Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

spooknienty

New member
Cześć,

Od tygodnia mniej więcej widzę, że jest 'nowszy soft', ale TV wysypuje się, przy próbie jego download'u.
Komuś się udało? Macie info, czy i co zostało zmienione?

Mi sie udało dzisiaj. Pobrał, przeszedł w tryb instalacji dojechał z nią do końca i *************** skonał***♂️.
Zgasło logo Philips a czerwona lampka standby nie świeci... TV się nie włącza.
Masakra
 

Master-78

Member
Mi sie udało dzisiaj. Pobrał, przeszedł w tryb instalacji dojechał z nią do końca i *************** skonał����***♂️.
Zgasło logo Philips a czerwona lampka standby nie świeci... TV się nie włącza.
Masakra

Ave! Smuteczek!... i chamstwo...
U mnie finalnie po zmianach w ustawieniach modemu/routera (INEA znów coś grzebała i rozwaliła konfigurację...), aktualizacja poszła bez problemów (ale nie po WiFi, bo w przeszłości miałem już błędy w taki sposób ściąganej aktualizcji) po kablu LAN i TV po aktualizacji zrestartował się.
Nie stwierdziłem widocznych zmian.

Na Twoim miejscu atakował bym serwis Phils'a, czyli najlepiej chyba bezpośrednio TPV pod Gorzowem Wielkopolskim.
Może KiKi jest w stanie coś poradzić?
BTW - u mnie coraz więcej widocznego kurzu :-( nieduże plamy, ale widoczniejsze i upierdliwe.
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Pojawił się komunikat czego dotyczy ostatni update:

TPM171E _ 107.001.143.000 – Date: 2021/12/07
- Android Oreo 8.0.0 based software
- Fix for Apple TV video playback

Czyli nie za wiele tego.
 

spooknienty

New member
Ave! Smuteczek!... i chamstwo...
U mnie finalnie po zmianach w ustawieniach modemu/routera (INEA znów coś grzebała i rozwaliła konfigurację...), aktualizacja poszła bez problemów (ale nie po WiFi, bo w przeszłości miałem już błędy w taki sposób ściąganej aktualizcji) po kablu LAN i TV po aktualizacji zrestartował się.
Nie stwierdziłem widocznych zmian.

Na Twoim miejscu atakował bym serwis Phils'a, czyli najlepiej chyba bezpośrednio TPV pod Gorzowem Wielkopolskim.
Może KiKi jest w stanie coś poradzić?
BTW - u mnie coraz więcej widocznego kurzu :-( nieduże plamy, ale widoczniejsze i upierdliwe.

Jutro jedzie na diagnostykę do serwisu. Zobaczymy co powiedzą. Na infolinii Philipsa stwierdzili że dopiero po diagnostyce będziemy podejmować dalsze kroki. Jeżeli miałoby to być tylko wgranie softu i nie będzie drogo to zapłacę i niech wraca. Ale jak się okaże że koszty będą znaczne to będę atakował TP Vision wszelką możliwą drogą o onajmjiej partycypację w kosztach.
 

andrew.84

Member
Pewnie padła płyta główna, jak u mnie. I może to nie mieć akurat związku z aktualizacją. Mój jak padł, to rano zastałem tylko duże logo Philipsa na ekranie, a nie wiem czy coś sobie aktualizował w nocy.
Telewizor już do mnie wrócił i jest chyba lepiej skręcony niż od nowości. Niestety trochę kurzu widać na matrycy i dodatkowo zauważyłem 2 robaczki tzw. przecinki.
Finalnie i tak go wykolegowałem z salonu na piętro na rzecz Samsunga 75qn91.
 

marioking

Member
U mnie aktualizacja przeszła spoko. Jak czytam o tych waszych problemach to tylko utwierdzam się zeby omijać następnym philipsa szerokim łukiem... i to mimo faktu że ten u mnie działa od ponad 4 lat bez problemu... ale jednak kosztował niemałe pieniadze jak go kupowałem. A wsparcie philpsa i drobne dysfunkcje jakie posiada ten model to kpina które można by zbyć, gdyby to było jakiś ekonomiczny noname. Brak wsparcia dolby atmosa w netflixie albo brak mozliwości podłaczania słuchawek bt, TO aż ciężko uwierzyć w brak takiej funkcji!
 

kamils11

New member
mam pytanie, wystawiam swojego rocznego 65pus8102 do sprzedaży i chce zmienić na oled.
nie tak łatwo porównać tv
ktoś doradzi jak on wypada z 65OLED805? /806
czy może to będzie to samo i nie warto zmieniać?
 
