Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

lorienn

New member
Przed paroma godzinkami zadzwonił do mnie technik, komunikując mi, że dokonał naprawy elementu który sprawiał że telewizor zawieszał się, rozparowywał się pilot etc. (mam nadzieję, że ta naprawa będzie skuteczna, bo te objawy naprawdę psuły doświadczenie użytkowania tv). Co do 3D stwierdził, że jego testy nie wskazują, że TV działa niepoprawnie.
Szczerze mówiąc nie wiem co o tym sądzić, plik testowy z forum, którego użyłem wskazuje na mieszanie się kolorów, ale być może robię coś nie tak. Nawet jeżeli ich testy wskazują, że jest ok to tego 3D za pomocą okularów PTA529, którymi dysponuje nie da się oglądać, obraz jest niewyraźny i rozjechany (cross talk?).
Co o tym sądzicie, co robić? Głupio się czuje, bo dowiedziałem się, że TV jest ok, mimo że najprawdopodobniej nie jest (choć dopuszczam do siebie możliwość, że przyjedzie z serwisu z działającym poprawnie 3D).
Dodam, że zgłaszałem usterkę bezpośrednio przez mik.radom.pl, nie przez oficjalny kanał Philipsa...
 
Ostatnia edycja:

odl

New member
Nawet jeżeli ich testy wskazują, że jest ok to tego 3D za pomocą okularów PTA529, którymi dysponuje nie da się oglądać, obraz jest niewyraźny i rozjechany (cross talk?).
Co o tym sądzicie, co robić? Głupio się czuje, bo dowiedziałem się, że TV jest ok, mimo że najprawdopodobniej nie jest
Niech Ci przyślą zdjęcia z ich własnego testu na Twoim tv, udowadniające, że kolory się nie mieszają ;)
Śledząc zgłaszane już tutaj przypadki mam wrażenie, że jak się wpisze więcej usterek niż samo 3D, to oni naprawią wszystko inne, a 3D próbują zbagatelizować, żeby przynajmniej raz odesłać tv jako naprawiony. Jak się zgłosi tylko problem z 3D, to nie mają czego naprawiać i "wymieniają".
 

zakli

New member
Czy możesz opisać jak wrażenia z oglądania wieczorem (czerń), bo to chyba IPS? Jak spisuje się Android i w jakiej jest tam wersji? Byłbym bardzo wdzięczny.

Co do czerni jest podobnie ale tylko podobnie.Fakt to IPS ale po Philipsie ten tv to bajka,wysmienity,jestem nim oczarowany.Tv chodzi plynnie,szybko,bez zastanowien jak to bylo w Philipsie.Fabrycznie na pokldzie byl Android 6,po aktualizacji jest 7.Meni jest na poczatku trudne z powodu przyzwyczajenia z Philipsa.
 

patrykos91

Member
Tez mam status, wymiana NSE [odrzucona]. Ciekawe co mik teraz zrobi bo sami mi przeciez przyznali ze jest to nienaprawialny problem. Jutro będę tam dzwonić... Ale wygląda na to ze Philips sie wkurwil liczbą zgłoszeń i zaczyna je odrzucać. Pytanie co w takim wypadku zrobią.
 

odl

New member
a ja jestem ciekawy jaki był ostatni status dotyczący wymiany NSE u osób, które dostały tylko potwierdzenie na papierze (wymiana w sklepie na inny model/zwrot gotówki). może ten status [odrzucona] oznacza jedynie tyle, że Philips sam od siebie nowego TV nie prześle, ale serwis dokument o nienaprawialności wystawi.
 

patrykos91

Member
a ja jestem ciekawy jaki był ostatni status dotyczący wymiany NSE u osób, które dostały tylko potwierdzenie na papierze (wymiana w sklepie na inny model/zwrot gotówki). może ten status [odrzucona] oznacza jedynie tyle, że Philips sam od siebie nowego TV nie prześle, ale serwis dokument o nienaprawialności wystawi.

Też tak pomyślałem, bo mik zapewniał mnie ze teraz to już tylko kwestia decyzji Philipsa - czy sami proponują inny model czy dają pismo. Jutro się dowiemy.
 

zakli

New member
a ja jestem ciekawy jaki był ostatni status dotyczący wymiany NSE u osób, które dostały tylko potwierdzenie na papierze (wymiana w sklepie na inny model/zwrot gotówki). może ten status [odrzucona] oznacza jedynie tyle, że Philips sam od siebie nowego TV nie prześle, ale serwis dokument o nienaprawialności wystawi.

Ja mialem status "wymiana".Wymienili ale za doplata lub kasa.Przy okazji oddali okulary które sa mi zbedne .Za symboliczna kwote je oddam.
 

efel

New member
Serwis MIK sam z siebie nie da Wam żadnego pisma. Jeżeli producent odrzucił roszczenie gwarancyjne to dostaniecie z powrotem swój TV z naklejką że TV działa zgodnie ze specyfikacją producenta. Serwis działa wg procedur producenta i z tego co się dowiedziałem o każdym przypadku zwrotu/wymianie decyduje sam producent na podstawie dokumentacji przesłanej przez serwis MIK. Jeżeli producent odrzucił wymianę/zwrot to pozamiatane, zostaje walka ze sklepem na podstawie rękojmi.

