Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

bartson2

New member
W TV raczej mam ustawione ok. Odtwarzając film z usb przez wbudowanego playera dźwięk DD5.1 jest. Przy odtwarzaniu tego samego filmu w Kodim dźwięk już idzie jako PCM 48kHz mimo, że w informacji w Kodim wyświetla jako DD5.1. Dźwięk z dekodera, który idzie kablem hdmi do TV również wędruje do amplitunera jako DD5.1 po optyku. Też mam Harmana i trzeba mu przyznać, że z zwykłego stereo potrafi czasem zadziwić przestrzennością ale to nie to samo.
To poszperam jeszcze w Kodim jutro i postaram się pomóc. Upewnij się tylko czy w zaawansowanych ustawieniach dźwięku TV masz format sygnału wyj. audio ustawiony na wielokanałowy. Bo napisałeś, że raczej...

Wysłane z mojego czegośtam przy użyciu Taptalka
 

efel

New member
W TV raczej mam ustawione ok. Odtwarzając film z usb przez wbudowanego playera dźwięk DD5.1 jest. Przy odtwarzaniu tego samego filmu w Kodim dźwięk już idzie jako PCM 48kHz mimo, że w informacji w Kodim wyświetla jako DD5.1. Dźwięk z dekodera, który idzie kablem hdmi do TV również wędruje do amplitunera jako DD5.1 po optyku. Też mam Harmana i trzeba mu przyznać, że z zwykłego stereo potrafi czasem zadziwić przestrzennością ale to nie to samo.

Ja z tym walczyłem dłuższy czas. W sensie dźwięk 5.1 DTS z Kodi przez optyka i nie udało mi się nic wskórać.

Na oficjalnym forum Kodi znalazłem wypowiedź developera że dźwięk DTS 5.1 po optyku z Kodiego 5.1 na systemie Android TV nie działa i nie mają planów żeby to zmienić, bo to jest problem samego Android TV a nie Kodiego.

Sprawa się rozwiązuje jeżeli podłączymy kino domowe przez HDMI, albo zakupimy splitter sygnału, coś takiego o ile się nie mylę:

https://mgmplay.pl/pl/konwertery-audio-video/355-adapter-konwerter-arc-hdmi-hdmi-toslink-spdif.html


Dziwi mnie że kolega bartson2 mówi że to mu działa. W takim razie dołączam się do prośby o podanie ustawień w Kodim i może jakieś foto z kina na dowód, że dostaje ono dźwięk 5.1. W TV mam na bank ustawiony dźwięk wielokanałowy, wszystkie źródła oprócz wbudowanego androida poprawnie przesyłają do kina dźwięk 5.1. U mnie wszystkie aplikacje Android wysyłają po optyku jedynie stereo, które sobie mogę uprzestrzennić jakimś dolby pro logic, ale to nie to samo.
 

Tomek3city

New member
To poszperam jeszcze w Kodim jutro i postaram się pomóc. Upewnij się tylko czy w zaawansowanych ustawieniach dźwięku TV masz format sygnału wyj. audio ustawiony na wielokanałowy. Bo napisałeś, że raczej...

Wysłane z mojego czegośtam przy użyciu Taptalka
Heh, napisałem, że raczej bo nie wiem czy nie ma gdzieś jeszcze ustawień aplikacji albo coś takiego. W ustawieniach zaawansowanych samego tv na pewno mam ustawiony dzwięk wilokanałowy

Ja z tym walczyłem dłuższy czas. W sensie dźwięk 5.1 DTS z Kodi przez optyka i nie udało mi się nic wskórać.

Na oficjalnym forum Kodi znalazłem wypowiedź developera że dźwięk DTS 5.1 po optyku z Kodiego 5.1 na systemie Android TV nie działa i nie mają planów żeby to zmienić, bo to jest problem samego Android TV a nie Kodiego.

Sprawa się rozwiązuje jeżeli podłączymy kino domowe przez HDMI, albo zakupimy splitter sygnału, coś takiego o ile się nie mylę:



Dziwi mnie że kolega bartson2 mówi że to mu działa. W takim razie dołączam się do prośby o podanie ustawień w Kodim i może jakieś foto z kina na dowód, że dostaje ono dźwięk 5.1. W TV mam na bank ustawiony dźwięk wielokanałowy, wszystkie źródła oprócz wbudowanego androida poprawnie przesyłają do kina dźwięk 5.1. U mnie wszystkie aplikacje Android wysyłają po optyku jedynie stereo, które sobie mogę uprzestrzennić jakimś dolby pro logic, ale to nie to samo.

Też czytałem o tym hdmi, tylko że to w przypadku kiedy np. z TV boxa podajesz sygnał przez hdmi do TV albo właśnie do kina domowego. TV sam w sobie nie ma wyjścia hdmi tylko same wejścia.
 

bartson2

New member
Faktycznie. Wygląda na to, że macie rację. Ja głównie oglądam filmy w kodim w streamingu a tam ścieżek w DTS jest jak na lekarstwo (jak już to dolby pro logic). Więc przetestowałem teraz filmy z twardziela i poszperałem w ustawieniach dźwięku w kodi i... macie rację. O dolby digital po optyku możemy zapomnieć. Jak się dobrze poszuka to i w kodim wyskoczy taka informacja którą wklejam
deb03431a97eb41f00ce6ec7603af68e.jpg


Wysłane z mojego czegośtam przy użyciu Taptalka
 

mufc56

Klub HDTV.com.pl
VIP
Czy philips 50pfh6550 jest jeszcze dostepny czy bedzie, bo nigdzie juz go nie moge znalezc. Czy 50 cali wycofali? Jest 50 ale w wersji 6510 tylko.
 

