Philips TV 2021: telewizory OLED706 z Android TV 10, P5 Generation 5 z AI, HDMI 2.1 i Ambilight 3

Prabon

New member
Dzień dobry,
Przepraszam, że wtrącam tu swój wątek ale potrzebuję pomocy przy ustawieniach dźwięku w philips oled 706 55 cali, mianowicie dziś po włączeniu tv dźwięk telewizora brzmi tragicznie, tzw. "pusty" dźwięk. Nie pomaga żadna zmiana ustawień, reset itp. Czy ktoś miał kiedyś taki problem, czy możliwe że coś padło, telewizor ma 4 miesiące.. ? Pozdrawiam
 

Prabon

New member
Dzień dobry,
Przepraszam, że wtrącam tu swój wątek ale potrzebuję pomocy przy ustawieniach dźwięku w philips oled 706 55 cali, mianowicie dziś po włączeniu tv dźwięk telewizora brzmi tragicznie, tzw. "pusty" dźwięk. Nie pomaga żadna zmiana ustawień, reset itp. Czy ktoś miał kiedyś taki problem, czy możliwe że coś padło, telewizor ma 4 miesiące.. ? Pozdrawiam
Dodam, że problem pojawił się po dzisiejszej aktualizacji
 

Prabon

New member
Witam, jestem po telefonie do serwisu philipsa. Powiedziano mi, że błąd leży we wczorajszej wadliwej aktualizacji. Pracują nad tym. Do kilku dni ma wszystko wrócić do normy. Włączcie państwo u siebie automatyczną aktualizację. Pozdrawiam
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Jak można puścić aktualizacje OTA wcześniej dokladnie jej nie sprawdzając... Nic bym nie mówił nawet gdyby ktoś pobrał jakaś nieautoryzowaną wersje i z pena robił na włąsną rękę ale tak?? Dobrze że ja mam wyłączoną automatyczną aktualizację :) Pytanie do tych ktorzy zrobili i maja problem z dzwiekiem - czy to tylko jest problem z glosnikami w tv czy przez soundbar rownież jest ten objaw?
 

Prabon

New member
Jak można puścić aktualizacje OTA wcześniej dokladnie jej nie sprawdzając... Nic bym nie mówił nawet gdyby ktoś pobrał jakaś nieautoryzowaną wersje i z pena robił na włąsną rękę ale tak?? Dobrze że ja mam wyłączoną automatyczną aktualizację :) Pytanie do tych ktorzy zrobili i maja problem z dzwiekiem - czy to tylko jest problem z glosnikami w tv czy przez soundbar rownież

Wgrałem ją i dźwięk jest ok
Ja też wgrałem i już wszystko ok
 

fiszrek

New member
To dajcie znać czy coś jeszcze nie zostało popsute w tym software, ja mam wersję TPM211EA_R.101.001.003.222 z sierpnia i od wczoraj molestuje mnie komunikat z aktualizacją. Na razie wyłączyłem go z poziomu rutera żeby nie denerwował i żeby dzieci przypadkiem nie zaktualizowały bo dziś mało brakowało, a by to zrobiły.

Kiedyś na stronie suportu był oprócz software plik z informacjami na temat poprawek w danej aktualizacji teraz widać, że zrezygnowali z tego.

Dajcie jeszcze znać jaki ma numer ta najnowsza aktualizacja.
 

kola01

Well-known member
Bez reklam
Dziwne ale Philips na swoje stronie nie zamieścił takiej aktualizacji do pobrania. Oststnia dostępna to 101.001.003.232 ale nawet do tej nie ma żadnego info, co ona wprowadza (plik "komunikat" nie obejmuje tej wersji, jakby Philips zapomniał ją tam wpisać. Oj, coraz gorzej się dzieje u Philipsa.
 
101.001.003.248
Wszystkiego nie zdążyłem jeszcze sprawdzić ale na ten moment u mnie działa poprawnie
Lepsza od tej poprzedniej 232 o której kilka postów wcześniej pisałem co mi nie pasuje to tu w 248 jest OK
 

Majkel705

Member
a mi się jakiś czas temu zaktualizowal wlasnie do tej lipnej wersji i w sumie uzywalem normalnie, dzis rano zainstalowalo sie 248 i jakbym mial zupelnie inny tv jesli chodzi o dzwiek :D
 
Do góry