Philips PUS7502 test - czyli niepokorny telewizor z nowym procesorem P5 i hat trick ambilight.

marwinn

New member
bród za matrycą

witam,
po 2 latach użytkowania zauważyłem brudne plamy wewnątrz matrycy,
czy można to reklamować, jeszcze 3 dni gwarancji ?
 
Ostatnia edycja:

kanzi

New member
Cześć
Inspiracją do sprawdzenia matrycy był post marwinn.
Jak dałem białe tło to od razu rzuciła się czarna plamka na środku ekranu nie jest ona duża początkowo myślałem że jest to jakiś bród na matrycy ale to jednak wadą matrycy. Zrobiłem zdjęcia z dużym powiększeniem - czy to może być powód do reklamacji? Mam tv 1.5 roku.
 

Attachments

  • DSC08853a.jpg
    DSC08853a.jpg
    438,6 KB · Wyś: 23
  • DSC08857a.jpg
    DSC08857a.jpg
    259,2 KB · Wyś: 19

djrzz

Member
Cześć
Inspiracją do sprawdzenia matrycy był post marwinn.
Jak dałem białe tło to od razu rzuciła się czarna plamka na środku ekranu nie jest ona duża początkowo myślałem że jest to jakiś bród na matrycy ale to jednak wadą matrycy. Zrobiłem zdjęcia z dużym powiększeniem - czy to może być powód do reklamacji? Mam tv 1.5 roku.


Gdzie kupiony tv?
 

marwinn

New member
brud za matrycą

po czyszczeniu gwarancyjnym, widać jeszcze ciemne plamki w kilku miejscach, czy walczyć dalej...?
dlaczego w telefonie obraz miga pomimo 120 hz ?
 
Ostatnia edycja:

marwinn

New member
te "paprochy są w kilku miejscach", czy to może być jeszcze pozostały kurz czy może uszkodzona matryca ?
 
Ostatnia edycja:

aro1608

New member
Sprawdzał ktoś z Was czy na tym modelu działa ten nowy moduł CAM CI+ 4K ECP z Platformy Canal+ gdy załączone są testy na kanale Canal+ Now?
 

toni13

New member
Witam. Ostatnio wymieniono mi matrycę, na którą dano roczną gwarancję. Po kilku dniach zorientowałem się, że na połowie ekranu jest różowy odcień. Czy dali mi felerną matrycę, czy to co innego, czy będzie podlegało gwarancji ?
 

kokosz20

Member
A jak to wygląda na obrazie ? Czy też widać coś na tej części matrycy ?
Dodaj proszę jakieś zdjecia.
Pamiętaj że skoro masz gwarancję, to zawsze możesz z niej skorzystać.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Zgłoś jeszcze raz, muszą Ci wymienić na dobrą, tym bardziej że masz nową gwarancję. !
 

mlody1912

New member
Pojawiła się nowa aktualizacja.

TPM171E _ 107.001.132.000
- Android Oreo 8.0.0 based software
- Improvements for Ambilight Hue
- Improvements for WiFi connection issue
- Improvements for system stability
- Improvements for TV shop mode
- Improvements for Bluetooth RC firmware upgrade
- Improvements for EPG performance
- Fix for ARD massive stuttering
- Fix for deformed image content during KODI/VLC playback
- Fix for stretched picture content during USB/DLNA playback
 

K@mil

New member
Cześć,
Od ok dwóch tygodni mam problem ze swoim 49PUS7502.
Zaczęło się od zaprzestania działania aplikacji YouTube (problem z siecią), potem apka HBO - też niby sieć...
Ustawienia sieci sprawdzone, już przeszedłem na kabel i statyczne IP, dla pewności i nadal to samo.
Przeglądarką tez nie wchodzi na żadne strony www.
A co dziwne, Netflix działa normalnie.
Zacząłem przeglądać ustawienia i zauważyłem, ze TV ma złą datę i godzinę. Ustawianie z ręki nic nie daje, bo TV tych ustawień nie zapamiętuje.
Odpisałem zasilanie na kilkanaście sekund i nadal to samo.

Nie mogę zrobić update oprogramowania (mam wersję TPM171E_001.002.171.000) ani z netu, ani z USB - z netu piszę po sekundzie sprawdzania, że mam najnowszy, a z USB jakby nie widział, przygotowanego pliku .upd na pendrive.

Jakieś sugestie?
Dzięki.
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Cześć,
Od ok dwóch tygodni mam problem ze swoim 49PUS7502.
Zaczęło się od zaprzestania działania aplikacji YouTube (problem z siecią), potem apka HBO - też niby sieć...
Ustawienia sieci sprawdzone, już przeszedłem na kabel i statyczne IP, dla pewności i nadal to samo.
Przeglądarką tez nie wchodzi na żadne strony www.
A co dziwne, Netflix działa normalnie.
Zacząłem przeglądać ustawienia i zauważyłem, ze TV ma złą datę i godzinę. Ustawianie z ręki nic nie daje, bo TV tych ustawień nie zapamiętuje.
Odpisałem zasilanie na kilkanaście sekund i nadal to samo.

Nie mogę zrobić update oprogramowania (mam wersję TPM171E_001.002.171.000) ani z netu, ani z USB - z netu piszę po sekundzie sprawdzania, że mam najnowszy, a z USB jakby nie widział, przygotowanego pliku .upd na pendrive.

Jakieś sugestie?
Dzięki.

U mnie model 55 calowy i wszystko działa ale ja i tak będę se zmieniał na pus7272 ( matrycę przerzucę na swój model ) bo ten co w tej chwili mam 7502 nie podoba mi się jego działanie
I tak będę sprzedawał 55pus7272 gdyż zakupiłem se sony 55XF9005 w środę mają przywieść bo brałem także lodówkę , Zobaczę co ten Sony pokaże ?
 
Ostatnia edycja:
Do góry