Cześć,
Od ok dwóch tygodni mam problem ze swoim 49PUS7502.
Zaczęło się od zaprzestania działania aplikacji YouTube (problem z siecią), potem apka HBO - też niby sieć...
Ustawienia sieci sprawdzone, już przeszedłem na kabel i statyczne IP, dla pewności i nadal to samo.
Przeglądarką tez nie wchodzi na żadne strony www.
A co dziwne, Netflix działa normalnie.
Zacząłem przeglądać ustawienia i zauważyłem, ze TV ma złą datę i godzinę. Ustawianie z ręki nic nie daje, bo TV tych ustawień nie zapamiętuje.
Odpisałem zasilanie na kilkanaście sekund i nadal to samo.
Nie mogę zrobić update oprogramowania (mam wersję TPM171E_001.002.171.000) ani z netu, ani z USB - z netu piszę po sekundzie sprawdzania, że mam najnowszy, a z USB jakby nie widział, przygotowanego pliku .upd na pendrive.
Jakieś sugestie?
Dzięki.