Philips OLED705 Telewizor Oled 4K Ultra HD, pierwsza seria telewizorów w cenie.

ms89

Member
Mam problem z pilotem a mianowicie, od 2 tygodni wyświetlał się komunikat że są słabe baterie i czas na wymianę następnie pojechałem na wakacje i tydzień czasu tv był nie włączany po przyjechaniu telewizor odpaliłem normalnie z pilota i po godzinie pilot nie reagował, więc zabrałem się za wymianę bateria po włożeniu bateria i wciśnięciu jakiegokolwiek przycisku na pilocie miga 8 razy na dioda niebieska i nic się nie dzieje, próbowałem sparować na nowo poprzez przytrzymaniu 3sekundy w odległości do 1m przycisk pair/scoure, ale nie się nie dzieje dalej to samo... Jakieś porpozycje?
 

ms89

Member
Mam mały problem z Materiałami HDR 10+ na Amazon prime, mianowicie filmy, seriale w tej jakości są bardzo ciemnie tak mocno że sceny kręcone po zmroku to prawie czarny ekran jedynie ujęcia zza dnia wyglądają znośnie ale wraz mocno ciemno... Czy ktoś podziela moje zdanie? I uporał się z tym problemem?

Dodam że na innych VOD, TV, czy filmów z pendrive'a jest normalnie
 

ms89

Member
Wydaje mi się że zawsze to było od początku, bo problem pojawia się w strumieniach HDR 10 czy HDR 10+, na Netflix jest ok ale na prime czy HBO max, sceny nocne są na tyle ciemne że trzeba się wpatrywać co to za aktor gra w danej scenie...
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Tam przy zakupie dostałeś z telewizorem w kartonie - kalibrację na wydruku, więc sprawdź proszę krok po kroku.
 

GChmurka

Member
A mi dzisiaj zdechł port USB1 w tv, a może nigdy nie działał....
Do usb2 miałem miałem od jakiś 2 miesięcy wpięty dysk twardy ssd, chciałem skorzystać z USB1 (tego 500mA) i nie działa. Nie działają na nim żadne pendrive, ani nawet stara myszka optyczna (taka z czerwonym sensorem). Po prostu port nie daje oznak życia, myszka nie zapala sensora (a na pewno będzie działać bo na archaicznej ładowarce USB 500mA jak myszkę wepewnę to świeci dioda sensora). Oczywiście wszystko działa poprawnie na porcie usb2.
Pytanie czy spalony był od początku czy jakoś ostatnio go szlag trafił.

Ktoś wie jak dziala serwis Philipsa? Przyjezdziaja do domu, bo nie wyobrażam sobie wysyłania 55 tv do nich (zwłaszcza, że wywaliłem pudło).
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Pudła nie musisz mieć. Serwis zabezpiecza sprzęt.
Tego cy działa a nie działa teraz się nie sprawdzi.
Ale serwis to bez żadnych problemów ogranie - zgłoś na infolinię.
 

wysio

Member
Bez reklam
Czy ten TV obsługuje kartę CI w 4K? Nie widzę żadnej informacji w instrukcji na ten temat. Zmieniłem ofertę u swojego operatora sieci kablowej z dekodera 4k, na kartę CI z powodu niezadowalającej jakości obrazu z dekodera. Tylko teraz zacząłem się zastanawiać, czy nie będzie problemu z obsługą 4k z karty....

@ms89, też w Prime Video obraz w HDR10+ mam ciemny, ale np słońce, czy inny blask mam bardzo jasny. Ogólnie HDR przyciemnia obraz. Można to skorygować nieco w ustawieniach obrazu. Ja tam jestem mega zadowolony oglądając materiał z HDR na Prime Video. Tyle że ja oglądam w nocy.
 

GChmurka

Member
Prime to porażka z HDR nie da się tego oglądać....
Ostatnio oglądałem Carnival Row 1 sezon w prime. Takiej ciemnicy dawno nie widziałem. Większość scen wewnątrz pomieszczeń czy w nocy prawie niewidoczna. Dobrze że 2 sezon jest w Dolby Vision i już normalnie to wygląda.

Co do jakości kablówki po 4k to oni tak kiepsko nadają. Porównywałem mecze Euro 4k z kablówki upc na CI vs. DVB-T 4k i różnica była widoczna gołym okiem na korzyść naziemnej.
 

wysio

Member
Bez reklam
No tak, ale podobno na CI+ powinien być lepszy obraz niż z dekodera 4k, który obraz ciągnie bezprzewodowo i czasem potrafi się zadławić. Kwestia, czy tv obsługuje taką kartę z 4k. W instrukcji jest coś tylko o HD, ale to nie w temacie możliwości obsługi...
 
Do góry