Philips TV 2021: telewizory OLED706 z Android TV 10, P5 Generation 5 z AI, HDMI 2.1 i Ambilight 3

marjanos

New member
Czy u was tez w 706 nie dziala funkcja Format Obrazu ? Ciagle mam ja "wyciszona", nie moge sobie zmienic tak jak w innych tv no na obraz rozciagniety, panoramiczny czy oryginalny. Np Netflix wyswietla glownie filmy i seriale chyba w 16:9 i mam duze 2 pasy od gory i od dolu po +/- 8 cm, i nie mam mozliwosci rozciagniecia tego na caly ekran (nawet kosztem przyciecia bokow)

Cos sie da z tym zrobic ?
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Czy u was tez w 706 nie dziala funkcja Format Obrazu ? Ciagle mam ja "wyciszona", nie moge sobie zmienic tak jak w innych tv no na obraz rozciagniety, panoramiczny czy oryginalny. Np Netflix wyswietla glownie filmy i seriale chyba w 16:9 i mam duze 2 pasy od gory i od dolu po +/- 8 cm, i nie mam mozliwosci rozciagniecia tego na caly ekran (nawet kosztem przyciecia bokow)

Cos sie da z tym zrobic ?
Cześć,
Format obrazu działa na kanałach z anteny, z USB oraz ze źródła HDMI. Nie ma możliwości zmiany formatu obrazu przy korzystaniu z aplikacji.
 

aros850

New member
55oled706 na gwarancji - 1 martwy piksel (czarny na każdym kolorze) macie jakieś doświadczenia z Philipsem od ilu martwych pikseli uwzględniają gwarancję?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Musisz zgłosić - każdego traktują indywidualnie.
A gdzie jest na ekranie , w jakim miejscu.
Widoczny jest z jakiej odległości ?
 

aros850

New member
Mniej więcej środek wysokości około 20 cm od lewej krawędzi. Widoczny do odległości około 1.5m na jasnym tle więc nie ma tragedii ale świadomość pozostaje
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Mniej więcej środek wysokości około 20 cm od lewej krawędzi. Widoczny do odległości około 1.5m na jasnym tle więc nie ma tragedii ale świadomość pozostaje
Cześć,
Tutaj proponowałbym kontakt bezpośrednio z infolinia Philipsa. oni pewnie będą w stanie powiedzieć co dalej z tym robić. Wszystko zależy jakie producent ma normy i co akceptuje jako mieszczące się w specyfikacji, a co jako usterkę. Trzeba dopytać u nich.
 

aros850

New member
Dzięki za odpowiedzi. Dzwoniłem na infolinię i powiedzieli że każdy przypadek rozpatrują indywidualnie i nie mają "sztywnej" granicy martwych pikseli która kwalifikuje matryce do wymiany. Kazali zrobić zgłoszenie ze zdjęciami i wtedy się wypowiedzą. Jako że przez najbliższy miesiąc będę miał troszkę mniej czasu a gwarancji jeszcze jest sporo bo TV kupiony niedawno na promocji to na razie sobie daruję bo i tak tego nie widać przy normalnym użytkowaniu. Poobserwuje czy nie pojawiają się nowe a później zgłoszę tak czy tak i dam znać jakby coś.
 

barek16

Member
Nie wiem czy było już wcześniej poruszane w tym wątku - nie miałem ostatnio czasu śledzić wątku dot. OLEDa 706, ale problem z podpięciem pilotów bluetooth i niedziałającym mikrofonem asystenta Google udało się obejść i wszystko działa poprawnie tak jak w wyższych seriach Philipsa:

Pełny opis w komentarzu na Pepperze:
https://www.pepper.pl/promocje/telewizor-philips-65oled706-65-oled-4k-493281?page=3#comment-9081426

Tak jak pisał autor komentarza:
UWAGA! Nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia TV, oprogramowania etc. Instrukcja ma charakter edukacyjny i każdy ponosi sam odpowiedzialność za to co robi ze swoim TV. Możliwe, że narusza to warunki gwarancji itp.

