Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

mik61

New member
Czyli NIE UŻYWASZ telewizora do celu, dla którego został stworzony.
Funkcja monitora której używasz to tylko dodatkowa funkcja.

Najwięcej problemów z tv Philipsa dotyczy właśnie tych funkcji, których nie używasz, czy odbierania telewizji, epg, w przypadku wyższych modeli również nagrywania itd

Ty ich nie używasz, więc tak naprawdę nie wiesz jak ten telewizor działa....

Jeśli o to chodzi, od tygodnia używam naziemnej BRAK NAJMNIEJSZYCH PROBLEMÓW, NAGRYWAŁEM CAŁE MISTRZOSTWA BRATU GDY PRACOWAŁ ŻADNEGO PROBLEMU Z DYSKIEM 500GB PQI,
 

efel

New member
Mylisz się (...) nie mam żadnych problemów z pilotem i nie miałem ostatni był jakieś 5 miesięcy temu ale to była wina tamtego softa

Do mojego twierdzenia, że TV Philips są do dupy bo mają krytyczne błędy w sofcie, które psują piloty używasz kontrargumentu, że wcale nie są, bo ostatni problem z pilotem miałeś 5 miesięcy temu i była to wina tamtego softu? Aha, nie mam pytań. Niektórym ludziom nawet jak naplujesz w twarz to będą mówili że pada deszcz...
 

bartson2

New member
Hej. Też macie aż tak ciemne rogi w swoich pięćdziesiątkach?
3ac8fc05bace92c058ddee10a56eaf3f.jpg


Wysłane z mojego czegośtam przy użyciu Taptalka
 

usbuzzer

New member
Jest nowa wersja softu i bardzo sprawnie działa :). Pojawiło się również wsparcie dla HDR, dla mnie zdecydowanie na plus w porównaniu do stanu sprzed update'u.
 

BassQ

Klub HDTV.com.pl
VIP
sa pewne normy i pod to ci zalicza

cztery lata temu walczyłem z jednym tv który miał dosłownie odbity grill na kiełbaski czyli taka krata w tle obrazu co wymienili ekraz to to samo i wymienili na inny tv . po długiej batalii
 

efel

New member
Hej. Też macie aż tak ciemne rogi w swoich pięćdziesiątkach?

Wysłane z mojego czegośtam przy użyciu Taptalka

Też tak mam, może nie aż tak jak u Ciebie, ale ewidentnie rogi są ciemniejsze. Mnie akurat to aż tak nie denerwuje i z pewnością nie chciałoby mi się walczyć z serwisem, bo jak znam życie mieści się to w normie i nie uznają reklamacji.
 

efel

New member
Jest nowa wersja softu i bardzo sprawnie działa :). Pojawiło się również wsparcie dla HDR, dla mnie zdecydowanie na plus w porównaniu do stanu sprzed update'u.

Idź spamować do innego tematu, to jest dyskusja do roczników 2015 i ktoś sobie pomyśli że do tych badziewi wyszedł sprawny soft i w dodatku dodał jeszcze HDR...
 

bartson2

New member
Tak ja mam tez ciemne rogi. Zastanawiam się czy nie zgłośić do serwisu.
Zgłoś do serwisu. Zamienią twoją matrycę z innym TV. Czemu tak piszę? Otóż Panowie, mój telewizor miał zarąbiście podświetloną matrycę. W ubiegłym tygodniu trafił do serwisu, bo umarł całkowicie po problemach z reakcją na pilota. Mieli mu tylko wgrać oprogramowanie. W poniedziałek wrócił z serwisu. Poobijany jak na zdjęciu. W opisie usunięcia usterki serwis napisał m.in. NAPRAWA PODŚWIETLENIA. I teraz nie mogę patrzeć na te ciemne rogi. Nieźle mnie wy... Co Wy na to?
d8ed91f972181a83ebc787e7ee31ca63.jpg


Wysłane z mojego czegośtam przy użyciu Taptalka
 

Ziewnik

New member
Co zmienia wersja 014?




QM152E_000.005.234.014 [FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri](Date published: 2016-07-26) [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri,Calibri][FONT=Calibri,Calibri][/FONT][/FONT][FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]BT Remote Control stop operating after some time (6500 range) [/FONT][/FONT]
 

efel

New member
Zgłoś do serwisu. Zamienią twoją matrycę z innym TV. Czemu tak piszę? Otóż Panowie, mój telewizor miał zarąbiście podświetloną matrycę. W ubiegłym tygodniu trafił do serwisu, bo umarł całkowicie po problemach z reakcją na pilota. Mieli mu tylko wgrać oprogramowanie. W poniedziałek wrócił z serwisu. Poobijany jak na zdjęciu. W opisie usunięcia usterki serwis napisał m.in. NAPRAWA PODŚWIETLENIA. I teraz nie mogę patrzeć na te ciemne rogi. Nieźle mnie wy... Co Wy na to?
Wysłane z mojego czegośtam przy użyciu Taptalka

Podejrzewam że nie masz dokładnych zdjęć TV z każdej strony przed wysłaniem TV do serwisu. Będzie ciężko udowodnić że sam sobie nie poobijałeś tego TV :cry:

Nigdy więcej Philipsa, nie dość że support oprogramowania praktycznie nie istnieje, to jak widać jeszcze w Polskich serwisach pracują złodzieje, którzy kradną matryce.

Jak ktoś jeszcze poleci komuś TV Philips to dam w mordę.
 

bartson2

New member
Podejrzewam że nie masz dokładnych zdjęć TV z każdej strony przed wysłaniem TV do serwisu. Będzie ciężko udowodnić że sam sobie nie poobijałeś tego TV :cry:

Nigdy więcej Philipsa, nie dość że support oprogramowania praktycznie nie istnieje, to jak widać jeszcze w Polskich serwisach pracują złodzieje, którzy kradną matryce.

Jak ktoś jeszcze poleci komuś TV Philips to dam w mordę.
To oni mi muszą udowodnić, że TV taki do nich trafił.

Wysłane z mojego czegośtam przy użyciu Taptalka
 

bartson2

New member
Mi tez mik radom porysował tv
i co ( Pan tak miał !!!!)
a zabrali w oryginalnym pudełku i styropianie )
Tylko, że mi dodatkowo odesłali z felerną matrycą. Ta "nowa" której wymiany nie zamawiałem, abstrachując od ciemnych rogów, ma ciemną plamkę na środku... Będzie wojna.

Wysłane z mojego czegośtam przy użyciu Taptalka
 
Do góry