Ja jeszcze czekam na rozstrzygnięcie, ale powoli tracę nadzieję że uda się cokolwiek uzyskać. Oczywiście w przypadku odmowy będę chciał wyciągnąć od nich tą dokumentację techniczną którą wysłali do Philipsa i na podstawie której zdecydowano że 3D w moim TV działa poprawnie...
 

remal

New member
Ja miałem NSE - wymiana, oczekiwanie na info, info wysłane. Domyślam się, że wysłali w końcu informacje do sklepu w którym zgłaszałem reklamację. Wszystko trwa już prawie 2 tygodnie.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

zakli

New member
Ja miałem NSE - wymiana, oczekiwanie na info, info wysłane. Domyślam się, że wysłali w końcu informacje do sklepu w którym zgłaszałem reklamację. Wszystko trwa już prawie 2 tygodnie.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Potrzeba uzbroić sie w cierpliwość.W moim przypadku trwało to trzy tygodnie nim dotarlo pismo o wymianie.Najważniejsze ze jest statu wymiana.
 

patrykos91

Member
Odnośnie Wymiany [odrzuconej]. Znaczy to tyle że Philips się na nas wypiął, odesłał do mik informacje że 3d działa w normie, i oddają nie naprawiony ani nie tchnięty telewizor.

MIK poinformował mnie że z telewizorem przyjedzie ekspertyza producenta która dowodzi poprawności działania telewizora, a przywiezie go pracownik firmy który mi ją niby przedstawi. Dodałem im tylko że jeśli na miejscu okaże się że 3d nie działa, to ja tego telewizora z powrotem nie przyjmę.

No i teraz wychodzi na to że chuj wielki ...
 

MATOS

New member
A już miałem nadzieję, że oni do tego zepsutego 3D podchodzą poważnie - nie mam pojęcia jak im ta ekspertyza daje pozytywne efekty skoro test serwisowy wykazywał ewidentne mieszanie się kolorów, a filmów 3D się nie da oglądać bo obraz jest rozjechany. Brak słów...
 

efel

New member
Odnośnie Wymiany [odrzuconej]. Znaczy to tyle że Philips się na nas wypiął, odesłał do mik informacje że 3d działa w normie, i oddają nie naprawiony ani nie tchnięty telewizor.

MIK poinformował mnie że z telewizorem przyjedzie ekspertyza producenta która dowodzi poprawności działania telewizora, a przywiezie go pracownik firmy który mi ją niby przedstawi. Dodałem im tylko że jeśli na miejscu okaże się że 3d nie działa, to ja tego telewizora z powrotem nie przyjmę.

No i teraz wychodzi na to że chuj wielki ...

Dokładnie to samo napisałem wczoraj, że odrzucenie od producenta oznacza, że dostaniemy TV z informacją, że wszystko działa poprawnie i zgodnie ze specyfikacją producenta. Serwis MIK działa zgodnie z procedurami producenta i oni nie są winni temu że jest odmowa.

Niestety obawiam się że musisz przyjąć TV od nich. Cokolwiek serwis dalej by nie zrobił, nawet jak go milion razy sprawdzi u siebie to wyda opinię taką jaką masz teraz: że jest zgodny ze specyfikacją. W tym wypadku tak jak wczoraj napisałem zostaje tylko druga strona: walka ze sprzedawcą i rękojmia (niezgodność towaru z umową) bo nikt nie informował nas w momencie zakupu, że specyfikacja producenta na 3D jest taka, że dopuszcza przypadki że praktycznie nie da się z tego korzystać, bo obraz jest tak rozmyty i niewyraźny.
 

efel

New member
A już miałem nadzieję, że oni do tego zepsutego 3D podchodzą poważnie - nie mam pojęcia jak im ta ekspertyza daje pozytywne efekty skoro test serwisowy wykazywał ewidentne mieszanie się kolorów, a filmów 3D się nie da oglądać bo obraz jest rozjechany. Brak słów...

To jest kwestia interpretacji wyników w taki sposób żeby to użytkownik został na lodzie a nie producent. Podejrzewam że dostaniemy jakąś bzdurną specyfikację, którą wymyślono niedawno, która mówi że wszystko działa poprawnie nawet jeżeli przykładowo 20% światła przenika z jednego oka do drugiego, co powoduje cholerne rozmycie w filmach ale mieści się w normie z kosmosu.

Mam wrażenie że cała ta akcja służyła temu żeby jak najwięcej telewizorów trafiło do serwisu. Oni je tam pomierzyli, porobili testy i opracowali specyfikację z którą teraz będzie zgodne 99% egzemplarzy :D.
 
Do góry