Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

efel

New member
I jako, że w tym roku chce kupic jakis tv do 4,5 tys, to zastanawiam sie nad tv firmy Philips. No i tu pytanie, gdybyscie mieli mozliwosc oddac tv i dostać pełny zwrot kasy, to zrobilibyscie to ? Czy zostalibyście nadal z tym tv ? Kupilibyscie ten tv po raz drugi ?

Ja na pewno bym oddał, chociaż żal tego Ambilight trochę, bo jednak moim zdaniem dużo daje, szczególnie w grach wyścigowych w które często gram. Jest fajny efekt jak się przejeżdża pod mostem, albo w tunelu. Większa immersja po prostu.

Natomiast wszystko inne mają też TV innych firm. To co mnie boli, to przede wszystkim olewanie klienta, które powoduje, że nikomu nigdy telewizorów Philips nie polecę. Nie wiem jak inni ale ja się źle czuję psychicznie jak mnie ktoś oszukuje. W przypadku tego TV możemy czuć się oszukani. A ile nerwów nas to kosztowało?

Przyjdzie znowu jakaś aktualizacja, znowu coś zepsują, wypną się na klientów i powiedzą że nie poprawią i co zrobimy? Będziemy musieli toczyć mozolną walkę ze sklepem, a jak minie okres rękojmi to już w ogóle będziemy uwaleni.

Dlatego powtarzam: trzymać się z daleka od Philipsa, a najlepiej od całej platformy Android TV, wątpię żeby kiedykolwiek coś się tu poprawiło.
 

mik61

New member
Tu muszę się zgodzić z przedmówcą Philips totalnie olewa klienta to jest w 100% trafna wypowiedź. Masz ten tv? Efel dlaczego uważasz że nie możesz go oddać?
 

roberto149

New member
Witam, zakupiłem dwa dni temu Telewizor PHILIPS LED 40PFH6550/88.
Rzeczy które zrobiłem, aktualizacja zrobiona do najnowszego softu. Wyłączenie z prądu restart, przywrócenie ustawień fabrycznych.

Nie działa mi Sklep Google Play. Wchodzę świecą się trójkąty i wywala mi spowrotem do aplikacji i tak wkółko. Dzwonie na infolinie Philipsa, po półgodzinnej rozmowie pan mnie prowadzi krok po kroku wyczyścić ustawienia internetowe itd. Dalej nie działa. Mówił że IPLA nie działa pracują nad tym, TVN Player nie działa ale sklep Gogle powinien działać, a czemu u mnie nie działa , tego nie wie. Zrobił zgłoszenie i tyle.
Proszę doświadczonych forumowiczów o pomoc dlaczego nie działa mi sklep Google Play. Oczywiście połączenie z netem mam bezprzewodowe i działa, YOU Tube płynnie.
 

mik61

New member
Było to już kilka razy u mnie pomógł restart do fabrycznych, potem też ktoś o tym pisałem ale już miał większy problem bo nic nie pomogło tak jak w twoim przypadku i sprawa chyba ucichła
 

roberto149

New member
Restart do ustawień fabrycznych robiłem, dalej to samo nie pomaga. Wchodzę w Google Play widać trójkaty kilka sekund i wywala z aplikacji.
 

MATOS

New member
To ja miałem problem z Google Play, na który nic nie pomagało. Wyczytałem na jakimś forum, że w takiej sytuacji chodzi o to, iż aplikacja sklepu się aktualizuje w tle i do chwili pełnej aktualizacji sklep nie będzie działał. Rada na to była taka:
1. Włączyć normalnie TV, poczekać aż się połączy z internetem i przełączyć na Androida
2. Gdy pojawi się menu Android TV zostawić sobie tak telewizor na jakiś czas - u mnie chyba nie był ruszany przez jakieś pół godziny. Telewizor, będąc w takim spoczynku, zacznie sobie aktualizować Google Play w tle i po tym zabiegu wszystko powinno już działać.

W moim przypadku tylko ten sposób zadziałał i teraz wszystko śmiga jak należy :)
 

roberto149

New member
To ja miałem problem z Google Play, na który nic nie pomagało. Wyczytałem na jakimś forum, że w takiej sytuacji chodzi o to, iż aplikacja sklepu się aktualizuje w tle i do chwili pełnej aktualizacji sklep nie będzie działał. Rada na to była taka:
1. Włączyć normalnie TV, poczekać aż się połączy z internetem i przełączyć na Androida
2. Gdy pojawi się menu Android TV zostawić sobie tak telewizor na jakiś czas - u mnie chyba nie był ruszany przez jakieś pół godziny. Telewizor, będąc w takim spoczynku, zacznie sobie aktualizować Google Play w tle i po tym zabiegu wszystko powinno już działać.