RafalKL

Member
Czy philips 50pfh6550 jest jeszcze dostepny czy bedzie, bo nigdzie juz go nie moge znalezc. Czy 50 cali wycofali? Jest 50 ale w wersji 6510 tylko.


nie wiem skąd jesteś, na stronie EURO RTV AGD wygląda że jest w Dąbrowie Górniczej w C.H. Pogoria i w Sosnowcu w Plejadzie, ale chyba tylko po jednej sztuce na ekspozycji
 

nicraM_86

New member
Changelog:
QM152E_000.005.101.054 (Date published: 2016-02-08)
- Poor quality / weak audio via HDMI1
- Loss of channels / tuner menu
 

maroani

New member
Dziwne u mnie z dzwiękiem nic się nie zmieniła prosze zapodajcie ustawienia dzwięku jakie używacie żeby zobaczyć czy to coś da ale głośność na 20 to tak minimum żeby słyszeć...
 

maykel

New member
Ja miałem u siebie problem z dźwiękiem po HDMI 1. Był mega metaliczny, nie dało się słuchać. Może o ten problem chodzi? Nie potwierdzę póki co, bo nie zainstalowałem aktualizacji.

Wysłane przy użyciu tapatalka
 

bartson2

New member
Cisza. Albo wszyscy boją się zainstalować aktualizację, albo to zrobili i siedzą w okularach 3D nie mogąc wyjść z zachwytu...

Wysłane z mojego czegośtam przy użyciu Taptalka
 

Ziewnik

New member
Ja też zainstalowałem, ale nie korzystam z 3D (brak okularów) i z tv naziemnej (nc+) a efekt teatru mi nie przeszkadza, i mam go cały czas włączony. Reasumując: nie pomogę. ;-)
 

mik61

New member
Ja też zainstalowałem, ale nie korzystam z 3D (brak okularów) i z tv naziemnej (nc+) a efekt teatru mi nie przeszkadza, i mam go cały czas włączony. Reasumując: nie pomogę. ;-)

Pisaliśmy już kilka stron temu że aktualizacja NIC nie poprawiła w kwestii 3D, mam okulary więc wiem

Maykel co do twojego metalicznego dzwięku aktualizacja tego nie poprawia ale wydali dziś dodatkowy plik poprawiający ten problem ale najpierw musisz zaktualizowac do najnowszej a potem dociagnac dodatkowy plik ktory umieszczony jest na forum philips:

http://www.supportforum.philips.com...ead-QM152E_000-005-101-054-for-5500-65X0-6400 W pierwszym poście masz Edit: i niżej zamieszczony plik wypróbowałem i działa jak należy
 
Ostatnia edycja:

mik61

New member
Z tego co kojarzę to tylko Ty o tym wspomniałeś, a jak wiadomo jedna jaskółka........

Wysłane z mojego czegośtam przy użyciu Taptalka

Nie wiem jak wielu ludzi w ogóle jara się 3D ja np bardzo i kładę na to bardzo duży nacisk... dziś porozumiałem się z Katerine z forum Philips która zajmuje się działem audio HDMI DVD BR najpierw pisałem z nią na forum PM potem rozmawiałem telefonicznie jest kierownikiem działu audio tej serii telewizorów i zwróciłem jej uwagę na to że Angelique pracownica odpowiedzialna za dział video w tym 3D nie robi sobie nic z informacji jakie podają jej użytkownicy telewizorów że 3D nie działa obiecała że oddzwoni po jakiś 40 minutach okazało się że Angelique nie zgłosiła nawet programistą problemu z 3D obiecała że w poniedziałek lub we wtorek oddzwoni do mnie (ja oczywiście z jednej strony się cieszę z drugiej kasuje mnie połączenie miedzynarodowe :/) ale cóż
 

Ziewnik

New member
Aktualizujecie wraz z opcją "zimny start" czy też nie? Tamtą poprawkę instaluje się tak samo jak soft?


Up.
Ja 3D bym się jarał, ale wyszedłem z założenia, że nie kupie okularów dopóki nie będzie naprawione. Jednak to co napisałeś, to jest jeden wielki skandal. Jak można nie przekazać "dalej" takiej informacji, że 3D jest zjebane...
 
Ostatnia edycja:

bartson2

New member
Nie wiem jak wielu ludzi w ogóle jara się 3D ja np bardzo i kładę na to bardzo duży nacisk... dziś porozumiałem się z Katerine z forum Philips która zajmuje się działem audio HDMI DVD BR najpierw pisałem z nią na forum PM potem rozmawiałem telefonicznie jest kierownikiem działu audio tej serii telewizorów i zwróciłem jej uwagę na to że Angelique pracownica odpowiedzialna za dział video w tym 3D nie robi sobie nic z informacji jakie podają jej użytkownicy telewizorów że 3D nie działa obiecała że oddzwoni po jakiś 40 minutach okazało się że Angelique nie zgłosiła nawet programistą problemu z 3D obiecała że w poniedziałek lub we wtorek oddzwoni do mnie (ja oczywiście z jednej strony się cieszę z drugiej kasuje mnie połączenie miedzynarodowe :/) ale cóż
Cóż... Też napiszę do Philipsa, bo o 3D jeszcze nie pisałem tylko cierpliwie czekałem. Napiszę, że jeśli w najbliższej aktualizacji nie zrobią porządku z 3D to poproszę o zwrot kasy za 4 pary okularów oraz skieruję roszczenia odszkodowawcze do rzecznika praw konsumenta. :)

Wysłane z mojego czegośtam przy użyciu Taptalka
 
Do góry