z czy 3d na korzyć oled. Skoro chwalę to czemu go nie kupie :-D niestety 65 cali oled nie jest dla mnie osiągalne. PS. pomyślcie sobie ile takich wadliwych modeli stoi u przysłowiowego Kowalskiego w domu a on w swoim przekonaniu myśli, że tak ma być... To jest ogólnie dramat Philips'a a raczej kontroli jakości bardziej jej braku. Tutejsze forum jest super bo jest tu kilka osób, dzięki którym fachowa pomoc pomaga wyłapać czy posiada się wadliwy czy też dobry model tv.
 

koniefka

New member
Co do ubezpieczenia, to warto zapytać, kto to obsługuje, czy producent, czy firma ubezpieczeniowa?
Jeśli nie producent, to warto zapoznać się z OWU, bo się można mocno zdziwić zgłaszając ew. uszkodzenie.
 

koniefka

New member
976F1855-7150-486E-A3F7-EB974B228D50.jpg
BC2733E6-BB2E-46AE-8DD4-58030B912DC7.jpg
 

popson

New member
Moja sztuka też nie jest idealna. Mam jak by troche złe rogi jak danon tylko mi nic nie odstaje jedynie jak by część była źle wycięta (za dużo plastiku) tzn jak by nalane było za dużo plastiku o 1-2mm.

Poza tym chyba ok. Smużenie występuje chyba przy gorszym sygnale. Jak oglądałem mecz na tvp sport było ok a jak na tvp 1 to smużył. Może to subiektywne ale nie miałem czasu jeszcze na dokładne przebadanie tv bo teraz tydzień mnie nie ma.

Ogólnie to pierwsze odczucie mieszane. 4k i hd ok. Potem te artefakty w około obiektów i nerwy dlaczego. Obecnie chyba ok w zależności od źródła. Potestuję jeszcze i dam znać.
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Aczkolwiek najtańszy oled vs ten tv to 8102 wypada bardzo słabo, byłem ostatnio po siłowni z kolegą w sklepie by mu go pokazać, który tv zamierzam kupić to zbytnio nawet nie chciał na niego spojrzeć bo oledy go miażdżą i przy dobrej demówce to prawie walka 2d z czy 3d na korzyć oled. Skoro chwalę to czemu go nie kupie :-D niestety 65 cali oled nie jest dla mnie osiągalne. PS. pomyślcie sobie ile takich wadliwych modeli stoi u przysłowiowego Kowalskiego w domu a on w swoim przekonaniu myśli, że tak ma być... To jest ogólnie dramat Philips'a a raczej kontroli jakości bardziej jej braku. Tutejsze forum jest super bo jest tu kilka osób, dzięki którym fachowa pomoc pomaga wyłapać czy posiada się wadliwy czy też dobry model tv.

Jeżeli chodzi o "pomyślcie sobie ile takich wadliwych modeli stoi u przysłowiowego Kowalskiego w domu a on w swoim przekonaniu myśli, że tak ma być..." brzmi jak nie wiadomo jaka liczba modeli jest wadliwa. W tym temacie przy ponad 300 stronach jest ich może z 10? (wraz z tym kolegą co kiki go zbanował)

U każdego producenta zdarzają się przecież modele wadliwe i nie ważne czy kosztują 900zł czy 20k... Jak by tak nie było, to po co byłyby serwisy :).

Co do do kontroli jakości w produkcji TV Philipsa to są filmy przedstawiające jak to wygląda w fabryce w Gorzowie i jakie rzeczy są sprawdzane. Jest tego oczywiście więcej testów, jednak nie wszystko można pokazać.
Tak jak piszesz, są też różni klienci. Ja po zakupie TV włączam TV (bądź jakieś inne źródło) dostosowuję do siebie ustawienia TV i oglądam. Plansze testowe nie są pierwszą rzeczą, którą wyświetlam na TV (chociaż rozumiem ludzi, którzy tak robią). Nie mniej jednak większość klientów, którzy kupują nie zauważa pewnych rzeczy i wiem to z autopsji. U mnie mama na 60 cali Sharp nie widzi w ogóle cloudingu, który po włączeniu TV od razu kuje mnie w oczy - i takich klientów, nie szukających "perfekcyjnych" TV tylko takich, które dadzą im pożądany obraz jest większość.

Jeszcze odniosę się do cytatu "... byłem ostatnio po siłowni z kolegą w sklepie by mu go pokazać, który tv zamierzam kupić to zbytnio nawet nie chciał na niego spojrzeć bo oledy go miażdżą i przy dobrej demówce to prawie walka 2d z czy 3d na korzyć oled". To tak jak bym chciał pokazać komuś, że chcę kupić Dacię, a ktoś by mi powiedział, że Bentlej ją "miażdży" :]

Nie chcę, żebyś tą odpowiedź traktował jako złośliwą bo nie taki jest jej cel, aj edynie zwrócenie uwagi, że każdy sprzęt może się popsuć lub mieć wadę.

Na koniec jeszcze link do strony fabryki w Gorzowie - myślę, że taka duża fabryka nie mogłaby sobie pozwolić na to, żeby "olewać" sprawdzanie jakośći produktów. Tym bardziej, że gracze jak LG, Samsung, Sony, Panasonic, TCL oraz inni nie śpią i cały czas obserwują co się dzieje na rynku.

