Philips PUS8303 test . Pierwszy telewizor z Nano Cell producenta, 100Hz, z procesorem P5 zamiesza na rynku.

moto2004

Member
Zakupiłem 75PUS8303 od Kikiego z forum.

Muszę Państwa przestrzec w tym temacie.

Ogólnie pisząc bez rozwodzenia, nie jestem wymagającym użytkownikiem, przez ostatnie kilka dni włączyłem jedynie Netflixa, Youtube, Spotify, oraz zwykłą antenę naziemną. Netflix w 4K poezja, wszystko pięknie. Marcopolo z HDR nie do opisania- nie byłem przekonany do tej technologii, jednakże naprawdę robi niesamowite wrażenie. Full HD bez zastrzeżeń. Również zwykłe programy z małej naziemnej antenki wyglądają bardzo dobrze. Jedyny minus jaki znalazłem to pilot- trzeba kierować go bezpośrednio na diodę, nie przeszkadza to zupełnie jednakże dodałem aby nie było zbyt kolorowo.

Zapłaciłem za TV cenę niższą ( dużo ) niżeli rynkowa i ta z allegro. Pełna gwarancja 2 lata etc. Mało tego- darmowa dostawa i to nie kurier partacz tylko własny transport.

Przyjechał Pan i pomógł z wniesieniem, oraz powieszeniem TV na ścianie. Okazało się, że mój wieszak ugiął się jak harmonijka, na co otrzymałem po kosztach zupełnie nowy i pełną pomoc przy wierceniu nowych dziur w ścianie etc.

Nie spotkałem się z takim podejściem do klienta- nigdzie :)
Przestrzegam gdyż ciężko oderwać się od oglądania, a chłopaki wyznaczają nowy standard w handlu i kolejne podobne usługi mogą okazać się nie na poziomie ;)


Pozdrawiam.
 

Hanek

New member
Hej , mam 49pus8303 , od 3 dni taki „mały” problem - tv nie widzi neta po kablu, muszę wyciągnąć kabel z routera i jeszcze raz wpiąć i działa. Dodam ze router i net działa. Inne urzędzenia na wifi dzialaja nawet jak tv pokazuje brak dostępu do neta. Wole mieć tv na kablu niz wifi żeby nerflix działał lepiej. Jakieś rady , pomysły co to może być ? Dodam ze po wyciągnięciu i włożeniu działa bez problemu na kablu
 

Hanek

New member
Dodzwoniłem się ale nie sprawdziłem po wifi nie miałem kiedy, poźno wróciłem do domu. Dzisiaj po 19 usiąde do tv i sprawdzę. Dam znać.
 

Hanek

New member
A więc tak: dzwoniłem do vectry zeby dowiedziec sie czy jest jakiś limit urządzeń. Sprawdziłem "po" Wifi działa bez problemów. Nie dawało mi to jednak spokoju bo jeżeli 2 tyg działał TV na kablu to coś musi być. Więc zakupiłem nowy kabel- i od 3 dni działa na kablu ponownie. Stary kabel widocznie był uszkodzony przy końcówce, jak poruszyłem działał, kolejnego dnia już nie. Mam nadzieje że juz po sprawie:).
 

misfer

New member
Hej czy robic aktualizacje? Nie wyskoczyla mi sama, jak sam wyszukalem nagle napisane ze jest nowa aktualizacja. Teraz sie zastanawiam czy warto?
 
Do góry