Kolego kompromitujesz się z tym swoim profesjonalizmem i brakiem konsekwencji w wypowiedziach - sprawdź swój post z 13 stycznia
Sprawa dotyczyła ostatniej aktualizacji oprogramowania nie wszystkich .
Tak jak pisałem jak byś tego nie zrobił czy Wifi czy USB czy może znasz jeszcze inne metody, będziesz miał taki sam problem z oprogramowaniem jak każdy z użytkowników tego telewizora bo pobierasz tan sam plik co każdy. A uściślając dlaczego każdy ma inny problem a dotyczący tego samego telewizora bo każdy jest inny mi np efekt teatru nie przeszkadza, padło kiedyś DVB-T nie mam pojęcia używam satelity, ktoś nie ma okularów 3D lub po prostu nie używa 3D ma teoretyczne pojęcie o tym co przeczytał.
Uraziłem Cię pisząc że takie pierdaloty mogą wpuszczać amatorom? Nie nazwałem Ciebie amatorem, skoro korzystasz z forum technicznego nie uważam Cię za amatora... A ja też nie jestem technikiem Philipsa.
Ostatnia edycja: