Philips seria PFL 5008 - nowości 2013

kalatos

New member
Szanowni Państwo,

nie wiem czy ktoś jest zainteresowany moimi losami, ale poinformuję, że po 3 wizycie telewizora w serwisie kiedy to do mnie wrócił z podtrzymaniem decyzji Tv po kilku dniach przestał działać całkowicie po tym jak się zawiesił podczas korzystania ze SMART TV.

Przyjechał do mnie Pan z serwisu MIK Radom, obchodził się z telewizorem jak z workiem kartofli... Wymienił moduł SSB, moduł PSV i oznajmił, że nic to nie dało i trzeba telewizor zabrać do serwisu ponownie, przypomnę po raz czwarty.

Ku mojemu zaskoczeniu po kilku dniach otrzymałem odpowiedź z MIKa i Philipsa, że wymiana modułu SSB już w serwisie naprawiła telewizor i będzie do dostawcy w ciągu kilku dni. Oczywiście wystosowałem też oficjalną korespondencję w tej sprawie do Philipsa, że to czwarty raz w serwisie i żądam wymiany na nowy z nową gwarancją, bo telewizor jest dłużej w serwisie niż u mnie w domu...

Proszę sobie wyobrazić jakie było moje zdziwienie kiedy intuicyjnie sprawdziłem na stronie MIK status i wyczytałem, że matryca także została wymieniona... Fakt ten został przede mną całkowicie zatajony zarówno przez Philipsa jak i przez serwis MIK w Radomiu.

Dzisiaj otrzymałem dodatkowo informacje, że moja czwarta reklamacja także zostaje odrzucona, a Philips w żaden sposób do wszystkich moich uwag nie ustosunkował.

To jest jedna wielka żenada cały ten serwis i cała ta firma, nie mam już zdrowia i siły, ale nie odpuszczę im!

Raz jeszcze przestrzegam wszystkich przed zakupem czegokolwiek z tej firmy. W przypadku jakichkolwiek problemów będziecie się bujać latami tak jak ja! Potraktujcie tego posta jako przestrogę.

Myślałem, że wreszcie po takim czasie Philips będzie chciał wyjść z twarzą z całej sprawy, ale czego ja się spodziewałem? Wysłałem już obszerny komentarz i prośbę o ustosunkowanie się do wszystkich punktów reklamacji, a nie wysyłanie do mnie jakiegoś "bełtu" który jest wysyłany do wszystkich klientów.

EOT
 

kalatos

New member
Ja obiecałem sobie, że nie spocznę póki sprawa nie zostanie doprowadzona do końca, straciłem już półtora roku, półtora roku Philips na mnie pluje i wmawia mi, że to złoty deszcz. Wysłałem już odpowiedź na to ich stanowisko i nieustannie do nich wydzwaniam, codziennie i opisuje całą sytuację pół godziny. Niech to poważnie będzie przestroga dla innych. Nikomu nie życzę przechodzenia przez tą drugą drogę, więc warto już podczas zakupu dokładnie swoją decyzję przemyśleć.
 

zerojedynkaX

Klub HDTV.com.pl
VIP
5008h

Telewizory Philips mam od dawna.Najpierw były to kineskopowe 21 i 25 cali,potem LCD 32PFL5322 kupiony w 2007 roku/chodzi bezawaryjnie do dziś/ i obecnie mam 2 modele: 42PFL5008H i 32PFL5007K kupione w 2012 i 2013 roku.Przyznaję,że oprogramowanie tych ostatnich woła o pomstę do nieba,ale już powoli przyzwyczaiłem się do/model 5008H/:
-przez 40 sekund po włączeniu nie reaguje na pilota;
-po wejściu do SMARTA i próbie wyjścia z niego czasami się zawiesza;
-odtwarzanie filmów z laptopa przez wi-fi to koszmar,robię to tylko przez HDMI;
-uszkodzenie internetu w mieszkaniu/mam sieć wi-fi/blokuje telewizor do tego stopnia że przestaje
reagować na pilota,nie daje się nawet wyłączyć.Wyłączenie routera z prądu przywraca normalną pracę telewizora;
-przy próbie sortowania ulubionych programów zawiesza się,trzeba odłączać od prądu;
-nie za dobrze współpracuje z modułami CAM.

Reasumując,najnowszy model ma najgorsze oprogramowanie.Trzymam go jednak ze względu na b.dobry obraz i światełka boczne.Do w/w wad zaczynam się przyzwyczajać. TV nie zawiódł mnie jednak do tego stopnia żebym nie mógł korzystać z telewizji.Przed wyłączeniem go ściszam prawie do zera aby nie ryknął po włączeniu.Ze SMART-a korzystam coraz rzadziej.
A w przyszłości przesiądę się jednak na japońce: Sony,Toshiba,Panasonic.:|
 

kalatos

New member
Podzielam Twojego posta w całej rozciągłości, to są niuanse z którymi da się żyć, ale clouding sięgający 80% matrycy, zawieszanie się telewizora do tego stopnia, że trzeba wyjmować wtyczkę z kontaktu i niedziałające tak jak powinno HDI ARC to już nie są niuanse stąd też moja batalia z Philipsem. Jestem bardzo zawiedziony całą to sprawą. Skusił mnie piękny obraz oraz ambilight ale to nie jest wystarczające, żeby zrównoważyć inne rzeczy i jakość obsługi klienta po sprzedaży.
 

kalatos

New member
Spróbuj odpalić YouTube. Po jednej piosence telewizor się zawiesza i tylko wyjęcie wtyczki z gniazdka pomaga. Jestem bliski temu, żeby ten telewizor wyrzucić przez okno.
 

phil7008

New member
Bez reklam
kiki my nic nie mozemy zrobic stalo sie tak po aktualizacji smarta jak i aplikacji youtube ,wgrywalem rozne softy i resetowalem ustawienia ,nic nie dalo ;(
 

zerojedynkaX

Klub HDTV.com.pl
VIP
soft

Spróbuj odpalić YouTube. Po jednej piosence telewizor się zawiesza i tylko wyjęcie wtyczki z gniazdka pomaga. Jestem bliski temu, żeby ten telewizor wyrzucić przez okno.

Na moje szczęście nie wgrałem najnowszego 003.012 softu. I telewizor zachowuje się na Smart w miarę dobrze.Nie zawsze dobrze mieć najnowsze oprogramowanie,przeciwnie uważam,że na fabrycznym oprogramowaniu z 2013 roku chodził najlepiej. Co z tego że nie było HbbTV i innych gadżetów,była za to płynność w obsłudze tego nieudanego telewizora.:|
 

zerojedynkaX

Klub HDTV.com.pl
VIP
skype

Nie używam Skype i nie wiem czy działa. Ale jeśli to prawda że nie działa to kolejny skandal z tym telewizorem. Ile jeszcze wad ukrytych ma ten model ?:neutral:
 
Do góry