Ostatnia edycja:

Rafaldob

New member
mam pytanie, wystawiam swojego rocznego 65pus8102 do sprzedaży i chce zmienić na oled.
nie tak łatwo porównać tv
ktoś doradzi jak on wypada z 65OLED805? /806
czy może to będzie to samo i nie warto zmieniać?
Hej, dokładnie dwa lata temu zmieniłem 65PUS8102 na 65OLED804...(na stronie 637 tego forum zakończyłem historię 8102)
...nie ma co porównywać. Inna bajka, inny świat...kosmiczna różnica. Minęło 2 lata ostrego używania z wielkim udziałem programów typu TVN24 z dużą ilością stałych i długo (bardzo długo) wyświetlanych elementów. Nie widzę żadnych znaków wypalenia, powidoków itp. To drugi tak wielki przeskok jakościowy jaki doświadczyłem. Pierwszy raz tak mialem jak kupilem plazmę Kuro od Pioneera a teraz ten OLED.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Potwierdzasz , to co wszyscy nowi właściciele Oled TV.
Wszyscy reagują podobnie i są zachwyceni jakością.
Na razie to najlepsza technologia rynkowa - gratuluję extra Oleda.
 

patee

New member
eVtY4JIt_o.jpg



To jest ambilight przy braku sygnału.
Przy sygnale też jest źle.

Ktoś miał taki przypadek?
Jest temat do uratowania?


https://drive.google.com/file/d/1s84XEb4JWgqOXjEpWBFiuoHmshPDNPLc/view?usp=sharing
 
Ostatnia edycja:

patee

New member
Kto zajmuje się serwisem Philipsów i ogarnie to na sensownym poziomie?

PS. Przerobiliśmy w rodzinie lekko licząc kilkanaście telewizorów. Oczywiście, tylko Philips się zepsuł
 

andrew.84

Member
Ja robiłem w Centrum serwisowym MIK w Radomiu. Możesz internetowo zlecić naprawę, bo żeby się dodzwonić trzeba długo czekać. Potem ktoś zadzwoni umówić się na odbiór tv - transport 200 zł. Potem dostaniesz wycenę do akceptacji, wpłacasz hajs, nie pamiętam ile procentowo, ja wpłaciłem całość od razu i robią. U mnie od zlecenia naprawy do powrotu tv minął miesiąc, ale było to w okolicach świąt. Jeśli płyta główna to ok 1200 Ci się zamknie.
 

Master-78

Member
eVtY4JIt_o.jpg



To jest ambilight przy braku sygnału.
Przy sygnale też jest źle.

Ktoś miał taki przypadek?
Jest temat do uratowania?


https://drive.google.com/file/d/1s84XEb4JWgqOXjEpWBFiuoHmshPDNPLc/view?usp=sharing

Cześć,

Tak, miałem podobny problem. Byłem długo przekonany, że to coś związanego z konfigiem.
Zgłosiłem (niedługo przed końcem okresu gwarancji) - przyjechała ekipa z TPV z Gorzowa.
Szybki test, rozbiórka TV, wymiana płyty głównej (bodajże są 2), test i wynik OK. Skręcili, zawiesili jak wisiał, pojechali.
Z racji że była to ciągle gwarancja - koszt 0PLN.
W sumie koszt, to zakup TV na czas wyjazdu tego do serwisu :p (spodziewałem się, że jak poprzednim razem TV wróci po 4-8tyg., więc kupiłem Philips 50PUS8804 - super dźwięk jak wbudoway w TV! Poszedł do Teściowej, ale chętnie taki sam, lecz ma 40" bym przygarnął :-D).
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Znam wiele różnych telewizorów , różnych firm które przez 25 lat się potrafiły zepsuć. To tylko sprzęt.
 
Do góry