W skrócie dla potomnych:

- Kupujesz pilota bluetooth z mikrofonem obsługiwanego przez serie 2019-2021,

- Żeby go sparować z TV trzeba otworzyć specjalne menu Androida do parowania akcesoriów bluetooth. Nie ma go domyślnie w wyświetlanym menu, ale jest aplikacja "Uruchamiacz aktywności" w sklepie Play
https://www.pepper.pl/visit/comment/9081426/588006 - instalujemy i ją uruchamiamy,

- Uruchamiamy "Ustawienia" -> .AddAccessoryActivity

- Na pilocie bluetooth włączamy parowanie - Przycisk "PAIR"

- Potwierdzamy wszystko STANDARDOWYM pilotem na podczerwień, gdyż nowy jeszcze nie działa.

Gotowe - Pilot jest poprawnie sparowany - przycisk na pilocie do Google Asystenta i mikrofon od tej pory będzie działać.

Kilka osób z wątku już potwierdziło, że działa - ja czekam na dostawę pilota...

I w ramach uzupełnienia tematu bluetooth:

https://www.pepper.pl/comments/permalink/9083443

W linkowanym temacie zdjęcia i dłuższe wyjaśnienia - BRAWA dla Autora oryginalnego postu :blagam::bober:
Hej, od ostatniej aktualizacji TPM211EA_101.001.003.232 albo nawet wcześniejszej przestał działać voice i klawiatura. Dopiero dziś się za to zabrałem , zainstalowałem uruchamiacz aktywności przez menadżer plików, ale wygląda na to że pilot nie chce wejść w tryb parowania, nie świeci niebieska dioda. Mogę trzymać pair 30s i nic z tego. Poza tym stary oryginalny pilot, jak i "nowy" 398GM10BEPHN0024HT działają na podczerwień ok obydwa w tym samym czasie. Masz może jakiś pomysł ?
 

barek16

Member
Z pomocą autora sposobu na parowanie z peppera wpadliśmy na rozwiązanie- było o wiele prostsze niż się wydawało. Okazało się że baterie w pilocie 398GM10BEPHN0024HT były już słabe i funkcje klawiszy na podczerwień działały, a parowania nie dało się uruchomić. Nowe baterie od razu załatwiły problem.
 

hellomoto

New member
Pytanie o dźwięki matrycy oled przy wyłączonym TV. Philips 55" 706/12

Jak macie wyłączony TV to słychać jakieś dźwięki z matrycy? Ja przy wyłączonym telewizorze jak podejdę i przyłożę ucho to słyszę takie drobne dźwięki jak wydaje - jakby matryca była w trybie gotowości czy coś. Takie ciche dźwięki od elektryki. Ktoś, coś?
 

hellomoto

New member
Właśnie nie wiem czy od matrycy czy gdzieś od jednostki zasilania. Coś tak cyka sobie bardzo cicho. Słychać to tylko jak jest całkowita cisza i tv wyłączony.
 

kola01

Well-known member
Bez reklam
Pytanie o dźwięki matrycy oled przy wyłączonym TV. Philips 55" 706/12

Jak macie wyłączony TV to słychać jakieś dźwięki z matrycy? Ja przy wyłączonym telewizorze jak podejdę i przyłożę ucho to słyszę takie drobne dźwięki jak wydaje - jakby matryca była w trybie gotowości czy coś. Takie ciche dźwięki od elektryki. Ktoś, coś?
Wszystkie "cykają". To najprawdopodobniej dźwięki pracującego zasilacza impulsowego. Przerabiałem 3 egzemplarze 807 i każdy wydawał identyczne dźwięki. Nie jest on jednak głośny. Słychać go w idealnej ciszy i tylko gdy "wsadzi" się głowę za TV.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nie wszystkie cykają !
Jakby mój cykał wyleciałby przez drzwi tarasowe.
Nie cyka. Nie powinien cykać.
 

Fijalek05

New member
Witam, jestem posiadaczem tego telewizora dzisiaj zaktualizowałem oprogramowanie do najnowszej wersji (tj. TPM211EA_R.101.001.003.232) po aktualizacji zanikł bass w telewizorze. Ktoś ma pomysł co z tym zrobić?
 
Do góry