TPV Polska - największa fabryka telewizorów w Polsce | tpvpolska.pl

Oraz dwa filmy (jeżeli jeszcze nie widziałeś)

https://www.youtube.com/watch?v=TjgcI4uqie8
https://www.youtube.com/watch?v=lHNARfiow70
 

Sluper

New member
Guzioo PL, ze wszystkim się zgadzam chociaż z jedną kwestią bym się kłócił "To tak jak bym chciał pokazać komuś, że chcę kupić Dacię, a ktoś by mi powiedział, że Bentlej ją "miażdży" :] 6 tys. zł to naprawdę dużo jak za tv dla przeciętnego Kowalskiego no a za Oleda 8 tys. powiedzmy może gdzieś wyhaczy. Co innego jakbyśmy porównywali jakąś Mante za 2,5 tys a tu mamy jednej z najwyższych modeli Philipsa jakim jest 8102 :p
 

Robsto

Member
Panowie,
w wątkach led czy oled:
Lg
Samsunga
Czy Sonego
Też są niezadowoleni.
Nie ma co się licytować.




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

janunio

New member
Bez reklam
Trudno mi zrozumieć pewne zachowania.
Powtarza się za często taki oto scenariusz:
- zaawansowany konsument nabywa TV,
- w domu sprawdza banding, clouding, martwe pixele czy jednorodność podświetlenia matrycy,
- po czym lament i publikacje fot gdzie się tylko da ...

Przecież takie sprawdzające czynności każdy zaawansowany TV Fan wykona z łatwością przy osobistym odbiorze "towaru" w sklepie. Bo i komu potrzebne dodatkowe problemy ze zwrotem.

Sam wielokrotnie byłem proszony przez znajomych o takie wsparcie. Nigdy nie odmawiam.
 
Ostatnia edycja:

SEBOL74

Member
Bez reklam
Trudno mi zrozumieć pewne zachowania.
Powtarza się za często taki oto scenariusz:
- zaawansowany konsument nabywa TV,
- w domu sprawdza banding, clouding, martwe pixele czy jednorodność podświetlenia matrycy,
- po czym lament i publikacje fot gdzie się tylko da ...

Przecież takie sprawdzające czynności każdy zaawansowany TV Fan wykona z łatwością przy osobistym odbiorze "towaru" w sklepie. Bo i komu potrzebne dodatkowe problemy ze zwrotem.

Sam wielokrotnie byłem proszony przez znajomych o takie wsparcie. Nigdy nie odmawiam.




Po 1-sze - jak klient ma to sprawdzic w "trybie sklepowym"???? Gdzie obraz jest albo ustawiony na "żyletke" (wszystko na max) w 4K lub wszystkie TV graja z sieci w trybie SD lub max HD (pixeloza) i na dodatek przy sztucznym jarzeniowym swietle. Sprawdzasz na m-cu, wszystko cacy, odpalasz w domu w normalnych warunkach... i załamka. I juz go raczej nie zareklamujesz no bo przeciez w sklepie wszystko bylo cacy. W sklepie co najwyzej mozna sprawdzic czy matryca nie jest peknieta lub porysowana.



A jak kupujesz na odleglosc przez neta to masz tydzien na zwrot bez podania jakiekolwiek przyczyny czy sie tv podoba czy nie.


Ot taka mala roznica.
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
cd. HDR Netflix.
Po zastosowaniu wersji...240...materialow HDR w NF nie da sie u mnie po prostu ogladac. I nie chodzi mi juz o to ze obraz jest ciemny ale o totalną kaszę / mrowisko w tle obrazu. Byla mowa tu wczesniej ze efekt ten wystepuje przy filmie "300" ale u mnie w tej chwili jest przy kazdym filmie czy serialu. Tego sie nie da ogladac. I nic nie pomoglo odinstalowanie aktualizacji (tak radzila pani z Philipsa) ani ponowna aktualizacja ani ponowna instalacja tv ani twardy reset (wyciagniecie wtycznki) jak radzil pan z NF. Natomiast material w 4K/UHD jest juz przyjemny dla oka.

Czy macie podobne spostrzezenia albo moze jakies rady po waszych obserwcjach ?
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Masz na to 2 tygodnie :)
Zwrot towaru w ciągu 14 dni - Masz Prawo

SEBOL74 - jakie filmy i seriale sprawdzałeś? Sprawdzę dzisiaj u siebie jak to wygląda


no nie bylem pewien czy tydzien czy 2.


NF - Sprawdzalem wczoraj wieczorem pare pierwszych w kolejnosci w zakladce 4KUHD/HDR po kilkanscie minut dla testów. M.in. Iron fist gdzie kasza jest masakryczna i jeszcze w jakims (chyba "czarne lustro" albo "sense 8" i "3%") gdzie kolory w ciemnej scenie sie po prostu zlewaja i nakladaja na siebie. Nie bede testowal wszystkich filmow bo to nie ma raczej sensu. Nie wierze zeby wszystkie mialy "wade" produkcyjna albo ze rezyser "tak chcial". Pozdr.
 
Do góry