W moim przypadku tylko ten sposób zadziałał i teraz wszystko śmiga jak należy :)


Ok, spróbuje i dam znać czy pomogło
 

nikolay

New member
Ja na pewno bym oddał, chociaż żal tego Ambilight trochę, bo jednak moim zdaniem dużo daje, szczególnie w grach wyścigowych w które często gram. Jest fajny efekt jak się przejeżdża pod mostem, albo w tunelu. Większa immersja po prostu.

Natomiast wszystko inne mają też TV innych firm. To co mnie boli, to przede wszystkim olewanie klienta, które powoduje, że nikomu nigdy telewizorów Philips nie polecę. Nie wiem jak inni ale ja się źle czuję psychicznie jak mnie ktoś oszukuje. W przypadku tego TV możemy czuć się oszukani. A ile nerwów nas to kosztowało?

Przyjdzie znowu jakaś aktualizacja, znowu coś zepsują, wypną się na klientów i powiedzą że nie poprawią i co zrobimy? Będziemy musieli toczyć mozolną walkę ze sklepem, a jak minie okres rękojmi to już w ogóle będziemy uwaleni.

Dlatego powtarzam: trzymać się z daleka od Philipsa, a najlepiej od całej platformy Android TV, wątpię żeby kiedykolwiek coś się tu poprawiło.
100% Racji jeśli chodzi o obsługę klienta. Kontakt z serwisem sprawia wrażenie, że albo po prostu odbijają piłkę, albo są debilami, a pewnie jedno wynika z drugiego. Na nic nie znają odp. nawet na tematy, do których samodzielnie się dochodzi po 0,5h zabawy z tv.
Pytanie czy może ktoś ma z serwisem bardziej pozytywne doświadczenia, tak dla podbudowania wiary w tą firmę[emoji14] no i ew.sugestii jak i z kim się tam kontaktować.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

roberto149

New member
Nie działał mi Google play - potwierdzam sugestie kolegów zostawienie na jakiś czas z podłączonym netem u mnie rozwiązało sprawę. Serwis Philipsa powinien czytać to forum bo tu jest 100 razy większa wiedza niż oni mają.
Czy możecie mi polecić jakiś nadajnik na usb żeby zadziałał pad od Xboxa 360 bezprzewodowo?
 

efel

New member
Masz ten tv? Efel dlaczego uważasz że nie możesz go oddać?

Oczywiście że mogę go próbować oddać, co wiąże się z walką ze sklepem, kontaktowaniem się z rzecznikiem konsumentów, szukaniem rzeczoznawcy itp. Nie mam po prostu czasu i nerwów w tym momencie na to. Nie jest powiedziane że tego nie zrobię wkrótce, jak tylko ogarnę parę spraw.

Żałuję że nie oddałem tego TV w ciągu pierwszych 14 dni po zakupie gdzie zwrot byłby bezproblemowy, bo kupowałem przez net.

No, ale łudziłem się jeszcze wtedy, że może poprawią te błędy w kolejnej aktualizacji i wiadomo, że byłem podjarany 'nową zabawką'. Teraz na chłodno jak na to patrzę, widzę że nigdy nie należy ufać zapewnieniom: poprawimy to w przyszłości, to tylko drobny błąd.

Nawet jeżeli jest drobny to wymaga zaangażowania ludzi w to, czego ewidentnie firma Philips nie chce robić bo to kosztuje pieniądze. Szkoda, że nie zdali sobie jeszcze sprawy z tego, że te drobne błędy biją w wizerunek firmy i wkurzony klient nigdy więcej nie wróci i zrobi odpowiedni marketing szeptany wśród swoich znajomych. Albo co gorsza zdają sobie z tego sprawę i specjalnie idą pod prąd, bo po co się przejmować, skoro ludzie i tak kupią. Niestety my jako konsumenci jesteśmy coraz głupsi...
 

markx

New member
Działa Wam lampka ambilaight normalnie? U mnie jak jest wyłączony tv i włączam ambilaight to działa to jak chce. Za pierwszym razem, za 5, 10. Potem z przełączaniem na poszczególne tryby światłek tak samo. Trzeba "dusic" klawisz do skutku.
 

mik61

New member
Działa Wam lampka ambilaight normalnie? U mnie jak jest wyłączony tv i włączam ambilaight to działa to jak chce. Za pierwszym razem, za 5, 10. Potem z przełączaniem na poszczególne tryby światłek tak samo. Trzeba "dusic" klawisz do skutku.

U mnie działa spoko, ale zauważ że co TV to inaczej się zachowuje każdy ma z nim inny problem
 
Do góry