Philips (test otwarty) 55PUS8601 to model z HDR, nowym niespotykanym dźwiękiem DTS Premium, pełną stabilnością systemu Android. Obsługa głosowa, Hex C

07105415

New member
Moi drodzy,

Mam na zbyciu głośniki (te na magnes) i nowego pilota do tego TV. Gdyby ktoś był zainteresowany to zapraszam.

Tomek
 

wsmigiel

New member
No i zabrali mój TV, zostawili głośniki, nóżki, pilot... podobno przyjechała matryca?! o_O
...i będą ją wymieniać... przyznam, ze jestem w lekkim szoku?!
Ktoś miał podobnie?
Choc Pan z serwisu, stwierdził: "nie wiem czy przyjechała matryca od tego modelu"
Przyznam, ze czytając forum, liczyłem na wymianę tv, a nawet byłem pewien, ze tak się to skończy... choć gdyby miał działać bez zarzutów, to ten model jest świetny!!!
No nic, w poniedziałek będę znał kolejne szczegóły! Trzymajcie kciuki
 

tomeko12

New member
Pewnie mają pelny magazyn odbiorników ze zwrotów i mają z czego wyciągać :)

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
 
D

Deleted member 121090

Guest
A mają w warunkach gwarancji takie zapis jak ma np. Sony, że nie muszą naprawiać TV nowymi częściami?
 

Prosperro

New member
No i zabrali mój TV, zostawili głośniki, nóżki, pilot... podobno przyjechała matryca?! o_O
...i będą ją wymieniać... przyznam, ze jestem w lekkim szoku?!
Ktoś miał podobnie?
Choc Pan z serwisu, stwierdził: "nie wiem czy przyjechała matryca od tego modelu"
Przyznam, ze czytając forum, liczyłem na wymianę tv, a nawet byłem pewien, ze tak się to skończy... choć gdyby miał działać bez zarzutów, to ten model jest świetny!!!
No nic, w poniedziałek będę znał kolejne szczegóły! Trzymajcie kciuki

Niemożliwe. Reklamacja w styczniu. Mi zaproponowali wymianę na 8602. Odmówiłem im serdecznie. I dają zwrot kasy. Bad Pixele na ekranie - matryca cała zostałaby? byłaby do wymiany raczej - stwierdzili że nie wymienialne.

Pewnie z mojego wyciągnęli :D Dali Tobie. Nie martw się - roczny - zaraz się zepsuje. I wymienią na nowy.
 
Ostatnia edycja:

wsmigiel

New member
No już dzwonili do mnie, ze matryca okazała się zepsuta... mam czekać na telefon, bo od razu zamówili kolejna matryce i jak dojdzie, naprawią moj tv... w co wątpię...
 

wsmigiel

New member
Uwaga, uwaga
Właśnie przywieźli mi do domu, naprawiony TV o_O - generalnie lubię ten TV zatem nawet się cieszę.
Po pytaniu jak długo była używana matryca, dostałem odp. że otrzymali nową od producenta!?
Okres gwarancji został wydłużony, o czas, od momentu zgłoszenia do momentu naprawy, i tutaj mam zastrzeżenia, wydaje mi się, że przy tak poważnej usterce, powinno być inaczej?! Może ktoś mnie wyprowadzi z błędu...
Póki co, czas przetestować sprzęt...

Znalazłem taki o to Art.
Art. 581. [Bieg terminu gwarancji]
§ 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.

Wydaje mi się, że powinienem zatem, otrzymać nową gwarancje na matryce.
W poniedziałek zadzwonię w tej sprawie do Philips'a ...
 
Ostatnia edycja:

appaloosa

New member
Uwaga, uwaga
Właśnie przywieźli mi do domu, naprawiony TV o_O - generalnie lubię ten TV zatem nawet się cieszę.
Po pytaniu jak długo była używana matryca, dostałem odp. że otrzymali nową od producenta!?
Okres gwarancji został wydłużony, o czas, od momentu zgłoszenia do momentu naprawy, i tutaj mam zastrzeżenia, wydaje mi się, że przy tak poważnej usterce, powinno być inaczej?! Może ktoś mnie wyprowadzi z błędu...
Póki co, czas przetestować sprzęt...

Znalazłem taki o to Art.
Art. 581. [Bieg terminu gwarancji]
§ 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.

Wydaje mi się, że powinienem zatem, otrzymać nową gwarancje na matryce.
W poniedziałek zadzwonię w tej sprawie do Philips'a ...

Przy tak istotnej wymianie jak matryca gwarancją biegnie na nowo, oczywiście gwarant się będzie bronił rękami i nogami. Mi ostatnio w ekspresie wymieniło młynek ale powiedzieli że tylko czyszczenie, żeby gwarancja nie biegła od nowa...
 

kmbox

Klub HDTV.com.pl
VIP
Pojawiła się nowa aktualizacja:
QM151E_000.016.102.009 – Date: 2018/06/11
- Fix for “Scrambled channel” OSD after zapping or exiting via Watch TV key
- Fix for Incorrect aspect ratio in Megogo App
- Fix for system partition getting full
- Fix for vertically stretched picture on certain channels
- Fix for split-screen seen when Google Casting YouTube video’s
- Fix for slow pointer speed in Internet Browser
- Amazon App will migrate to the Prime Video app
- Google Security Patches
- Updated Channel Logo's and Strings
- Improvements in stability
 
Ostatnia edycja:

wsmigiel

New member
Cześć wszystkim!
Widzę, że pojawiła się aktualizacja oprogramowania jednak nie mogę jej pobrać z poziomu menu TV. Czy ktoś ma podobnie?
 

kmbox

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ja już zainstalowałem (20 grudnia). Można wymusić pobieranie aktualizacji, należy zmienić w ustawieniach (Ustawienia\ Aktualizacja oprogramowania\ Automatyczna aktualizacja oprogramowania\ Wyłącz. POTEM Ustawienia\ Aktualizacja oprogramowania\ Wyszukaj aktualizacje\ Połączenie z Internetem(zalecane) i wybrać jedno z 2 pól (chyba aktualizuj) i leci ok.20 minut ).
 

wsmigiel

New member
Mam problem
Wyskakuje mi brak wystarczającej pamięci - mimo, ze dodatkowo miałem zainstalowane tylko kodi i showmax, które odinstalowałem, ciagle brakuje mi miejsca.... miał ktoś podobnie?
 
Do góry